תחרות האיפור הגדולה: מבט אל הקיץ

hilala20

New member
תחרות האיפור הגדולה: מבט אל הקיץ ../images/Emo68.gif

לרגל השקת CILS DESIGN PRO, המסקרה הדו צדדית שכמו ממציאה מחדש את המבט, מעניקה לעיניים "מראה חתולי" עם ריסים שנראים ארוכים במיוחד, "תפוז אנשים" ומותג הקוסמטיקה היוקרתי "לנקום" מזמינים אתכן להשתתף בתחרות האיפור הגדולה של הקיץ. איך משתתפים בתחרות? התאפרי במראה קיצי לוהט או מרענן, הצטלמי והעלי את התמונה לפורום "איפור וציור גוף". מבין כל התמונות שיזכו לדירוג ולתגובות נלהבות מצד הגולשות יבחרו ע"י מנהלות הפורום, נציגי לנקום ונציגי הקהילות עשר התמונות המובילות שיועמדו לדירוג הגולשות. שלוש התמונות שיזכו לדירוג הגבוה ביותר של הגולשות, יזכו את שולחיהן בפרסים הבאים:
פרס ראשון: בושם היפנוז, מסקרה סילס דיזיין פרו וגלוס ג'וסי טיובס טיונס.
פרס שני: מסקרה סילס דיזיין פרו וגלוס ג'וסי טיובס טיונס.
פרס שלישי: מסקרה סילס דיזיין פרו וגלוס ג'וסי טיובס טיונס. חשוב שהאיפור יהיה מקורי וללא עיבוד של פוטושופ וכדומה. תמונות מעובדות תפסלנה! מאחר שהפורום כולל קהל מקצועי וקהל חובבני יש להעלות תמונות ביתיות בלבד ולא תמונות סטודיו שצולמו ע"י צלם מקצועי. אם בחרתן לאפר מודליסטית (כמובן שמותר גם לאפר את עצמכן) – ודאו כי היא מאשרת את חשיפת התמונה ברשת ותנו לה קרדיט. כל גולשת רשאית להעלות עד 2 איפורים שונים לתחרות. חשוב
מספיק להעלות תמונות פעם אחת בלבד. התמונות מרוכזות אצל הנהלת הפורומים לקראת השלב הבא. מידי שלושה ימים יפתח שרשור חדש – מי שהעלתה תמונה לשרשור הקודם לא צריכה לחזור על הפעולה שנית. תמונות שלא ישורשרו להודעת התחרות – לא ישתתפו בתחרות וימחקו.
התחרות מתקיימת בפורום "איפור וציור גוף" בין התאריכים: 26.7.07 עד 15.8.07 שמות הזוכות יתפרסמו ב-16.8.07 בהצלחה!
*ההודעה מנוסחת בלשון נקבה אך מיועדת לשני המינים.
 

hilala20

New member
CILS DESIGN PRO - המסקרה שממציאה מחדש את המבט

מעניקה לעיניים מראה חתולי ומבט עמוק באמצעות CILS DESIGN PRO מסקרה דו-צדדית המאריכה את הריסים ומעניקה להם נפח אינסופי ואפקט של ריסים מלאכותיים. לנקום, משיקה את CILS DESIGN PRO ,מסקרה המעצבת מחדש את העיניים למראה עוצר נשימה. המסקרה בעלת מברשת דו צדדית מקצועית מאריכה את הריסים ומעניקה להם נפח אינסופי לשינוי מדהים של המבט. לנקום פיתחה את סילס דיזיין פרו, מסקרה מקצועית חדשנית וייחודית להעצמת יופיה של כל אישה המותאמת לכל סוגי הריסים. המסקרה החדשה מעניקה אפקט של ריסים המלאכותיים ומראה מושך ומפתה בקלות ובמהירות. סילס דיזיין פרו פותחת זווית חדשה במגוון המסקרות המסורתי של לנקום זאת הודות לשילוב חדשני של שתי נוסחאות קסם ושתי תנועות שימוש מדויקות, המשכפלות את עבודתם של מאפרי העל הטובים ביותר ומתאימות לכל אישה. בעזרת המסקרה החדשה, כל אישה יכולה להתחבר לאומנית האיפור החבויה בה, לשנות את עיניה על פי רצונה בהינף יד ולהעניק להם יופי אמיתי שאי אפשר לעמוד בפניו. מברשת כפולה מושלמת – מעצבת עיניים עוצרות נשימה בשני שלבים פשוטים שלב ראשון: הגדרה והארכה – בהינף מברשת, הריסים ארוכים ומושלמים המברשת - Hi Pro Stretch™ מורכבת מסיבים באורכים שונים, בדומה למברשות שיער המיועדות לפן מקצועי. צורתה המדויקת מאפשרת לאפר את כל הריסים. האזור המשולש במברשת משמש לשינוי מידת ההארכה וההפרדה של הריסים. התוצאה: דיוק מרבי מופלא, לריסים מפתים במיוחד. הנוסחה - קומפלקס שעוות נצמדות ופולימרים מקבעים, עשיר בסיבים אשר בשילוב עם המברשת Hi Pro Stretch™, מארגן, מפריד, עוטף ומקבע את הריסים באמצעות 3 שלבי מפתח: הריס נצבע בשלמותו, כולל קצה הריס הבלתי נראה המהווה כשליש מאורכו הכולל. הסיבים מצטברים זה על זה ו"מניחים" את עצמם לאורך הריס במטרה להאריך אותו. במהלך ההברשות הבאות, הסיבים מעצבים את הריסים ועוטפים אותם לכל אורכם מהשורש אל הקצה. עתה, הריסים מסורקים, מעוצבים מחדש, עטופים בתנועה מקצועית ומוכנים לקראת השלב השני. שלב שני: עיצוב הריסים בהתאמה אישית המסרק – חדשני בעל שיניים אסימטריות קטנות במיוחד – Design Pro™אשר נועד להעצים את התוצאה הסופית ולהגיע לדיוק מרבי. עיצובו המיוחד של המסרק מאפשר לו לשחרר בכל פעם כמות אופטימלית ומדויקת של הנוסחה, ולהגיע לכל ריס וריס גם לריסים הקצרים ביותר, אליהם קשה להגיע בדרך כלל. המסרק מושך ועוטף את הריסים מהקצה ועד השורש באופן מושלם, ולכל אורכם, כך שכל אישה יכולה לעצב את ריסיה ולהעניק להם נפח מושלם על פי בחירתה. תוצאה: מבט עם אפקט עיניי חתול... גוונים גוצ'י ווסטמן נוויל, אלכימאית צבעים שאין שניה לה, הגתה שילובי גוונים ייחודים עבור סילס דיזיין פרו, זוגות גוונים מנוגדים להדגשה אידיאלית של העיניים ולמבט עמוק מלא חיים. 4 גוונים מפתים למראה עוצר נשימה: מס' 010 Intense Effects – שני גוונים של שחור, למראה דרמטי במיוחד. מס' 011 Contrasted Effects – שילוב ייחודי של שחור ואפור למראה מתוחכם. מס' 020 Natural Effects – שילוב של חום וחום שוקולד למראה טבעי. מס' 030 Theatral Look – שילוב של כחול וכחול עמוק למראה תיאטרלי. המאפרת המקצועית של לנקום, סילביה לופז: "המבט של אלטרה תוסס עם ריסים ארוכים וצפופים באופן טבעי, כמו אלה של הנשים ממוצא לטיני, אשר אוהבות להעצים את מה שהטבע העניק להן, להוסיף תמיד יותר נפח. זהו אתגר שסילס דיזיין פרו עומד בו בכבוד עם השליטה המושלמת בנפח להגדלת המבט. איזו אישה יכולה לעמוד בפני אותן "עיני חתול" המושגות בעזרת המיני מסרק?"
 

k a k u l a

New member
גם אני ניסיתי....

אז ככה: בסיס: מייק אפ + פודרה של קליניק עיניים: צללית קרם שחורה של מדינה ומעליה צללית הרבל גרין של א"מ. בעצם הגבה- ניילון של מאק. מסקרה היפנוז של לנקום. תיחום תחתון: צללית שחורה ואיילינר ג'ל של א"מ הצללות: ברונזר של א"מ סומק: הסומק הסגול של רבלון שימר: שימר בקרם של רבלון ליפ גלוס: כתמתם של מדינה מילנו
 

k a k u l a

New member
אז היה שווה המאמץ אתמול!

סתם, את האמת אני ובעלי יצאנו אתמול ואחרי שעה מול המראה אמרתי- "יכול להתאים לתחרות לא?" אז הכרחתי אותו להתחיל לצלם אותי (והוא כבר היה מת מרעב) אבל מזל שהוא כבר רגיל לשטויות שלי... ודרך אגב בהזמנות זו אני רוצה להמליץ לכולכן על המסעדה שאכלנו בה אתמול - מינה טומיי באבן גבירול. את האמת המקום הזה כבר פתוח שנה וחצי ומפוצץ מאז כל הזמן בלי הפסקה. זה נמצא 5 דקות מהעבודה שלי ו-10 דקות מהבית שלי (ברגל) וכבר הרבה זמן רצינו ללכת לשם ולא יצא. אז סוף סוף אתמול הגענו -ולא התאכזבנו. לא סתם המקום מלא כל הזמן. אוכל מצויין (תאילנדי, אינדונזי, הודי, יפני- זה הסגנון), מנות מקוריות וטעימות וממש לא יקר.
 

mayane21

New member
בהחלט היה שווה../images/Emo13.gif

ונזכור את השם... מינה טומי, שווה בדיקה.... תודה!!
 
קקולהלה!!! מ ד ה י מ ה!!!

מה קורה ממוש??? אכלתי במינה טומיי לפני כמה זמן ומאוד נהניתי!! שמחה שגם את נהנית...
 

lady mika

New member
איזה יופי! כזו FRESH

וסקסית!. אם אני רוכשת את הסומק הסגול של רבלון זה רק באשמתך. יצאת מקסים ואני אהיה משעממת ואגיד שוב: הבלונד מדהים עליך.
 

hilala20

New member
פספסתי את השאלה שלך...

יש עוד זמן עד ההצבעה וכשהוא יגיע - אתן תדענה
 
me :)

קרדית לחבר המוכשר שצילם חחח {צינזרתי את הבבון שלי כדי שבטעות לא תתאהבו בו
}
 

liz74

New member
הנה שלי ----->

היה קצת קשה לצלם את עצמי.. ניסיתי ליצור מראה של איפור ערב, והשתמשתי בגוונים בהירים של ירוק שיתאים לקיץ. אז מה דעתכם?
 

kiss 18

New member
ממש יפה, אהבתי את איפור העיניים אך...

חבל שלא הוספת סומק היה מוסיף, לא?? ועוד משהו- עם איזה עיפרון עיניים השתמששת בתור תוחם?? ועם איזה צלליות אשמח לפירוט. תודה רבה!
 

liz74

New member
וואי תודה רבה!

בקשר לסומק אני יודעת.. חסר לי סומק ופודרה- צריך לחדש את המלאי. השתמשתי בעיפרון עיניים של לוריאל מס' 201 והצלליות לקוחות מסט איפור של ג'ייד
 
למעלה