תנאי קבלה לבר אילן.

תנאי קבלה לבר אילן.

שלום, אני מעוניינת ללמוד פסיכולוגיה בבר אילן. פסיכומטרי-635. ממוצע בגרויות-100 כולל בונוסים. שאלתי היא,האם לדעתכם נתונים אלו מספיקים ע"מ להתקבל?או האם כדאי לי לשפר או פסיכומטרי/בגרויות (אני לא יודעת איזה קריטריון הכי משפיע שם) או שהדרישות בכלל הרבה יותר גבוהות? שאלה שנייה, האם יש אפשרות לשלב לימודי פסיכולוגיה עם תקשורת? תודה רבה.
 

avshalom84

New member
מנסה לעזור

לפי מה שאני זוכר, נתוני הקבלה לפסיכולגיה בבר אילן הם 700 פסיכומטרי וממוצע 100 בערך (כמובן שאחד על חשבון השני), אבל לפי מה שהבנתי אפשר להתקבל גם עם ממוצעים יותר נמוכים אפילו בהרבה. אם את מעוניינת ללמוד השנה (לא מאוחר מידי??) אז שווה לך לנסות בכל מקרה ואם זה לא יספיק יש לך שנה שלמה לשפר (עצה שלי- עדיף פסיכומטרי זה יותר פשוט). לא ידוע לי על לימודי תקשורת בבר אילן אבל נסי- אם יש תקשורת מישני זה אולי יכול להתאים. מקווה שהייתי לעזר.. בהצלחה!
 
כשאני בדקתי זה היה ממוצע 98 ופסיכומטרי 680...

ככה לפחות אומרים במענה קולי של המחלקה לפסיכולוגיה...
 

chepupu

New member
יש תקשורת בבר אילן

האם אפשר לשלב עם פסיכולוגיה? עדיף שתתקשרי למחלקה ותשאלי. בקשר לבגרויות ופסיכומטרי, הכי טוב שתכנסי לסיכויי קבלה באתר של בר אילן ותבדקי את זה באופן אישי על הציונים שלך כי כפי שנאמר פה זה אחד על השני (כלומר פסיכו' נמוך מצריך בגרות גבוהה ולהפך). זה יגיד לך בדיוק ואז לא תצטרכי לעשות ספוקלציות.. עזרתי?
 
למעלה