רק זה חסרתחנת רכבת בכפר מנחם ?
האם רכבת ישראל מתכננת לפתוח תחנה על קו ב"ש - לוד בכביש 383 ליד כפר-מנחם? אם כן, מישהו יודע מתי זה צפוי להיפתח ?
על זה מדברים כבר הרבה שניםרק זה חסר
עוד תחנה בדרך..... באר שבע- תל אביב....רק 3 שעות ו10 דקות!
אני מסכים עם מה שאמרתעל זה מדברים כבר הרבה שנים
אני מאמין שיפתחו שם תחנה, אבל רק אחרי הכפלה ורק שיהיה כסף מיותר לזה, כי זאת לא בדיוק תחנה נחוצה במיידית. אם כבר מה שצריכים לבנות שם זה רק בניין תחנה וגישה אליו. מסילה כפולה כבר יש. לפי דעתי מה שצריכים לעשות זאה באותה מתכונת של אזור המרכז. רכבת מהירה באר שבע - קרית גת - לוד - תל אביב. פרברית באר שבע - להבים - קרית גת - כפר מנחם - רמלה - לוד. ואני בטוח שבין להבים לקרית גת יש מקום לפתוח עוד תחנה באזור המושבים שלפני קרית גת. וגם בנען אפילו לבנות תחנת נוסעים, ומזכרת בתיה.
אכן, הצעתך עדיפהאני מסכים עם מה שאמרת
לגבי הפעלת שתי רכבות, מאספת ומהירה אלא שלדעתי בשעות הקריטיות יש להוסיף על הקיים רכבת אחת ישירה מבלי לעצור אפילו בקריית גת ובלוד. זה לא צריך לגרוע מתושבי קר"ג ולוד והרכבת תמשיך באותה התדירות. מישהו יודע מתי הכפלת המסילה תסתיים?
בעוד 10 שנים בקצב הזה.אני מסכים עם מה שאמרת
לגבי הפעלת שתי רכבות, מאספת ומהירה אלא שלדעתי בשעות הקריטיות יש להוסיף על הקיים רכבת אחת ישירה מבלי לעצור אפילו בקריית גת ובלוד. זה לא צריך לגרוע מתושבי קר"ג ולוד והרכבת תמשיך באותה התדירות. מישהו יודע מתי הכפלת המסילה תסתיים?
יש לך מידעבעוד 10 שנים בקצב הזה.
עם כל הצער....
מתעכבת בגלל שני דבריםיש לך מידע
מה קורה עם ההכפלה ולמה היא מתעכבת
תחנות בנגברק זה חסר
עוד תחנה בדרך..... באר שבע- תל אביב....רק 3 שעות ו10 דקות!
ובאופן מפתיעתחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
הצעה...ובאופן מפתיע
אני מסכים לכל מלה ממה שכתבת...
תן לי להסביר לך...תחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
מה שאני התכוונתי זה כשתיגמר ההכפלהתן לי להסביר לך...
הרכבת מבאר שבע לתל אביב יוצאת כל שעה ולוקח לה שעה וחצי להגיע לתחנת ההגנה, הוספת עוד תחנה - תגרום לרכבת לעצור בתחנה - כי אי אפשר להוציא עוד רכבות, אין מסילה ולא ציוד. אין דבר כזה רכבת מהירה ורכבת מאספת בקו, יש רכבת כל שעה גם ככה, ואי אפשר להפעיל יותר רכבות. כשההכפלה תסתיים (אם בכלל, בקצב הזה אני לא רואה את זה קורה) שיוסיפו כמה תחנות שרוצים, שהרכבת תהיה אפילו כמו קו 369, ותעשה סיבוב של חצי שעה בתוך קרית גת. כרגע זה לא המצב. הרכבת לא יכולה להפעיל מספר קווים, והיא לא יכולה לעכב ציבור נוסעים עצום. אני שמח מאוד שהרכבת נהנת לפתוח תחנות על המסילה בלי סוף, כי יש שם מסילה, אבל זו לא אמרוה להיות המטרה.
אתה לא צריך להביןתחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
מה הבעייה ?אתה לא צריך להבין
היום הקו הזה בעייתי. מסילה בודדת וביקוש עד השמים. מהירות נסיעה מחורבנת ומשך נסיעה ארוך. אז הוסיפו את הנתב"ג ויוסיפו את כפר מנחם ויוסיפו את להבים שמשום מה כולכם שכחתם והפכנו את השעה וחצי לשעתיים וחצי. לפני ההכפלה של כל הקו הזה אני מתנגד לכל הוספה של כל תחנה בקו!
למה הבן שלך לא מנסה ונהנה?מה הבעייה ?
''מטרופולין' ו''אגד + תעבורה'' נותנים אחלה שירות בקו הזה. נסה ותהנה . תשאיר את הרכבת למזוכיסטים.
הבן שלי ?למה הבן שלך לא מנסה ונהנה?
לא בשעות הפקקים...מה הבעייה ?
''מטרופולין' ו''אגד + תעבורה'' נותנים אחלה שירות בקו הזה. נסה ותהנה . תשאיר את הרכבת למזוכיסטים.
מה שאמרתי ברוראתה לא צריך להבין
היום הקו הזה בעייתי. מסילה בודדת וביקוש עד השמים. מהירות נסיעה מחורבנת ומשך נסיעה ארוך. אז הוסיפו את הנתב"ג ויוסיפו את כפר מנחם ויוסיפו את להבים שמשום מה כולכם שכחתם והפכנו את השעה וחצי לשעתיים וחצי. לפני ההכפלה של כל הקו הזה אני מתנגד לכל הוספה של כל תחנה בקו!
שוב, צודק לגמרימה שאמרתי ברור
יש קטעים מוכפלים שאפשר כבר לפתוח ושישפרו את הזמינות. ברור שאי אפשר להוסיף על הקו במתכונתו הנוכחית כלום. אך מאחר שאת כפר-מנחם לא יפתחו מחר בבקר, אלא רק בסמוך לסיום הכפלת המסילה, אין מניעה להקים את התחנה כבר עכשיו. יהיה זה טיפשי להמתין לסיום ההכפלה ורק אז להקים שם תחנה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.