תנועת קרן דוד

chess13

New member
תנועת קרן דוד

קרן דוד היא תנועה מדינית עיקרי מצע קרן דוד מובאים בספר הספרים התנ"ך. מקור שם התנועה מובא מתהילים "שם אצמיח קרן לדוד" פרוש: שם – בציון אצמיח קרן ממשלה לדוד. קרן - עניין ממשלה והתחזקות.

גלוי וידוע לפני ה' שכול מלכות בישראל תיהפך למינות, כך זה היום וכך זה היה בעבר, כי ברגע שתגיע נשמה מישראל אל הממשלה תשכח את יוצרה לא תרעה את עמה ולא תזכור את בוראה.

אך לא כך דוד בכל ביתי נאמן הוא, לכן ה' נשבע לדוד שתיכון מלכותו בישראל.

י ויברך דויד את-יהוה, לעיני כל-הקהל; ויאמר דויד, ברוך אתה יהוה אלוהי ישראל אבינו, מעולם, ועד-עולם. יא לך יהוה הגדולה והגבורה והתפארת, והנצח וההוד, כי-כול, בשמיים ובארץ: לך יהוה הממלכה, והמתנשא לכול לראש. יב והעושר והכבוד, מלפניך, ואתה מושל בכול, ובידך כוח וגבורה; ובידך, לגדל ולחזק לכול. יג ועתה אלוהינו, מודים אנחנו לך; ומהללים, לשם תפארתך. יד וכי מי אני, ומי עמי, כי-נעצור כוח, להתנדב כזאת: כי-ממך הכול, ומידך נתנו לך. טו כי-גרים אנחנו לפניך ותושבים, ככל-אבותינו: כצל ימינו על-הארץ, ואין מקוה. טז יהוה אלוהינו--כול ההמון הזה אשר הכינונו, לבנות-לך בית לשם קודשך: מידך הוא, ולך הכול. יז וידעתי אלוהיי--כי אתה בוחן לבב, ומישרים תרצה; אני, ביושר לבבי התנדבתי כל-אלה, ועתה עמך הנמצאו-פה, ראיתי בשמחה להתנדב-לך. יח יהוה, אלוהי אברהם יצחק וישראל אבותינו, שומרה-זאת לעולם, ליצר מחשבות לבב עמך; והכן לבבם, אליך. יט ולשלמה בני, תן לבב שלם, לשמור מצוותיך, עדוותיך וחוקיך; ולעשות הכול, ולבנות הבירה אשר-הכינותי. {פ}

זאת הסיבה מדוע האל הבטיח את הממשלה למלכות בית דוד כי בכל בתי נאמן הוא, נאמן הוא להעיף את הכל חזרה אל מי שאמר והיה העולם ולעשות מלאכתו נאמנה.

דת ומדינה.

בכדי שלא תשתכח תורה מישראל מתוך אמונה בחשיבות על שמירת מורשת ישראל ותורת ישראל אנו נפעל לקיים את האמור להלן:

תורתם אומנותם:

תנועת קרן דוד בכנסת ישראל ובממשלה תקים כמה מרכזים רוחניים ברחבי הארץ, באותם המרכזים הרוחניים ילמדו וילמדו תורה יום ולילה, הממשלה תתמוך כספית בכל המרכזים הרוחניים, ובכך תאפשר לעוסקים בתורה ישוב דעת מלא על מנת ללמוד וללמד.

המרכזים הרוחניים שבהם ילמדו את תורת ישראל יפעלו עשרים וארבע שעות ביממה במשמרות בחירת תלמידי החכמים אשר ילמדו וילמדו במרכזים הרוחניים תהיה על ידי ועדת רבנים שתורכב מכל הזרמים החרדים שתורתם אומנותם.

מכסת התלמידים תהיה מצומצמת, כל שאר לומדי התורה שלא יוכנסו לרשימת המרכזים הרוחניים, לא יתמכו על ידי הממשלה בלימודם.

שאר התלמידים אשר תורתם אומנותם ולא הוכנסו למרכזים הרוחניים יעשו על פי חוק שרות צבאי מלא או שרות לאומי.

הדעת המדינית של התנועה:

ירושלים היא בירת העולם ומרכז רוחני אחד גדול לכולם.

ירושלים תהיה פתוחה לכל העמים ולכל הדתות לכל נפש אשר מבקשת את אלוהים תנועת קרן דוד תפעל לבניית בית ה' בירושלים לכל העמים בית אחד אשר בשמו יקראו, לעשיית חסד ואמת, צדק ושלום.

ירושלים תישאר בחזקת מדינת ישראל לעולמים.


הדברים הראשונים והדחופים ביותר לעשייה יהיו על פי הכלל הבא :
ראשית סוּר מֵרָע, ואחרי כן וַעֲשֵׂה-טוֹב; בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ.

סור מרע

שחרור אסירים – חנינות ועשיית משפט צדק.
ביטול והפחתת מיסים – לרבות ארנונה ומע"מ.
ביטול הוצאה לפועל – כמערכת עוקפת בתי משפט.
עצירת פשעי מחלקת הרווחה וטיפול מקיף בכל עניין ילדים שהוצאו מביתם.
שחרור בעלי החיים מכלובים וממעבדות לחופשי.
ועל זה הדרך...

עשה טוב

הכנת תוכנית חוק דיור חינם בארץ ישראל חלוקת קרקעות הארץ לעם ישראל.
סבסוד שרותי צריכה לקיום בסיסי בכבוד כגון חשמל מים גז על פי קריטריון לנפש.
שמיטת חובות, איסור לקיחת נשך, הורדת וביטול מיסים כגון ארנונה ומע"מ,שינוי שיטת הממשל מערכת בתי המשפט, ועוד על זה הדרך...

דרכה של התנועה :

חוכמת המונים היא החוכמה השלמה. תמיד יהיה מישהו שבכוחו לתת מענה למה שחסר אצל השני. גישה זו נושאת אין סוף פירות בכל תחום ותחום, תמיד יהיה פתרון לכל דבר רק מחוץ לקופסא שלנו. ככה מרכיבים את קומת האדם השלמה.

אם תקרא התנועה להירשם כמפלגה ברשם המפלגות התנהלותה תהיה שונה מההתנהלות המוכרת של מפלגה. אין שיכנוע. אין התניות. אין הצדקות. יש רק בשורה והיא קרן דוד.

מי לדוד אלינו.
________________________________________

המאפיינים המוכרים של התנהלות מפלגה, והמאפיינים אשר פחות מוכרים של תנועה רוחנית ההולכת אל עבר כינונה של מלכות בית דוד.

התנהלות מפלגה: יושב ראש, הנהלת המפלגה, רשימת מועמדים, סדר הרשימה וכדומה..

לפני בחירות – חילוקי דעות, אינטרסים סמויים וגלויים, נתינת הסמכות ביד בעל הנייר 'בעל הדעה הוא בעל המאה', שתיקה של ציבור מתוך מחשבה והבנה של הרע במיעוטו עדיפה, עשיית פעולות מתוך ברירת מחדל, כדוגמת בואו נאחד מפלגות, או עדיף ציפור אחת ביד משניים על העץ, או עדיף מראש הממשלה הנוכחי, וכדומה.. שמירת רוב תמידי על המחזיקים או המחזיק בפלטפורמת המפלגה מתוך חשש של איבוד המקום, ולא מתוך חשש של איבוד האמת.

אחריי בחירות – לא מחזיק מעמד ולא מצליח לעמוד בנטל הכבד של עשיית רצון האל ורעיית העם.

התנהלות רוחנית בית דוד – אין מחזיק 'בנייר' אין מציאות של 'בעל הדעה הוא בעל המאה' המציאות היא אחת תאמר את האמת המוחלטת והיא תתקבל ללא הצבעות וויכוחים אלא בקלות רבה וללא תככים, אם לא התקבלה משמע זה לא זמנה, אין דיקטטורה של שולט יחיד, יש מועצה של זקנים בחוכמה. נכון שגם במודל של בית דוד ישנו נשיא אך גם עליו חל אותו כלל, אין קואליציות יש דיבור של אמת, וכאשר הדיבור הוא נקי באמת יהיה לו תוקף ועוז ויתקיים.

וכך הסביר זאת דוד "אחת דיבר אלוהים, שתיים זו שמעתי כי עוז לאלוהים", תהילים ס"ב.

פירוש: אם הדיבור הזה הוא דבר האל, אזי בא הדיבור השני לחזק את הראשון ולומר יש כוח ביד האל לקיים את דברו, פרוש פסוק זה הוא האופן של התנהלות הרוח של בית דוד, אין כאן בכוח, הדבר יאמר בפשטות אם הוא באמת דבר האל אז הוא יתקיים.

אותם זקנים בחוכמה הם אוסף של נציגים מהעם אנשי חייל יראי אל אנשי אמת ושונאי בצע.

בית דוד – המאסף ומקבץ את אנשי החייל מוכרח שיש בליבו ונשמתו קשר אל בית דוד, האם זה אומר שהוא 'המשיח', לא. למרות שאנני אוהב את המילה משיח איני יכול להתעלם מכך, ועלי לתת את דעתי עליה למעשה כבר נתנו בכך חכמים את דעתם, יש בחזקת משיח הווי אומר ייתכן שהוא האדם המכונה 'משיח' אם זה האדם בוודאות אם לאו, נדע רק בסופו של תהליך.

תנועה רוחנית יכולה להתמודד לבחירות דמוקרטיות בפלטפורמה של מפלגה, אין מניעה לכך רק אופן התנהלותה צריך להיות שונה מאופן התנהלותה של מפלגה, אין מניעה וגם אין הכרח, אין מי שיאמר לו מה תעשה ומה תפעל, ואלוהים יכול לגמור זאת בכל דרך שיבחר.

למעשה כנסת ישראל ומוסד הנשיאות הם מתאימים לכינונה של בית דוד רק האופן בו הם מתנהלים ומנוהלים רחוק מזרח ממערב מבית דוד והוא הדבר גם לגבי האנשים אשר שם יושבים, אם נחליף את 'החכמים' ונשנה את השיטה אשר בה הם מתנהלים, לעבר התנהלות בלתי תלויה ומתוקנת, נקבל בוודאי את מלכות בית דוד במיטבה.

אין כאן שמירה על מקום, יש כאן אמת לבדה אשר תשכון.

זו טעימה קטנה בלבד על מצע ותקנון תנועת קרן דוד נתכנס כל חברי המועצה יחד ונביא להסכמה כוללת של הדברים שנאמרו כאן ודברים שלא נכתבו כאן ולא נאמרו.

תהילים פרק קלב
א שִׁיר, הַמַּעֲלוֹת:
זְכוֹר-יְהוָה לְדָוִד-- אֵת, כָּל-עֻנּוֹתוֹ.
ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע, לַיהוָה; נָדַר, לַאֲבִיר יַעֲקֹב.
ג אִם-אָבֹא, בְּאֹהֶל בֵּיתִי; אִם-אֶעֱלֶה, עַל-עֶרֶשׂ יְצוּעָי.
ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי; לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה.
ה עַד-אֶמְצָא מָקוֹם, לַיהוָה; מִשְׁכָּנוֹת, לַאֲבִיר יַעֲקֹב.
ו הִנֵּה-שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה; מְצָאנוּהָ, בִּשְׂדֵי-יָעַר.
ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו; נִשְׁתַּח
 
למעלה