תמונה אחת ללילה טוב...

מצב
הנושא נעול.
תמונה אחת ללילה טוב...


תמונה אחת ללילה טוב...

666-296 "האמבטיה" הירושלמית שלנו או מה שנשאר ממנה....כיום אף לא זכר.
במקור היא הגיעה כרטיסנית עם דלת שלישית מאחור והופעלה ברציף דניה בקווים 6, 6/1 ו- 6/2 של אגד בירושלים.
קצת מידע עליה:
נכנסה לשירות בירושלים בחודש פברואר 1970 כאשר עלתה לראשונה על כביש ביום 08.02.1970.
הושבתה ביום: 31.12.1989,
נגרטה ממצבת הרישוי ביום: 31.05.1990,
מספר השלדה: 70-9287902904, דגם: ליילנד רויאל טייגר, מרק2.
מודל: 1970.
לילה טוב.
אביה.

 
ובונוס: הדבר היפה ביותר שהגיע לירושלים מאז

תמונה אחת ללילה טוב...

666-296 "האמבטיה" הירושלמית שלנו או מה שנשאר ממנה....כיום אף לא זכר.
במקור היא הגיעה כרטיסנית עם דלת שלישית מאחור והופעלה ברציף דניה בקווים 6, 6/1 ו- 6/2 של אגד בירושלים.
קצת מידע עליה:
נכנסה לשירות בירושלים בחודש פברואר 1970 כאשר עלתה לראשונה על כביש ביום 08.02.1970.
הושבתה ביום: 31.12.1989,
נגרטה ממצבת הרישוי ביום: 31.05.1990,
מספר השלדה: 70-9287902904, דגם: ליילנד רויאל טייגר, מרק2.
מודל: 1970.
לילה טוב.
אביה.
ובונוס: הדבר היפה ביותר שהגיע לירושלים מאז
ימי המפץ הגדול: 60-797-80 דקות ספורות לאחר שירד מאוניית הגלנוע.
אין ספק: לאגד לא היה מעולם דגם יפה ונוח יותר. הנדסת האנוש במרצדס O305 היתה מדהימה.
לילה טוב.

 

mauzer

New member
והיום יש לנו סקניה של מרכבים


ובונוס: הדבר היפה ביותר שהגיע לירושלים מאז
ימי המפץ הגדול: 60-797-80 דקות ספורות לאחר שירד מאוניית הגלנוע.
אין ספק: לאגד לא היה מעולם דגם יפה ונוח יותר. הנדסת האנוש במרצדס O305 היתה מדהימה.
לילה טוב.
והיום יש לנו סקניה של מרכבים
 


והיום יש לנו סקניה של מרכבים

בשנות ה-70 החל מאוגוסט 1973 ובמחצית הראשונה של שנות ה-80 נסעה בארץ הסקניה הבינעירונית V8 145 של אגד שהיתה בעייתית אך מאוד חזקה. אחת הסיבות שהיא לא הצליחה בזמנו היה מנוע חזק מדי שנבנה במקור לספינות קטנות ויאכטות.
לא נעים לי לומר אך אין כמו אוטובוסים גרמנים מוגמרים. לא היה ולא יהיה כמוהם.
הנה בתצלום שתי סקניות מהדגם החזק כאשר זו מצד ימין (88-192) רחוקה רק מספר רישוי אחד מאוטובוס הדמים בכביש החוף ביום 11.03.1978 (88-191).
לילה טוב.

 

mauzer

New member



בשנות ה-70 החל מאוגוסט 1973 ובמחצית הראשונה של שנות ה-80 נסעה בארץ הסקניה הבינעירונית V8 145 של אגד שהיתה בעייתית אך מאוד חזקה. אחת הסיבות שהיא לא הצליחה בזמנו היה מנוע חזק מדי שנבנה במקור לספינות קטנות ויאכטות.
לא נעים לי לומר אך אין כמו אוטובוסים גרמנים מוגמרים. לא היה ולא יהיה כמוהם.
הנה בתצלום שתי סקניות מהדגם החזק כאשר זו מצד ימין (88-192) רחוקה רק מספר רישוי אחד מאוטובוס הדמים בכביש החוף ביום 11.03.1978 (88-191).
לילה טוב.
 

yeh11

New member
נראה לי שהסקניה 88192 היתה האחרונה בסדרה בצפון


בשנות ה-70 החל מאוגוסט 1973 ובמחצית הראשונה של שנות ה-80 נסעה בארץ הסקניה הבינעירונית V8 145 של אגד שהיתה בעייתית אך מאוד חזקה. אחת הסיבות שהיא לא הצליחה בזמנו היה מנוע חזק מדי שנבנה במקור לספינות קטנות ויאכטות.
לא נעים לי לומר אך אין כמו אוטובוסים גרמנים מוגמרים. לא היה ולא יהיה כמוהם.
הנה בתצלום שתי סקניות מהדגם החזק כאשר זו מצד ימין (88-192) רחוקה רק מספר רישוי אחד מאוטובוס הדמים בכביש החוף ביום 11.03.1978 (88-191).
לילה טוב.
נראה לי שהסקניה 88192 היתה האחרונה בסדרה בצפון
שלום! נראה לי שהסקניה 88192 היתה האחרונה בפנימיים בצפון עם 56230 אחריה נרשמה 7091980 עם פנימי56241 מרצדס 303 מאולצת דלתות רחבות הראשונה בצפון שהיתה שייכת לסניף קריות
 

yeh11

New member
סליחה 88192 טעות הכונה ל88193

נראה לי שהסקניה 88192 היתה האחרונה בסדרה בצפון
שלום! נראה לי שהסקניה 88192 היתה האחרונה בפנימיים בצפון עם 56230 אחריה נרשמה 7091980 עם פנימי56241 מרצדס 303 מאולצת דלתות רחבות הראשונה בצפון שהיתה שייכת לסניף קריות
סליחה 88192 טעות הכונה ל88193
 

alantan

New member
תודה רבה! שאלה: תמיד תהיתי לפשר הברזלים לאורך החלונות

תמונה אחת ללילה טוב...

666-296 "האמבטיה" הירושלמית שלנו או מה שנשאר ממנה....כיום אף לא זכר.
במקור היא הגיעה כרטיסנית עם דלת שלישית מאחור והופעלה ברציף דניה בקווים 6, 6/1 ו- 6/2 של אגד בירושלים.
קצת מידע עליה:
נכנסה לשירות בירושלים בחודש פברואר 1970 כאשר עלתה לראשונה על כביש ביום 08.02.1970.
הושבתה ביום: 31.12.1989,
נגרטה ממצבת הרישוי ביום: 31.05.1990,
מספר השלדה: 70-9287902904, דגם: ליילנד רויאל טייגר, מרק2.
מודל: 1970.
לילה טוב.
אביה.
תודה רבה! שאלה: תמיד תהיתי לפשר הברזלים לאורך החלונות
לא ראיתי את זה בשום מקום פרט לאוטובוסים ישראלים מסויימים משנות השבעים. האם הסיבה להתקנתם היתה בטחונית?
 
לא בטחונית, אלא בטיחותית. בשנות ה-50 המאוחרות

תודה רבה! שאלה: תמיד תהיתי לפשר הברזלים לאורך החלונות
לא ראיתי את זה בשום מקום פרט לאוטובוסים ישראלים מסויימים משנות השבעים. האם הסיבה להתקנתם היתה בטחונית?
לא בטחונית, אלא בטיחותית. בשנות ה-50 המאוחרות
ומעט אל תוך שנות ה-60 המוקדמות - היתה חובה להתקין פס ברזל יחיד בחלקו הנמוך יותר של החלון. בסביבות 1964 כבר הוחלט להתקין שני פסים משום שילדים הוציאו ראש וידיים החוצה דרך החלון והיו גם תאונות.
קח תזכורת היסטורית שתסייע לך לזכור על מה סחבק מדבר....
לילה טוב !
אביה.

 
ו....תפסיק לפצח גרעינים באוטובוס....


לא בטחונית, אלא בטיחותית. בשנות ה-50 המאוחרות
ומעט אל תוך שנות ה-60 המוקדמות - היתה חובה להתקין פס ברזל יחיד בחלקו הנמוך יותר של החלון. בסביבות 1964 כבר הוחלט להתקין שני פסים משום שילדים הוציאו ראש וידיים החוצה דרך החלון והיו גם תאונות.
קח תזכורת היסטורית שתסייע לך לזכור על מה סחבק מדבר....
לילה טוב !
אביה.
ו....תפסיק לפצח גרעינים באוטובוס....

לילה טוב !

 

alantan

New member
כן, השלט הזה זכור לי היטב, כי סבתא שלי שהגיעה מאנגליה לביקור

ו....תפסיק לפצח גרעינים באוטובוס....

לילה טוב !
כן, השלט הזה זכור לי היטב, כי סבתא שלי שהגיעה מאנגליה לביקור
חשבה שזה נורא משעשע שצריך לחנך את המקומיייים לא לירוק... טוב, היא הייתה מדור אחר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה