תמיכה בצה"ל או באם המניקה תאומות?

yael 1969

New member
תמיכה בצה"ל או באם המניקה תאומות?

החצי יצא השבוע למילואים . (יש עוד כאלה...). 24 יום במחוזות השטחים. נותרו עוד 21 יום ו-13 שעות (לא כולל מסיבת הסיום). ואני נותרתי עם תאומות בנות חודשיים וחצי ושתי אחיותיהן הגדולות (6,9). ביקשתי שיארגן פטור. פעם אחת. נסיבות מקלות. ביקשתי. הצעתי. 'תחננתי. ואף דרשתי. אבל מי אני לעומת צבא הגנה לישראל? אה? אז הימים סבירים. אבל בשעות הערב, השעות הקשות האלו, איפשהו בין 7 ל-9 - כשכולן (כולל אני) עייפות, רעבות, לא מקולחות, וכו' וכו' - אז, בדיוק אז, הלחץ בעיצומו. אני מנסה לתקתק, לשלוט על הנעשה, לא להתעצבן - אבל זה לא קל על אף שחברות/אחיות/חמות תורמות את חלקן, כל אחת בדרכה כדי להקל עלי. ובלילה - כשכולן סוף סוף במצב מאוזן ואף עם נשימות קצובות, זה הרגע שנוחתת עלי ההכרה המופלאה הזו, שיש לי 4 בנות. הן שלי. יש לי אחריות עצומה עליהן. הן כל כך תלויות בי. זה נפלא, מופלא אבל מבהיל מעט. הרבה. בדרך כלל הוא גם עוזר לי עם ההנקה בלילה - מביא, מחבר, מחזיר ואם צריך מחליף. הוא שומע אותן לפניי. והנה פתאום - גם זה תחת חסותי. זהו. ניצלתי כמה דקות כדי לקטר ולשתף. הספירה לאחור בעיצומה עד שצה"ל יחזיר לי בשלום את החצי או על פי הסיפור הידוע - יקח חזרה את ה"עז" כדי שאוכל להעריך את השגרה המוכרת.
 
הוא עדיין יכול לבקש קיצור

נשמע כל כך קשה. אנחנו הצלחנו לדאוג לאיש שלי לפטור מהמילואים האחרונים בשטחים. אני חושבת שתאומות יונקות+ שני ילדות בבית זה תירוץ מספיק טוב. מאחלת לכם שחרור מהיר ואם לא - להחזיק מעמד עד הסוף. יש מצב לעזרה בתשלום, לפחות לשעות היום?
 

בתבת1

New member
../images/Emo189.gifאת מקסימה וכל הכבוד

4 בנות, ועוד מניקה ולא נשברת, וגם כשהבעל לא בבית, את מדהימה!!!!!!!!!! כל הכבוד לך ולסבלנות והכח, האהבה שאת מעניקה תחזור אלייך בגדול. ועכשיו קצת על עצמי, גם לי יש 2 בנים גדולים ותאומים בנים, כך שגם לי יש 4 בנים, תאומים אחרונים בני 8ח' שינקו עד 7ח' והפסקתי כשחזרתי לעבודה...אבל...לא יודעת מה הייתי עושה בלי בעלי ולו לילה אחד או ערב אחד מורכב שכזה עם המקלחות, בקבוקים, לסדר צעצועים ועוד.... אז כך שחיזקי ואימצי, כעת אני בעבודה וזו הסיבה היחידה שיש לי זמן להיכנס לפורום, בבית..חה.חה.חה מי מגיע לזה..... אבל כל כולי אושר ושימחה, מסתדר בהמשך כשהם גדלים. אשמח לשמוע עוד ממך ומאיזה איזור את, אני מהשרון.
 

סיגל222

New member
מגיע לך ../images/Emo106.gif

בעלי מידי פעם "מאיים" שיתנדב לעוד שירות מילואים כדי לברוח מבית המשוגעים בו הוא מתגורר... תחזיקי מעמד !
 

ממה מיה

New member
כל הכבוד לך ואני חשבתי שאני מסכנה

בעלי אמור לנסוע מטעם העבודה לשבוע לחו"ל, התאומים יהיו בני חודשיים ויש לנו עוד ילד בן 4. לא צפוייה יותר מדי עזרה מהמשפחה ואני כל הזמן חושב איך אני הולכת לעשות את זה.
 

סיגל222

New member
אני לקחתי בייביסיטר שעזרה לי

בעלי יוצא פעמיים בשנה למילואים, לא ארוכים אבל מספיק כדי שנציג תורן יהיה חולה בדיוק באותה תקופה. כשהילדים היו קטנים היתה איתי בייביסיטר כל יום, עד אחרי שרחצתי את שלושתם (וניצלתי את הזמן להתרחץ גם אני בשלווה). הוצאתי המון כסף בימים האלו אבל זה היה שווה.
 
גם בעלי יוצא החודש לחו"ל לשבועיים

ואמנם אצלנו זה "רק" התאומים (בני 1/2 שנה), אבל אין לי שום עזרה... אמא שלי בדיוק שברה את הרגל ולא יכולה לצאת מהבית, והמשפחה שלו גרה בחיפה, ויש לי גם כלבה שצריך להוריד בוקר וערב לפחות.... לא יודעת איך נשרוד, בכל הכנות....
 
למעלה