תסריט יוזמת ז'נבה:

mosheyd

New member
תסריט יוזמת ז'נבה:

ברור שנשמע הזוי, אבל גם אף אחד לא האמין ב-1939 ש-6 מיליון יהודים ירצחו. חומר למחשבה.

יום X:
נחתם הסכם השלום בין ישראל לפלשתין לפי מודל יוזמת ז'נבה.
יום X+1:
נושאת מטוסים אמריקאית שעגנה בנמל אשדוד צוידה בכל מלאי ראשי החץ הלא קונבנציונאלי של ישראל, מצרים, סעודיה, סוריה וירדן, ואז יצאה לדרכה לכיוון ארה"ב.
יום X+30:
עם חציית נושאת המטוסים את מיצרי גיברלטר, עלה רופא מהיישוב היהודי Z בשומרון להר הבית, ופוצץ עצמו בפתח מסגד אל אקצה. עדויות מקומיות ידעו לספר שהמסגד קרס על כל מאה המתפללים שנכחו במקום. בכל רחבי העולם הערבי פרצו הפגנות רחבות היקף כנגד ישראל, בהן נקרא להשמדתה.
יום X+31:
ההפגנות בעולם הערבי ובשטחים מתעצמות. מדינות ערב קוראות לכינוס דחוף של מועצת הביטחון כנגד "הפשע הציוני". האייתוללה רפסנג'ני קרא בנאום נרגש למחיקת "האויב הציוני" מעל מפה.
יום X+32:
לוויינים ישראליים ואמריקאים זיהו תנועה מדאיגה של דיוויזיות שריון וחילות משלוח מפקיסטן ואיראן.
יום X+33:
המלך עבדאללה המבוהל נושא נאום נרגש בפרלמנט הירדני בו הוא קורא ש"האומה הערבית כולה מתאחדת כנגד האויב הציוני". בכך מבטיחות לו פקיסטן, איראן, ושאר מדינות הליגה הערבית כי לאחר השמדת ישראל יוותר משטרו על כנו – זאת אם לא יפריע למאמץ המלחמה. עבדאללה המפויס מודיע על העמדת על צבא ירדן לרשות הצבא הערבי המאוחד. הודעה דומה מגיעה מכוחות דאע"ש, אל קעידה, תימן, נסיכויות המפרץ, סעודיה, חיזבאללה, צבא לבנון, סוריה ועיראק.
בישיבה בהולה של רוה"מ נתניהו מודיע ראש אמ"ן על שלושה טורים של כוחות צבא עצומים שנעים דרך היבשה לתוך ירדן, סעודיה, סוריה ולבנון. לאחר פגישה משותפת בין נשיא מצרים, א-סיסי, וסולטאן תורכיה, ארדואן, הודיעו השניים על הקמת פ.א.מ.ס "הפיקוד המדיטרני והאפריקאי האיסלמי המאוחד" להצטרפות למאמץ המלחמה כנגד האויב הציוני. שרי החוץ של המדינות הבאות הודיעו מייד על הצטרפות: תוניס, אלג'יריה, לוב, מרוקו, סודאן, מאוריטניה, סומליה, ג'יבוטי וקומורו.
יום X+33:
רוה"מ נתניהו יוצא לפגישה בהולה עם נשיאת ארה"ב הילרי קלינטון כדי לדרוש ממנה לפעיל את המטרייה הגרעינית שהובטחה לישראל בעקבות הסכם ז'נבה/ סעיף הפירוז. קלינטון מספרת לנתניהו על כינוס סיני ורוסי משותף שעומד לצאת ביום המחרת במועצת הביטחון הקורא לכינון שלטון בינ"ל בכל שטחי מדינת ישראל כפיתרון ביניים שיפייס את הצבא הערבי המאוחד. בסיום הפגישה מוחלט להתכנס שוב ביום המחרת.
יום X+34:
הצבא הערבי המאוחד ערוך כולו על גבולות ישראל, כולל פיקוד פ.א.מ.ס. כוחות המילואים של ישראל ערוכים גם הם במוצבי הגבול. אינדונזיה מודיעה על הצטרפות לצבא הערבי המאוחד, ונערכת בהתאם.
ישראל מתחילה במהלך פינוי מאסיבי של תושבים יהודים לכיוון איזור המרכז מהדרום, הצפון ומרחב ירושלים.
חילופי מהלומות בתורים האינסופיים בנתב"ג לטיסות יוצאות. רוה"מ נתניהו מודיעה על הכרזה על משטר צבאי ומצב חירום בכל רחבי מדינת ישראל. הנתב"ג נסגר לשימושים צבאיים בלבד.
יום X+60:
בשל כניסתו של יום כיפור, ובשל ידיעות מודיעיניות שהצבא הערבי המאוחד לא יפתח במלחמה בזמן הצום, משחררת ישראל מחצית מכוחות המילואים והצבא הסדיר לביתם. שר האוצר שטייניץ מברך על המהלך.
סדר הכוחות של הצבא הערבי המאוחד הערוך על גבולות ישראל מול צה"ל היה לערך: 9 מליון חיילים ערבים מול 0.7 ישראלים. 27,000 טנקים ערביים מול 3,800 של ישראל. 3,500 מטוסי קרב ערביים מול 450 של ישראל.

יום X+61:
עם עלות השחר בשעה 05:20, בבוקרו של צום יום כיפור, פתח הצבא הערבי המאוחד במלחמה כוללת כנגד ישראל לכל אורך גבולות המדינה. כדי לפגוע ביכולת ההתניידות חזרה של כוחות המילואים הונחתה מכת טילי קרקע-קרקע בדרך הבאה: 50 טילים לכל אחד מ-50 המחלפים והצמתים הראשיות במדינת ישראל. כתוצאה מהמכה הזו של 2,500 טילים הושלמה המשימה להשמדת המחלפים הראשיים בישראל.
27,190 טנקים פרצו מעבר לקו הירוק.
חילות הים של הפיקוד המדיטרני סגרו את כל קו החוץ הישראלי ופתחו במתקפה כוללת מהים התיכון ומים סוף.
3,000 מטוסי הצבא הערבי ערכו גיחות הפצצה לכל אורך גבולות ישראל.
מיליוני גברים פלשתינים החלו בצעדות המוניות לכיוון מרכזי הערים בתוך הקו הירוק, והתנגשו מול שארית הכוחות הנותרים של משטרת ישראל.
מטוס ראש הממשלה המריא לוושינגטון עם כל השרים נוכחים במטוס, זאת כדי להמשיך את מאמץ המלחמה מארה"ב.
יום X+62:
בבוקר המחרת ארה"ב כינסה דיון דחוף במועצת הביטחון. במהלך הדיון הוסכם על תחילת מבצע פינוי המוני של 3 מיליון היהודים שנותרו בחיים למחנות זמניים ברחבי קליפורניה.
יום X+64:
לאחר כשלושה ימי לחימה הוכרזה הפסקת אש. מבצע הפינוי ההמוני האמור החל, בהגנתה של הדיוויזיה ה-82 של צבא ארה"ב, ושל כ-20,000 חיילים שנותרו מצה"ל.
יום X+65:
בשעה 20:00 בערב נערך טקס הניצחון של הצבא הערבי המאוחד ברחבת חארם אל-שריף (הכותל המערבי לשעבר). סולטן תורכיה והמפקד העליון של הפיקוד האיסלמי המדיטרני, ארדואן, הניף נרגש את הדגל הירוק לראש התורן.
 
למעלה