תכנון טיול לבד.

תכנון טיול לבד.

שלום,

אני מתכננת טיול לתאילנד לבד למשך 2-3 שבועות.
התכנון הוא להתחיל בצפון. צ׳אנג מאי כמה ימים ומשם לפאי. אחר כך לטוס לבנגקוק ליום ומשם לאחד האיים בדרום. הייתי בעבר בתאילנד בקו סאמוי בחוף די מבודד ורחוק מצ׳וונג הייתי גם בקו טאו לצלילה והשתעממתי די מהר כי האי די מת.
אני מחפשת אי יפה, לא מפוצץ בתיירים אבל גם שלא יהיה משעמם מדי. הבנתי שקופיפי מתאים לדרישות שלי אבל אי מאד יקר. יש עוד הצעות לאיים אחרים באזור קראבי? והמלצות לבתי מלון/ בתי הארחה טובים?
ומשם לבנגקוק חזרה אני רוצה להיות לפחות כמה ימים. אני מתלבטת בין אזור הקוואסן שבו הייתי פעם קודמת באיזה גסטהאוס נחמד ופשוט או באזור מרכזי הקניות. יש בתי מלון מומלצים וטובים?
מטרת הטיול בעיקר להנות מהטבע, נופים וסתלבט על החוף עם שייק אננס.
אגב, אשמח גם להמלצות באזור הצפון. שמעתי על טיולי הג׳יפים שהישראלים כל כך אוהבים אבל לא בא לי להיות רק עם ישראלים.
 
תכנון טיול

האי פוקט יכול להתאים, כל עוד לא נמצאים בחוף הפטונג, כמו כן רצוי לשקול לטוס ישירות מהצפון לאיים ללא עצירה מיותרת בבנגקוק.
כדי לנסות לעזור לך בנושא המלונות אצטרך לדעת מה טווח המחירים ללילה? ובאיזו תקופה מדובר?
לרוב אזור הקוואסן מיועד למי שמחפש אוכל ישראלי.
 
תודה על המענה.

פוקט לא בא בחשבון. שמעתי רק דברים רעים על האי הזה ואני לא חושבת שהייתי רוצה להיות שם לבד.
הבנתי שיש רק חברת תעופה אחת שטסה מהצפון לאיים לכן חשבתי שזה יכול להיות בעייתי.
שום דבר עדיין לא סגור אבל התכנון הוא לאוקטובר או נובמבר. מחיר ללילה עד 1500 בהט.
אני רוצה לעשות קורס בישול אצל מיי קיידי שנמצאת בקוואסן וגם יום אחד של קניות. את המקדשים כבר ראיתי טיול קודם. מה עוד מומלץ לעשות בבנגקוק? אני מאד אוהבת ללכת ברגל ולהכיר מקומות חדשים. איזה אזורים יפים ומעניינים יש בבנגקוק? אני רוצה להכיר את העיר יותר טוב.
 

T o m c o

Member
מנהל
אנסה גם קצת לעזור.
ראשית, טווח הזמנים - שבועיים-שלושה, זה לא המון זמן, ולדעתי חבל יהיה לפצל את הטיול לשלושה כיוונים שונים, בייחוד אם מדובר על שבועיים, בשלושה אני עוד יכול לראות את זה קורה.
לכן - אם מדובר על שבועיים - ותרי על הצפון או האיים, והתמקדי רק באחד מהם ובאיזור בנגקוק וסביבתה.
&nbsp
מעבר צפון-איים, ראשית, זה לא נכון שיש רק חברה אחת שטסה מהצפון לאיים, לסאמוי, יש חברה מרכזית אחת, שדה התעופה באי שייך לה ולכן היא כמעט מונופול על שדה התעופה הזה, יש מעט מאוד טיסות שאינן שייכות לה. באשר לפוקט (האי הנוסף היחיד שיש בו שדה תעופה) יש יותר חברות.
&nbsp
אני לא מכיר את פיפי מספיק כדי לדעת להגיד לך, לא ביקרתי בו, אבל הגעה אליו תחייב מעבר בפוקט או קראבי, שכן באי אין שדה תעופה, המעבר הוא ימי בלבד.
&nbsp
מלונות בבנגקוק - אישית אני לא אוהב את אזור הקאוסאן, אני תמיד ישנתי במלון באיזור מרכזי הקניות, המחיר שלו אינו בטווח המחירים שהזכרת הוא עולה יותר, כ-2200 בהאט ללילה. אני מניח שחיפוש באגודה/בוקינג יתן לך כיוון כלפי מלונות במרכז בטווח המחירים שציינת.
&nbsp
צפון - טיול הג'יפים - לפני חמש שנים ביקרתי בתאילנד עם אחותי ובן הדוד שלי, טיול אחרי צבא, אחותי התעקשה במשך כל השבוע שקדם להגעה שלנו לצ'יאנג מאי לעשות את טיול הג'יפים, כשאני ובן הדוד שלנו סירבנו, כשהגענו לצ'יאנג מאי היא החליטה שלא מעניין אותה מה אנחנו אומרים והלכה להזמין לשלושתינו את הטיול ליום למחרת, עקב אי הבנה בינה ובין סוכן הנסיעות שובצנו שלושתנו לטיול במסלול הדומה לטיול הג'יפים, של אותה חברה (טאנה), אך ממש לא טיול ג'יפים, טיול רגלי! יומיים וחצי של טיול רגלי באיזור ההרים, בבוקר הראשון המסלול דומה לטיול הג'יפים, עוברים ברכב בחוות סחלבים וחוות נחשים, ולאחריהם נפרדים מהרכב ליומיים. ביומיים הולכים, רגלית, מטפסים להר, עליו ישנים את הלילה הראשון בבקתת עץ בכפר קטן ללא חשמל, למחרת הולכים בתוך היער ליד מפלונים קטנים, וישנים בסביבתם, ביום השלישי שייט רפטינג ורפסודת עץ, ובצהריים איסוף ברכב מקצה מסלול השייט חזרה לצ'יאנג מאי. הקבוצה הייתה ההפך הגמור מקבוצות טיול הג'יפים - אני ואחותי היינו הישראלים היחידים (הבןדוד אמריקאי), וגודל הקבוצה היה 6-8 אנשים + 1-2 מלווים תאילנדים.
&nbsp
קורס בישול - בביקור אחר בצ'יאנג מאי - עשיתי קורס בישול, בבית ספר לבישול בשם BaanThai, ממליץ לך לבדוק אותו - הוא אופציה טובה www.cookinthai.com
&nbsp
בנגקוק - יש הרבה מה לעשות בה ובסביבתה, החל מללכת לאיזור צ'יינה טאון, לקחת שייט על התעלות ב"סירת-אוטובוס" לרדת בתחנה אקראית ולהסתובב לראות, שווקים - צ'אטוצ'אק, אסיאטיק (שוק הלילה החדש), פראטונם, ארוחת ערב על מגדל באיוקי2 (650 בהאט לאדם - בופה כפי יכולתך, מומלץ בשעות אחה"צ לקראת חשיכה - להספיק לראות את העיר גם באור וגם בחושך, תצפית מקומה 84), טיולים לאיזור איותאיה (הבירה הקדומה), טיולים לכיוון קנצ'נאבורי. לא חסר מה לעשות בעיר הזו...
 
תודה רבה על התגובה המפורטת.


 
למעלה