תכנית גינון - בערוץ השני

  • פותח הנושא 0g30
  • פורסם בתאריך

0g30

New member
תכנית גינון - בערוץ השני

חברים יקרים אני מפיק טלוויזיה עצמאי , חובב גינון מושבע ואף גנן לשעבר. בימים אלו אני עובד על פיתוח פורמט טלוויזיוני שעניינו גינון ונוי ארצישראלי . אשמח מאוד לשמוע את דעתכם , רעיונות , מה הייתם רוצים לראות בתכנית כזו . ועוד כל דבר שיש על ליבכם בנושא. עזרתכם חשובה לי מאוד מאחר ואתם קהל היעד , ראו את ההצעה הזו כמעיין תכנית כבקשתכם, כל הצעה תישקל בכובד ראש . תודה על עזרתכם .
 
מחלות ומזיקים וטיפול

וחוץ מפינת הפרסומת הצפויה למוצרי ההדברה - לציין גם פתרונות ירוקים. כ"כ טיפול שוטף בהתאם לעונה. אבל אתה יכול לראות בעצמך מה מטריד פה את האנשים מדפדוף אחורה.
 
מספר רעיונות.

1. פינות של שאלות ותשובות. 2. אולי משהו בסיגנון תוכנית הטלוויזיה שמשפצת לאנשים את הבית, תיכנון גינה. לדעתי היישום קצת יותר קשה אבל הכל תלוי בתקציב. אולי עדיף לגעת בסיגנונות גינון (יפני , אנגלי , צרפתי, איטלקי, במיכלים) שונים 3. צמחי מרפא שאפשר לגדל, כמה מילים על תכונות (הריפוי)של כל צמח ודרכי הגידול. 4. טיפול במזיקים. 5. סיורי חוץ והצגת גינות וגנים. 6. כדאי להיתייעץ עם ד"ר יצחק בירן מהפקולטה לחקלאות. בכלל כדאי לקחת את הקורסים שהוא מעביר.
 

lili5

New member
רעיונות לתכנית הגינון

צילומי גנים פרטיים וציבוריים. ניתוח העיצוב ולימוד משגיאות או הצלחות. עיצובים לא סטנדרטיים וגם גינות חסרות עיצוב ומתן הנחיות כיצד ניתן לתקן טעויות עיצוביות. פרח השבוע: אופן הגידול והטיפול, טיפים שונים, קוריוזים מעניינים שקשורים לאותו פרח או צמח. צמחי מרפא וסגולותיהם השונים. מאד כדאי להביא הוכחות וסיפורים של אנשים שאכן נעזרו בצמחי מרפא. גנים בחו"ל - צילומים והסברים צמחים חוסכי מים פינת העיר הפורחת והירוקה - כל פעם להתמקד בעיר או בישוב אחר בצרוף ראיונות רלוונטיים עם בני המקום. סוגי הדברה. פינת שאלות של הצופים. הקמת גינה מאלף עד תו - בדוגמת תכניות עיצוב הדירות.
 

Eyalg

New member
עוד רעיונות

גידול צמחים מזרעים, השרשות, התמקדות במשפחות צמחים כגון טורפים, סחלבים, ברומליות וכו. תנאי גידול לצמחים נפוצים (אור, צל, השקייה). גינות - לפני ואחרי "שיפוץ" אייל.
 

רחלילי

New member
הצעה ועוד הצעה

לעשות גינות לאנשים עם אורח חיים שונה כמו אנשים שבאים רק בלילה-גינה שמתאימה לאנשי לילה גינה שמתאימה לילדים גינות לפי אופי אנשים גינות לאזורים שונים כמו אזור שטוח אזור מדורג וכאלה גינה "הסטורית" או תנ"כית לאנשים שרוצים משהו כמו צמחים כמו שהיו פעם או שבעת/ארבעת מינים וכאלה. גינות עם צמחי מרפא או צמחים שעושים רוגע. גינה שצורתה וצבעיה לפי פנג שואיי. גינה עם פרטיות לדוגמא מי שיש לו קליניקה בגינה ולא רוצה שהשכנים יראו מי מגיע או שהילדים יראו מי מגיע. גינה לפי עונות שכל עונה גדל בה משהו אחר גינה לפי צבעים לאנשים שמצב הרוח שלהם מושפע מצבעים כל נושא ההשקיה - איך עושים איך מתכננים. וכו´ אגב: כעת אני מאד רוצה ששאחד מפרקי התכנית יהיה על הגינה שלנו - "תעבוד" עליה-אין לי בעיה שתצלם כאן ומאד אשמח לכך. עברנו לא מזמן ולא ממש מבינים בגינון. נתתי לך הרבה רעיונות אשמח לראותך בגינתנו וזו הצעה רצינית. שולחת לך מסר.
 

פרפרית2

New member
עוד רעיון לתוכנית

קודם כל תבורך על ההחלטה ומקווה מאוד שזה יצא לפועל, רעיון נחמד יהיה להגיע לבית חדש, שבו עדיין אין גינה, במקום קצת בעייתי למשל בית באזור הררי או בית מדורג שבו הגינה שלנו היא בעצם הגג של השכן במדרון ההר, ואז לתכנן ולהכין ולשתול את הגינה תוך כדי צילום השלבים השונים תוך כדי הסבר, ומתן רעיונות נוספים ליצירת גינה כזו.
 

itu1

New member
כדאי

להתרשם מכמה תוכניות גינון מ-BBC שאני מאד נהנה לראות וניתן ליישמן בארץ צוות הפושט על גינה ביתית ומשפץ אותה תוכנית החודש בגן הצעות וטיפולים מותאמים לעונה לאיזור לתנאי קרקע ועוד ביקור בגינות יחודיות אוספי צמחים יחודיים גנים בוטניים ועוד צמח השבוע - החודש התאמת צמחי הארץ לגינון ועוד אריה
 

Sparks

New member
בניגוד לBBC אולי אפשר גם להתייחס

|לחסרי המזל מביננו שאין להם גינה אלא רק אופציה לאדניות? גם אנחנו רוצים ירוק
|סביון
 
גנים יפניים

אפשר להראות גנים יפניים ששם הם מאוד משקיעים בגינון. ואיך אפשר ליצור בבית גן כזה בשילוב עם אגם ואבנים ותאורת גינה.
 

סינאן

New member
יופי

היי כל תוכנית בנושא תתקבל בברכה רק שלא תהפוך לתוכנית עם צילום גינות 5 דונם בריכה ווילה בשני מיליון דולר
 

lili5

New member
og30- נימוסים והליכות

כבר קיבלת רעיונות רבים אבל עדיין לא מספיק לך. לפחות תודה לכל אלה שטרחו. כך זה מקובל לעניות דעתי. אם זה בכל זאת לא מספיק לך תשכור איש מקצוע בתשלום מלא...
 

לארי

New member
אני בהחלט מצפה ממך להתייחסות רצ

רצינית להצעותיהם הנפלאות של חברי הפורום שהועלו כאן. משום מה, חוסר התייחסותך מעורר בי ספקות מסויימים.
 

0g30

New member
לחברי הפורום תודה על הענותכם ....

למרבית הכותבים עניתי באופן פרטי על ידי שליחת מסר .... ועם חלקם אני מנהל התכתבות עניפה ..... סליחה מאלו שלא נענו ישירות , ותודה לכולכם על הרעיונות הנפלאים .... הפניה אלייכם נעשתה על מנת לבחון אילו נושאים מטרידים את קהילת הגננות בארץ ......... הטיפול בתכנית בחלק מהדברים שהצעתם תשרת אתכם כצופי התכנית , אני יכול להבטיח שבקרדיט התכנית נודה לאנשי הפורום ..... ומקווה מאוד שתהנו מהצפייה בתכנית ותוכלו לשאוב ממנה טיפים ועצות ... שיסייעו להפריח את גינותייכם ..... ושוב תודה על הענות אשמח לשמוע על נושאים נוספים שיכולים לעניין אתכם.
 
למעלה