תמימות

אגדה 10

New member
תמימות

שלום לכולם! אני מצטרפת חדשה לפורום.גרושה כשנתיים ורוצה מאוד להיסחף לאהבת אמת,כמו בסרטים.האם קיים דבר כזה?האם זה לא תמים מצידי לחשוב שקיימת אהבה כזו,גם אצל גרושים שמגיעים לקשר חדש פגועים במידת מה,אך עם תובנות חדשות?
 

nikita1231

New member
היי אגדה ברוכה הבאה

אני מקווה בשבילך (וגם בשבילי) שאכן קיימת אהבת אמת
 

bulb

New member
בטח שקיים...

בסרטים. במציאות, הגיבורה צריכה פיפי באמצע הארוחה רומנטית, הגבר רוצה לישון אחרי הסקס ולא להתכרבל (כפיות? למה לא אמרת שאת רוצה אנאלי מלכתחילה...), יש שכר דירה.משכנתא , חשבונות לשלם, נציגי שירות לקוחות מעצבנים (לא, אל תעבירי אותי לשימור-לקוחות, אני רוצה להתנתק. תודה). נראה שאת רוצה להתאהב. זה טוב ונחמד לסרטים ולרומנים של משרתות (וד"ש לג'ין אוסטין), אבל במציאות עדיף לאהוב ולא להתאהב.
 
ומה רע בתמימות?

התמימות דואגת לצבוע לנו את המציאות בורוד - ולעיתים חשיבה חיובית גורמת לדברים להיות חיוביים. החוכמה היא לא לשקוע בפנטזיה הזאת אלא להיות עם שליש רגל במציאות. תפתחי עיניים, תבדקי, תצאי, תבלי, תכירי - תחיי. וכשתצליחי לשחרר את עצמך לגמרי מכבלי ה"רצוי" - תגלי שה"מצוי" לא ממש רחוק משם. בהצלחה.
 

JoeNo

New member
שאלה קשה.

זאת באמת שאלה קשה. כאילו, זה מתחיל ב"מה זאת בעצם אהבה" וממשיך ל"כמה זה עולה בסופר". בעיקרון, אני חושד שאולי, אבל אני לא בטוח.
 
למעלה