תיקון דירוג אשראי

CreditClean

New member
תקנו את דירוג האשראי שלכם ב- 5 שלבים פשוטים

אם הייתה לכם היסטוריה של הלוואות שהוחזרו באיחור, שנים של יתרות גבוהות באשראי, תיקים פתוחים בהוצאה לפועל או עיקולים – למרבה הצער כנראה שיש לכם דירוג אשראי מתחת לממוצע ואולי אפילו נמוך.
עם דירוג אשראי נמוך, ייתכן שלא תוכלו לקבל אישור להחזקת כרטיסי אשראי ואף תקבלו סירוב לבקשות הלוואה. אפילו אם יינתן לכם אישור להלוואות ולמשכנתאות תשלמו ריבית גבוהה ביותר בגלל דירוג האשראי שלכם בהשוואה ללווים עם דירוג אשראי גבוה.

החדשות הטובות הן שתוכלו לתקן את דירוג האשראי שלכם לבד. זה רק דורש מעט ידע וסבלנות. עם זאת, חשוב לציין כי עבור שיפור דירוג אשראי משמעותי עליכם להיוועץ בחברה בתחום כדי שתגרום לתוצאות מהירות וטובות הרבה יותר.
ריכזנו עבורכם 5 טיפים פשוטים לשיפור דירוג האשראי:

  1. בררו היכן אתם עומדים
    לפני שתתחילו בתיקון ובשיפור דירוג האשראי שלכם, תרצו לקבל עותקים של דוחות האשראי המלאים שלכם מ- 5 השנים האחרונות. דוח כזה נקרא "דוח ריכוז נתונים" והוא מונפק דרך מערכת נתוני האשראי בקישור הבא:
    https://www.creditdata.org.il
    יש לציין כי את הדוח ניתן להנפיק בחינם פעם אחת בשנה עבור כל לקוח.
  2. עצרו את "הדימום"
    ברגע שאתם מתמודדים על דירוג אשראי נמוך ו/או עם שגיאות בדו"ח האשראי שלכם, הגיע הזמן להבטיח שאתם עדיין לא מבזבזים יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם בכל חודש.
    מדוע העובדה הזו כל כך חשובה? מאחר ויש לנקוט ב-3 צעדים פשוטים כדי לתקן דירוג אשראי נמוך.
    א. שלמו את כל החשבונות שלכם בזמן
    ב. שלמו חובות (במיוחד חובות כרטיסי אשראי)
    ג. הימנעו מהנפקת מספר כרטיסי אשראי
אבל לפני שתוכלו לעשות את הדברים הללו, עליכם לוודא שאתם כאמור לא מוציאים יותר ממה שאתם מרוויחים – יש לנהל תקציב.
כדי להתחיל, העריכו את הרגלי ההוצאה החודשיים שלכם עבור הוצאות של מותרות כמו: דלק, מצרכים ובידור וצרו מגבלה על בסיס ההכנסה שלכם לגבי הסכום שתוכלו להוציא בכל אחת מהקטגוריות השונות. למשל: אם אתם מוציאים 1,000 ₪ בחודש על מצרכים, נסו להפחית זאת ל- 700 ₪ על ידי ביצוע שינויים כמו רכישת מותגים אחרים, שימוש בקופונים והתנגדות לרכישות אימפולסיביות שנובעות רק מתוך דחף.

  1. שלמו את כל החשבונות בזמן
    אם ברצונכם לשפר דירוג אשראי נמוך, עליכם להתחיל לשלם את כל החשבונות החודשיים שלכם בזמן, נקודה. פירעון תשלומים בזמן הוא הגורם החשוב ביותר בדירוג האשראי שלכם. במילים פשוטות, דירוג האשראי שלכם לא ישתפר עד שתוכלו לשלם באופן עקבי את כל החשבונות שלכם בזמן.
  2. שלמו יתרות בכרטיסי אשראי
    קחו אחריות על כרטיסי האשראי שלכם על ידי פירעון היתרות שלכם.
    אם יש לכם יתרות אשראי שטרם פרעתם, פנו מקום בתקציב שלכם כדי לפרוע חובות אלו טיפין טיפין בכל חודש עד שהן ייעלמו לחלוטין.
    בנוסף, דעו את מגבלות האשראי שלכם והשתדלו לבזבז בהם מתחת לגובה התקרה שלכם, מדובר בנתון חיובי ללשכות האשראי.
  3. אל תגישו בקשה לקבלת אשראי חדש
    לבסוף, עמדו בפיתוח לקבל כרטיס אשראי חדש נוסף, גם כאשר חנות מציעה הנחה ברכישה איתו בהמשך.
    בכל פעם שאתם מגישים בקשה לקבלת אשראי חדש, הוא מופיע בדו"ח האשראי שלכם ואם יש לכם יותר מדי בתוך שנתיים-שלוש דירוג האשראי שלכם ייפגע. באופן כללי, צרכנים עם דירוג אשראי טוב יכול לבקש אשראי כמה פעמים בכל שנה לפני שהוא מתחיל להשפיע על ציון דירוג האשראי שלו. עם זאת, אם אתם כבר מתחילים עם דירוג אשראי שהוא מתחת לממוצע – לפניות אלה קיים סיכוי גבוה לפגוע ולהשפיע על דירוג האשראי שלכם ולעכב את מטרתכם הסופית שהיא כמובן שיפור שלו.
לסיכום, התמקדו בתשלום כל חובות האשראי שלכם תוך ביצוע כל תשלום לא יאוחר ממועד החיוב. בינתיים אל תגישו בקשה לאשראי חדש, והגבילו את השימוש באשראי הקיים שלכם.
עשויים לחלוף כמה חודשים ועיתים אף שנים עד שציון דירוג האשראי שלכם ישתפר, אך אם אתם מתכננים לקנות בית חדש או לקחת על עצמכם כל חוב גדול אחר, ההמתנה משתלמת.
וחשוב מכך – הטיפים הללו הם מצוינים לשיפור הדירוג שלכם, אבל הם אינם מהווים תחליף לטיפול של מומחים בתחום.
אנו בחברת קרדיט קלין נבצע עבורכם את הטיפול המסור והטוב ביותר על מנת לדאוג לעצמאותכם הפיננסית.
 
נערך לאחרונה ב:

davidmath

New member
תקנו את דירוג האשראי שלכם ב- 5 שלבים פשוטים

אם הייתה לכם היסטוריה של הלוואות שהוחזרו באיחור, שנים של יתרות גבוהות באשראי, תיקים פתוחים בהוצאה לפועל או עיקולים – למרבה הצער כנראה שיש לכם דירוג אשראי מתחת לממוצע ואולי אפילו נמוך.
עם דירוג אשראי נמוך, ייתכן שלא תוכלו לקבל אישור להחזקת כרטיסי אשראי ואף תקבלו סירוב לבקשות הלוואה. אפילו אם יינתן לכם אישור להלוואות ולמשכנתאות תשלמו ריבית גבוהה ביותר בגלל דירוג האשראי שלכם בהשוואה ללווים עם דירוג אשראי גבוהה.

החדשות הטובות הן שתוכלו לתקן את דירוג האשראי שלכם לבד. זה רק דורש מעט ידע וסבלנות. עם זאת, ח
אנו בחברת קרדיט קלין נבצע עבורכם את הטיפול המסור והטוב ביותר על מנת לדאוג לעצמאותכם הפיננסית.
יש לך שגיאה. כותבים גבוה עם ה' אחת, זה זכר לא נקבה.
גבוהה - היא גבוהה.
גבוה - הוא גבוה.
 
למעלה