תיקשור חדש עם "אחוות אגס הארגמן"

לזארוס1

New member
תיקשור חדש עם "אחוות אגס הארגמן"

בתיקשור חדש שקיבלתי, יצרו איתי קשר ישויות חדשות שקוראות לעצמן "אחוות אגס הארגמן". במשך תקופה ארוכה הן העבירו לי מסרים שונים, רובם זעזעו אותי לחלוטין. בין השאר נמסר לי כי כל המושגים של נשמה, אנרגיות חיים, קיום לאחר המוות, הילות, וכו, כל אלה אינם קיימים ואינם נכונים! הם מתקשרים ע"י יצירת שינויים במבנה הנוירונים במוח, כלומר, שינויים פיזיים וכימיים ישירים בתוך המוח שלי, בלי שום צורך במימדים נוספים ובמושגים לא חומריים. הם טוענים שהכל חומר, ושכשמתים מתים, וזהו. בזמן התקשור אני נכנס למין מצב טראס כזה שכל העולם החיצוני כאילו נמחק לי, ולאחריו אני שרוי בסוג של תשישות וסחרחורות במשך כמה שעות. מה אתם אומרים?
 
ישויות חדשות ?

קיימות בחומר ובכל זאת משחקות לך במוח ממרחק של הכוכב והגלקסיה בו הם קיימות ? נשמע כמו בדיחה גרועה במיוחד !
 
ומתשעה מליארד אנשים

בחרו באופן אקראי לשחק דוקא במוח שלך ואז פתחת ניק חדש בתפוז לספר לנו על זה ?
 

לזארוס1

New member
ואיך התיקשורים עובדים בד"כ?

האם קבוצה שלמה מקבלת אותם יחד? הלא מדובר בחוויה אישית, לא?
 
במעמד הר סיני

כל העם "ראו" את הקולות ,יחד עם זאת משה לבדו קיבל את הלוחות . (אפרופו ערב שמחת תורה) כך שיש ויש מכל הסוגים והמינים וגם כל שביניהם. יחד עם זאת : כשאתה מקיים דו שיח האם אתה רק שואל שאלות או שגם עונה להן ? אני שואל כי לא ממש ענית לשאלותי הקודמות אז אני שב ומדגיש : 1. ומתשעה מליארד איש בחרו בך באופן אקראי ? (ואולי כמו משה אתה בעצם נביא? ) 2. האם זו לראשונה נכנסת לתפוז רק בעקבות החוייה המרטיטה או שמא יש כאן שוב טרוליות לשמה? (אף כי בטעם טוב אני חייב לציין ) חג שמח !
 

לזארוס1

New member
אינני יודע

אם אני היחיד או לא, לכן אני פונה לכאן להתייעצות זה עונה על שתי השאלות אני חושב. אולי עוד מישהו קיבל מסרים מהישויות הללו.
 
לזרוס ???? כן בטח. כמעט אבד לי הזקרון חחח...

"אחוות אגס הארגמן" הם סיפור לי עליך... ואמרו לי להקשיב למה שיש לך להגיד
 

חני 61

New member
אולי אלו ישיות של חושך

מסרים שלא נוח לך איתם ואתה חש לא בנוח איתם אלו ישיות של חושך .. הם משפעים עליך לרעה אם יש לך סחרחורת במשך כמה שעות זה אומר דרשני ...
 

dgilad

New member
האמת שגם לי הברנש נשמע קצת מתחזה, אבל בעצם

איך יודעים באמת? ראיתי שהשאלה נשאלה כאן לא מזמן, אבל בהקשר של איך יודעים אם מישהו אחר שמתקשר הוא שרלטן או לא. השאלה שלי אחרת איך מישהו יודע שהוא עצמו מתקשר באמת או לא? כלומר, איך הוא מבדיל בין תקשור לדמיון?
 

מאמיה

New member
הוא מתקשר באמת

אבל השאלה אם הוא (או כל אחד אחר) רוצה לקבל את המסרים האלה? השאלה איך המסרים מסייעים לו בחיים. מהתיאור כאן המסרים האלה בעיקר פוגעים בו. אז למה צריך לקבל אותם? יש כל מיני ישויות שמעבירות מסרים. יש כאלה שהמסרים שלהם מתמקדים בקללות ופגיעה בבני האדם. אני נוטה להתרחק מבני אדם שמקללים אותי אז ישויות שאני לא מסוגלת להגדיר - לא נראה לי שמתאים לי לתקשר מסרים כאלה. לעומת זאת יש מסרים שמועברים באהבה וגורמים לי ולאחרים להרגיש טוב ולהתחזק בחיים זה מסרים שאני מעדיפה להתחבר אליהם (גם מבני אדם). האם באמת יש הבדל בין תקשור לדמיון? האם צריך להיות הבדל כזה? והאם אנחנו באמת בטוחים שהחיים שלנו הם לא דמיון. בהחלט יכול להיות שהחיים שלנו הם רק חלום במציאות אחרת.
 

DEL7

New member
אחוות התפוח הירוק

אתה מתקשר את האמונה האישית שלך בייבי
 
למעלה