תחרות "אמהות מפרגנות לעצמן" יוצאת לדרך!

אני אוספת אלינו הביתה את הילדים כשהם במצוקה

נראה לי טבעי כשלילדה שלך רע כשהיא נפרדה מהחבר שלה אחרי שנים רבות ביחד והיא אוספת את מטלטליה ושבה הביתה - כי יש לה לאן לחזור!
נראה לי טבעי כשהבן שלך נפרד מאשתו( למרות שצפינו זאת מראש והזהרנו) מרוסק וכואב ואת נותנת לו חיבוק, חדר מסודר בית חם,ייעוץ משפטי ותמיכה נפשית,כאשר חברים אחרים במצבו נזרקים ברחמים מחבר לחבר כי ההורים לא רוצים לקבלם .
נראה לי טבעי שביתי ,בעלה שני ילדיה ( אחד נולד אצלנו) וטפה ( כלב תוכים, דגים אוגרים )במטרה לחסוך כסף של שכ"ד תבוא להתגורר איתנו ב"אחוזה"( סה"כ יש לנו 5 חדרים)עד עצם היום הזה וזה קרוב ל-4 שנים .אני לא מרגישה שאני יוצאת דופן עד שהחברים שלי מתפלאים איך אני ניהנת מכל רגע כשהילדים גרים אצלי ולא משתגעת מהבלאגן,שאין פרטיות וכדו' זה ברור שלולא אבא טוב זה לא היה אפשרי . זה ללא ספק שתפקידם של הורים להעניק לילדיהם שני דברים חשובים - שורשים וכנפיים !
 

getreal

New member
קניתי לעצמי מכשיר מסג'

איזה שינוי! מחטב, מרפה את השרירים וסתם בשביל הכיף... במקום להזמין מסג'יסט הביתה או ליסוע לתאילנד זמין לי 24 שעות ביממה
 

wonderhug98

New member
מפרגנת לי ולאמא שלי ../images/Emo13.gif

בזה שאני בוחרת להיות מדי רגע אישה ואמא בריאה ומודעת שמטפלת בעצמה ומסרבת להמשיך את שרשרת החולי והטירוף של אמי ז"ל. תודה
 

שירשולי

New member
פירגון עצמי...

לפניי כ שנתיים חוויתי לידה קשה מאוד.. [הייתי בטיפול נימרץ מונשמת מורדמת] כן שנתיים קשות של שיקום ארוך.... עכשיו כן רק עכשיו אני מפרגנת לעצמי , ולבעלי. חופש כן לוקחת פסק זמן,מהשיקום והחיים המטורפים, ונוסעת לבית מלון בתל-אביב,וקניתי כרטיסים,לכנר על הגג. והילדים אצל ההורים תענוג... ואוו אייזה כייף לי הכי פירגון שבעולם,לאחר שנתיים קשות כאלה.. שיר.
 
למעלה