תיאבון בריא = תולעים?

אנה מ

New member
תיאבון בריא = תולעים?

הקטנצ'יק שלי הוא פרסר ללא תקנה. מרגע שהוא מתעורר עד שהוא הולך לישון לא מפסיק לבלוס, ואם יש מתוקים - הרי זה משובח. הוא תמיד אהב לאכול, וכבר כשהיה בן 8-9 חודשים, המטפלת במשפחתון אמרה לי שהוא "אכל כמו גבר, את הכל". והנה היום, פנתה אלי הגננת במעון והמליצה לי לעשות לו בדיקה לתולעים, כי נראה לה חשוד שהילד אוכל המון אבל לא משמין. קודם כל - נראה לי שאלו הגנים שלי (למי שראתה אותי), דבר שני - הוא מוציא המון מרץ, משתולל ורץ המון. ודבר שלישי - אם היו תולעים, הוא היה מראה לי שמפריע לו בפי הטבעת, לא? אין שום סימן למצוקה באזור ההוא. האם יש סיבה לדאגה?
 
לדעתי לא. מטבוליזם הוא עניין אישי,

וכל אחד מקבל מן אללה את המטבוליזם שלו. יש מי שיאכלו מקרר שלהם וייראו לך אנורקטים, ויש מי שיאכלו חתיכת עגבניה ולמחרת ייראו בהריון... לא מכירה את הנושא מניסיון, אבל ככל הידוע לי, תולעים בפי הטבעת הן דבר שמציק ומגרד. מכל מקום, מציעה לך לאמץ בדיקה מהנה ביותר שלצד ההנאה שבה מתלווה גם ריח ניחוח מענג: בקקי הבא, צפי היטב אם את רואה תולעים קטנות ולבנות בתוך מרקם הקקי. אם לא, המשפחה שלהם זכתה במטבוליזם ב"ז...בתיאבון!
 

gezers

New member
יש כמה סוגי תולעים, ועדיין..

אמנם יש גם סוגים שחיים בתוך המעיים ואז אכן לא מציקות בפי-הטבעת, ואותן גם ניתן לזהות בבדיקה ה"ריחנית" שהציע קמיל, אבל האמת נראה לי שאכן זה עניין של מטבוליזם גרידא. ובכל אופן, למה להסס? כולה בדיקה של הקקי.. אז תאספי לך גוש נאה בכוסית (נדמה לי שאם צריך לחכות עם זה אז במקרר..)והעבירי למעבדה, לרווחת ושמחת הצוות..
 

דש1דש

New member
תראי - יש תולעים שלא מציקות

בפי טבעת - כי הן מטילות ביצים בקיבה ולא צריכות לצאת לשם כך... מאיפה בשם אלוהים הוא יקבל אותם? לא זכורה לי נסיעה להודו שהיתה לו לאחרונה... בכל מקרה - ראיתי אותך, לא רואה סיבה שלא יהיו לו את הגנים המשובחים שלך! בבדיקת הדם הבאה תבקשי מהרופא שיגיד אם נראה לו שיש מצב לתולעים - זה לא בוער! רק כשתיהיה בדיקה ממילא - יש להם משהו שרואים בדם שיכול להחשיד בתולעים. ואולי גם לך יש? אפשר לקבל כמה כאלו - יעזור לי לדיאטה
האמת שמעתי פעם על דיאטה שבכוונה מכניסים תולעים כאלו למערכת - ואחר כך יש חומר שלוקחים כדי להרוג אותם... מה שאנשים עושים בשביל דיאטה....
בכל אופן לא רואה סיבה לחפש בנרות בעיות - ילד עם תיאבון בריא ומטהוליזם שתומך בו! איזה כיף!
 

אורora

New member
לא מבינה בתולעים

אבל את מתפלאה שהילד לא שמן.... התסכלת בראי לאחרונה הילד קופי מוחלט שלך למה שיהיה שונה במובן הזה.
 

אנה מ

New member
../images/Emo6.gif זה מה שאמרתי לגננת

אבל היא התעקשה שאני אבדוק כי היא "בעלת ניסיון". טוב, אציץ היום בלילה בישבנון של הקטנצ'יק.
 

catנוע

New member
הגנטיקה בפעולה ../images/Emo13.gif

רק צריך להעיף מבט עלייך ולהבין למה הילד לא שמן. אבל, אם היא כבר העלתה את הנושא, אפשר לבדוק. זה לא מסובך לקחת דגימה מילד בגילו, והשאר עושה המעבדה.
 
למעלה