תנו חיוך!! הכל לטובה!! :0)

Swordfish

New member
תנו חיוך!! הכל לטובה!! :0)

חוק מרפי: "תחייך- מחר יהיה גרוע יותר!!!!" תנו חיוך! הכל לטובה! (ולא.... אני לא מאיזו תנועה חרדית או משהו, אני גם לא חרדי :) אנשים! תיהיו אופטימים, תחשבו חיובי, צריך לצחוק על כל דבר בחיים האלה... החיים מצחיקים אז צוחקים! אל תתביישו או תהססו! æ אל תדחו דברים למועד מאוחר יותר (אני מדבר על עניין של דקות) אתם תצטערו על זה מאוד אח"כ ;) אל תתנו לכל מיני פאקים בחיים לגרום לכם רע! נכון שיש אנשים שיודעים בדיוק על איזה כפתור ללחוץ על-מנת לבאס אתכם חזק, אבל אל תתנו להם! תזרמו עם הרגע! אל תהססו להתחיל עם אנשים! לא יקרה כלום אם תדחו! תאמינו לי :) לא חיים רק פעם אחת! אלא זוכרים רק גילגול אחד. תעשו מעשים טובים מדיי פעם, כל מעשה הכי קטן שתעשו יגרום לאנשים אחרים או לסובבים אתכם ששמו לב לזה לעשות גם משהו טוב, שלבסוף יגדל למעשים טובם וגדולים אצל מישהו אחר! (תקראו קצת על "תורת הכאוס"- מוצא הפרפר, זה לא ספר, זה סוג של מדע חדש) שיהיה לכם בהצלחה!
ד"א, אני לא מנסע להחזיר אף אחד מכם בתשובה! חחחחח, אני ממש ממש לא בקטע הזה! תעבירו לכל מי שאתם רק יכולים! תפרסמו בכל מקום שאתם יכולים! æ
 

ailag

New member
תיקונים

חוק מרפי המקורי אומר שאם יש סיכוי כלשהו שמשהו ישתבש, הוא ישתבש. (בא ממקרה בו היו 16 מתגים או משהו כזה, לכל אחד היו שני מצבים, ומישהו כשרוני הצליח לשים את כ-ו-ל-ם במצב השגוי. what are the odds?) ותורת הכאוס כבר לא כזו חדשה.. (אתה אומר שאם אני אעשה מעשים טובים תתחיל סופת טורנדו?
)
 
למעלה