תמצית פרחי בך יעילה ל....

ronenr123456

New member
תמצית פרחי בך יעילה ל....../images/Emo3.gif

איזה תמצית בפרחי באך יעילה נגד חרדות ומתחים בזמן אמת? איפה ניתן לרכוש זאת? האם צריך לשים זאת בכוס מים,או בבקבוק מים? והאם ניתן לקחת זאת לאורך זמן ללא תלות? אודה לעזרתכם
 

דרומית50

New member
שלום לך

ישנם תמציות כמובן לחרדות ופחדים אבל עליך לגשת למטפל בפרחי באך ולראות מה מתאים. ניתן לרכוש בבית מרקחת ,אבל עדיךף אצל מטפל שהוסמך לכך כדי להשיג התאמה אישית מירבית. המטפל יוכל להרכיב לך במקום את הבקבוק המותאם לך. שמים 4 טיפות מתחת ללשון.פרחי באך הם אנרגיות ולכן אין כאן עניין של תלות או התמכרות וניתן לקחת אותם לאורך זמן. למעשה ניתו לעשות טיפול מעמיק של מודעות .דמי את עצמך לבצל שכל בקבוק מקלף שכבת מודעות אחת עליה את עובדת.
 

Balancedflow

New member
בוקר טוב רונן,

כמו שדרומית כתבה, התמציות נלקחות מתחת ללשון, 4 טיפות ללא צורך למהול או לדלל, ואין שום סכנה של מינון יתר או התמכרות. את התמציות ניתן לקנות בבתי מרקחת הומאופטיים ובחנויות טבע, אבל ההמלצה שלי היא בפרוש להתייעץ עם מטפל/ת מוסמך/ת שיוכלו להרכיב לך פורמולה המתאימה לצרכייך המדויקים. כשאתה מדבר על חרדות ופחדים בזמן אמת, למה בדיוק אתה מתכוון? למצב כמו של התקפי חרדה? חרדות ופחדים לא תמיד ניתן להגדיר בתוך טווח של זמן, והגורמים להם שונים ומגוונים. יש כמה תמציות המטפלות בנושאים של פחדים וחרדות, אבל לכל אחת מהתמציות היחוד המסויים שלה ולכן מאוד חשוב להתמקד בגורמים לאותם מצבי פחד וחרדה ובין היתר לברר לגבי ההתבטאות שלהם מבחינה פיזית. אשמח לנסות להמשיך לעזור לך על גבי הפורום, אבל אצטרך שתנסה להסביר ולפרט קצת יותר.
 
למעלה