תסכול - איך אתם מתמודדים?

קייטורד

New member
תסכול - איך אתם מתמודדים?

מאמר מסוים שכתבתי מתעכב ונדמה לי שרק אחד מהסוקרים נשאר לכל אורך הדרך. מתסכל לגמרי לקרוא את אותה הערה שכתב/ה וקיבלה התייחסות ושוב את אותה הערה.
אני מרגישה שלצד ההערה של הסוקר 'שיש למחקר פוטנציאל השפעה' יש גם ניסיון להתיש.
אולי זו אני שמאבדת את הסבלנות להתעסקות בצ'ופצ'יק של הקומקום'. כאילו מה?! להדגיש בפני הסוקר שהשתמשתי בפועל might או could ולא must - כלומר, עכשיו אני עוברת גם לשיעורי דקדוק?!
אני מוצאת את עצמי, מסבירה לסוקרים פעם את העקרונות של מחקר איכותני, פעם את הקשר בין מדגם לבין אוכלוסיה.
אני מבינה שאלו הם 'חוקי המשחק' וזו בחירה שלי 'לעלות למגרש'. אבל, זה פשוט מתיש. לוקחת נשימה עמוקה כדי לא לכתוב מכתב זועם לעורכת. טוב שיש מקום כמו הפורום לפריקת אגרסיות....

כל אסטרטגיה שלכם, תתקבל בברכה, העיקר לתעל את האנרגיות למקום חיובי.

דרך אגב, לקח לי חצי שעה לענות לשני הסוקרים ולתקן את הדרוש ולזה הם קוראים major revision ?!
 

22ק ו ס ם

New member
תכתבי לעורך האחראי

אימייל ישיר לעורך שמביע בצורה מנומסת את הדאגות שלך מהשפוטים יכול לעזור מאוד. הרבה פעמים עורכים לא ממש קוראים את המאמרים ומשאירים לשופטים ולכותב המאמר להתנצח אחד עם השני. כשכותבים ישירות לעורך הם חייבים לנקוט עמדה ולקרוא יותר בעיון את הביקורות.
 

אור302

New member
אמת, אבל אל תלכלכי על שופט מטומטם

פשוט תגידי משהו בסגנון
&nbsp
I seem to be failing in communicating to the reader that, in fact, I am accepting his/her insightful comments and have addressed them thoroughly in the following ways...
&nbsp
Is there any way you could intervene in way that would allow us to move forward with the review process?
 
יותר מזה

הייתי מציע לא לבקש באופן ישיר מהעורך להתערב. עדיף לנסח את הפנייה באופן עובדתי: אלו היו ההערות, הגבתי בצורה כזאת וכזאת, אבל נראה שלא הצלחתי להעביר את המסר. אבקש את עצתך כיצד להתייחס. ואז, או שהעורך ייתן עצה או שיקבל את התגובה שלך ויגיד לך (באופן ישיר או עקיף) להתעלם מההערה.
 

קייטורד

New member
אני אחבר את העצה הטובה עם זו שאור302 הציע!


 
למעלה