תחנת רכבת בכפר מנחם ?

מצב
הנושא נעול.

ilaneden1

New member
תחנת רכבת בכפר מנחם ?

תחנת רכבת בכפר מנחם ?
האם רכבת ישראל מתכננת לפתוח תחנה על קו ב"ש - לוד בכביש 383 ליד כפר-מנחם? אם כן, מישהו יודע מתי זה צפוי להיפתח ?
 

fireman

New member
רק זה חסר

תחנת רכבת בכפר מנחם ?
האם רכבת ישראל מתכננת לפתוח תחנה על קו ב"ש - לוד בכביש 383 ליד כפר-מנחם? אם כן, מישהו יודע מתי זה צפוי להיפתח ?
רק זה חסר
עוד תחנה בדרך..... באר שבע- תל אביב....רק 3 שעות ו10 דקות!
 

gay1982

New member
על זה מדברים כבר הרבה שנים

רק זה חסר
עוד תחנה בדרך..... באר שבע- תל אביב....רק 3 שעות ו10 דקות!
על זה מדברים כבר הרבה שנים
אני מאמין שיפתחו שם תחנה, אבל רק אחרי הכפלה ורק שיהיה כסף מיותר לזה, כי זאת לא בדיוק תחנה נחוצה במיידית. אם כבר מה שצריכים לבנות שם זה רק בניין תחנה וגישה אליו. מסילה כפולה כבר יש. לפי דעתי מה שצריכים לעשות זאה באותה מתכונת של אזור המרכז. רכבת מהירה באר שבע - קרית גת - לוד - תל אביב. פרברית באר שבע - להבים - קרית גת - כפר מנחם - רמלה - לוד. ואני בטוח שבין להבים לקרית גת יש מקום לפתוח עוד תחנה באזור המושבים שלפני קרית גת. וגם בנען אפילו לבנות תחנת נוסעים, ומזכרת בתיה.
 

אלון ל

New member
אני מסכים עם מה שאמרת

על זה מדברים כבר הרבה שנים
אני מאמין שיפתחו שם תחנה, אבל רק אחרי הכפלה ורק שיהיה כסף מיותר לזה, כי זאת לא בדיוק תחנה נחוצה במיידית. אם כבר מה שצריכים לבנות שם זה רק בניין תחנה וגישה אליו. מסילה כפולה כבר יש. לפי דעתי מה שצריכים לעשות זאה באותה מתכונת של אזור המרכז. רכבת מהירה באר שבע - קרית גת - לוד - תל אביב. פרברית באר שבע - להבים - קרית גת - כפר מנחם - רמלה - לוד. ואני בטוח שבין להבים לקרית גת יש מקום לפתוח עוד תחנה באזור המושבים שלפני קרית גת. וגם בנען אפילו לבנות תחנת נוסעים, ומזכרת בתיה.
אני מסכים עם מה שאמרת
לגבי הפעלת שתי רכבות, מאספת ומהירה אלא שלדעתי בשעות הקריטיות יש להוסיף על הקיים רכבת אחת ישירה מבלי לעצור אפילו בקריית גת ובלוד. זה לא צריך לגרוע מתושבי קר"ג ולוד והרכבת תמשיך באותה התדירות. מישהו יודע מתי הכפלת המסילה תסתיים?
 

קובי לו

New member
אכן, הצעתך עדיפה

אני מסכים עם מה שאמרת
לגבי הפעלת שתי רכבות, מאספת ומהירה אלא שלדעתי בשעות הקריטיות יש להוסיף על הקיים רכבת אחת ישירה מבלי לעצור אפילו בקריית גת ובלוד. זה לא צריך לגרוע מתושבי קר"ג ולוד והרכבת תמשיך באותה התדירות. מישהו יודע מתי הכפלת המסילה תסתיים?
אכן, הצעתך עדיפה
רכבת מהירה ב"ש - ת"א ללא שום עצירה בכלל (אולי בכל זאת רק בלוד, בלי להבים, ק' גת ועוד תחנות אם יהיו, שכן לוד היא קישור לעוד 5 קווים שונים של הרכבת. לאשקלון, רחובות, ראשונים, בית-שמש, נתב"ג).
 

fireman

New member
בעוד 10 שנים בקצב הזה.

אני מסכים עם מה שאמרת
לגבי הפעלת שתי רכבות, מאספת ומהירה אלא שלדעתי בשעות הקריטיות יש להוסיף על הקיים רכבת אחת ישירה מבלי לעצור אפילו בקריית גת ובלוד. זה לא צריך לגרוע מתושבי קר"ג ולוד והרכבת תמשיך באותה התדירות. מישהו יודע מתי הכפלת המסילה תסתיים?
בעוד 10 שנים בקצב הזה.
עם כל הצער....
 
יש לך מידע../images/Emo35.gif

בעוד 10 שנים בקצב הזה.
עם כל הצער....
יש לך מידע

מה קורה עם ההכפלה ולמה היא מתעכבת
 

fireman

New member
מתעכבת בגלל שני דברים

יש לך מידע

מה קורה עם ההכפלה ולמה היא מתעכבת
מתעכבת בגלל שני דברים
1. גוף שנקרא רשות העתיקות, גוף שואב מזומנים של קבלנים שחופר, מסתכל על חתיכות חרס מלפני 500 שנה או על מאובן מלפני 12 מיליון שנה ומכסים את הכל. 2. קיבוץ נען על חבריו תאבי הבצע.
 

ה ו מ ר

New member
תחנות בנגב

רק זה חסר
עוד תחנה בדרך..... באר שבע- תל אביב....רק 3 שעות ו10 דקות!
תחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
 

קובי לו

New member
ובאופן מפתיע

תחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
ובאופן מפתיע
אני מסכים לכל מלה ממה שכתבת...
 

scooby5

Member
הצעה...

ובאופן מפתיע
אני מסכים לכל מלה ממה שכתבת...
הצעה...
אפשר "לנצל" בדיוק למטרה זו את השאטל הקיים כבר: לוד-הראשונים ולהאריך אותו עד נתב"ג, תוך התאמה טובה ככל האפשר להגעת הרכבות מבית שמש/ירושלים וב"ש. ואם כבר "להתלבש" על רכבות קיימות, אולי ניתן יהיה להצדיק איך שהוא את הפרברית לדימונה, ע'י שילובה כרכבת מאספת שיוצאת מלוד, דרך כל תחנות הדרום ועד דימונה.
 
תן לי להסביר לך...

תחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
תן לי להסביר לך...
הרכבת מבאר שבע לתל אביב יוצאת כל שעה ולוקח לה שעה וחצי להגיע לתחנת ההגנה, הוספת עוד תחנה - תגרום לרכבת לעצור בתחנה - כי אי אפשר להוציא עוד רכבות, אין מסילה ולא ציוד. אין דבר כזה רכבת מהירה ורכבת מאספת בקו, יש רכבת כל שעה גם ככה, ואי אפשר להפעיל יותר רכבות. כשההכפלה תסתיים (אם בכלל, בקצב הזה אני לא רואה את זה קורה) שיוסיפו כמה תחנות שרוצים, שהרכבת תהיה אפילו כמו קו 369, ותעשה סיבוב של חצי שעה בתוך קרית גת. כרגע זה לא המצב. הרכבת לא יכולה להפעיל מספר קווים, והיא לא יכולה לעכב ציבור נוסעים עצום. אני שמח מאוד שהרכבת נהנת לפתוח תחנות על המסילה בלי סוף, כי יש שם מסילה, אבל זו לא אמרוה להיות המטרה.
 

gay1982

New member
מה שאני התכוונתי זה כשתיגמר ההכפלה

תן לי להסביר לך...
הרכבת מבאר שבע לתל אביב יוצאת כל שעה ולוקח לה שעה וחצי להגיע לתחנת ההגנה, הוספת עוד תחנה - תגרום לרכבת לעצור בתחנה - כי אי אפשר להוציא עוד רכבות, אין מסילה ולא ציוד. אין דבר כזה רכבת מהירה ורכבת מאספת בקו, יש רכבת כל שעה גם ככה, ואי אפשר להפעיל יותר רכבות. כשההכפלה תסתיים (אם בכלל, בקצב הזה אני לא רואה את זה קורה) שיוסיפו כמה תחנות שרוצים, שהרכבת תהיה אפילו כמו קו 369, ותעשה סיבוב של חצי שעה בתוך קרית גת. כרגע זה לא המצב. הרכבת לא יכולה להפעיל מספר קווים, והיא לא יכולה לעכב ציבור נוסעים עצום. אני שמח מאוד שהרכבת נהנת לפתוח תחנות על המסילה בלי סוף, כי יש שם מסילה, אבל זו לא אמרוה להיות המטרה.
מה שאני התכוונתי זה כשתיגמר ההכפלה
כרגע אי אפשר לעשות כלום בנידון. אולי אם יתחילו להשתמש בקטעים מוכפלים לפני סיום ההכפלה כמו הקטע בכביש 6. התוואי החדש בין כפר מנחם לקרית גת שהוא כבר מוכן. או כמו המסילה בלהבים שתהיה מוכנה אוטוטו. אולי אז יוכלו לעשות משהו.
 

fireman

New member
אתה לא צריך להבין

תחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
אתה לא צריך להבין
היום הקו הזה בעייתי. מסילה בודדת וביקוש עד השמים. מהירות נסיעה מחורבנת ומשך נסיעה ארוך. אז הוסיפו את הנתב"ג ויוסיפו את כפר מנחם ויוסיפו את להבים שמשום מה כולכם שכחתם והפכנו את השעה וחצי לשעתיים וחצי. לפני ההכפלה של כל הקו הזה אני מתנגד לכל הוספה של כל תחנה בקו!
 

ארזS

New member
מה הבעייה ?

אתה לא צריך להבין
היום הקו הזה בעייתי. מסילה בודדת וביקוש עד השמים. מהירות נסיעה מחורבנת ומשך נסיעה ארוך. אז הוסיפו את הנתב"ג ויוסיפו את כפר מנחם ויוסיפו את להבים שמשום מה כולכם שכחתם והפכנו את השעה וחצי לשעתיים וחצי. לפני ההכפלה של כל הקו הזה אני מתנגד לכל הוספה של כל תחנה בקו!
מה הבעייה ?
''מטרופולין' ו''אגד + תעבורה'' נותנים אחלה שירות בקו הזה. נסה ותהנה . תשאיר את הרכבת למזוכיסטים.
 

ארזS

New member
הבן שלי ?

למה הבן שלך לא מנסה ונהנה?
הבן שלי ?
מי אמר שהוא לא ניסה ונהנה ? אחרי אותה הפעם שעליה כתבתי כאן בפורום הוא לא חזר לרכבת בימי ראשון בבוקר. כשהוא צריך לנסוע בימי ראשון לבאר שבע הוא נוסע אך ורק עם "מטרופולין" ו"אגד+תעבורה". אפילו כתבתי בפורום על השינוי אבל כנראה שלא שמת לב... לדבריו אין בכלל מה להשוות. בימי ראשון בבוקר מוציאים אוטובוס בכל 5-10 דקות ולא צריכים לחכות שעה - שעה וחצי לרכבת הבאה [ועוד לנסוע בעמידה במשך שעה וחצי] והאוטובוסים נוסעים ישר מת''א לב''ש ללא עצירות בכלל [פרט לרמזורים...]. וחוץ מזה [אמנם לא קשור לפורום, אבל סתם לידיעתך] : בניגוד לי שהייתי חייל שוקולדה בחיל המודיעין, הבן שלי קרבי [זה הכי , אחי !] ואחרי שהיה במלחמה האחרונה בלבנון הועבר [עם החבר'ה שלו] לאזור של עזה. [לשם כך היה צריך להתייצב בימי ראשון בב''ש אחרי חופשת סופ''ש, כשכבר קיבלו כזאת]. וביום חמישי שעבר כשהיה הבלאגן בצפון העבירו אותם מיד למעלה. שרק נהיה בריאים.
 
לא בשעות הפקקים...

מה הבעייה ?
''מטרופולין' ו''אגד + תעבורה'' נותנים אחלה שירות בקו הזה. נסה ותהנה . תשאיר את הרכבת למזוכיסטים.
לא בשעות הפקקים...
אני מבטיח לך שזה מאוד לא מהנה לנסוע באוטובוסים לתל אביב בשעות הפקקים.
 

ה ו מ ר

New member
מה שאמרתי ברור

אתה לא צריך להבין
היום הקו הזה בעייתי. מסילה בודדת וביקוש עד השמים. מהירות נסיעה מחורבנת ומשך נסיעה ארוך. אז הוסיפו את הנתב"ג ויוסיפו את כפר מנחם ויוסיפו את להבים שמשום מה כולכם שכחתם והפכנו את השעה וחצי לשעתיים וחצי. לפני ההכפלה של כל הקו הזה אני מתנגד לכל הוספה של כל תחנה בקו!
מה שאמרתי ברור
יש קטעים מוכפלים שאפשר כבר לפתוח ושישפרו את הזמינות. ברור שאי אפשר להוסיף על הקו במתכונתו הנוכחית כלום
. אך מאחר שאת כפר-מנחם לא יפתחו מחר בבקר, אלא רק בסמוך לסיום הכפלת המסילה, אין מניעה להקים את התחנה כבר עכשיו. יהיה זה טיפשי להמתין לסיום ההכפלה ורק אז להקים שם תחנה.
 

קובי לו

New member
שוב, צודק לגמרי

מה שאמרתי ברור
יש קטעים מוכפלים שאפשר כבר לפתוח ושישפרו את הזמינות. ברור שאי אפשר להוסיף על הקו במתכונתו הנוכחית כלום
. אך מאחר שאת כפר-מנחם לא יפתחו מחר בבקר, אלא רק בסמוך לסיום הכפלת המסילה, אין מניעה להקים את התחנה כבר עכשיו. יהיה זה טיפשי להמתין לסיום ההכפלה ורק אז להקים שם תחנה.
שוב, צודק לגמרי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה