תעודת הוראה: כן, לא אולי?

מ ו ק ו

New member
תעודת הוראה: כן, לא אולי?

שלום, אני בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד, סוציולוגיה- אנתרופולוגיה מאוניברסיטת חיפה. כרגע עובדת בעקבות תואר זה בהוראה מתקנת בבית ספר יסודי ( לא דרך משרד החינוך אלא דרך העירייה). אני מאוד מתלבטת אם לעשות תעודת הוראה או לא. אני לא מעוניינת להיות מורה בכלל אך כן מעוניינת להמשיך ולעבוד בהוראה מתקנת בקבוצות קטנות. אני מאוד מסופקת מהעבודה שלי והייתי רוצה מאוד לשמור עליה. והשאלה היא: האם אתם ממליצים בכל זאת על תעודת הוראה? ( למרות שאני מועסקת כרגע בלי שום בעיה ואני ממש לא רוצה להיות מורה). אם אתם חושבים שאני כן צריכה לעשות תעודת הוראה, איפה ניתן לעשות אותה בשנה אחת בלבד ( באיזור הצפון בלבד)? והאם יש תעודת הוראה מיוחדת להוראה מתקנת? תודה מראש!
 
המממ..

לפי מה שאת אומרת- זה לא שהתעודת הורא הולכת להיות שימושית עבורך אני צודקת? אז למה בעצם לעשות?
 

מ ו ק ו

New member
או! זאת בדיוק הנקודה.

תעודת הוראה מקנה לי תנאים סוציאליים ותשלום על חופשות. כמו גם, שעות תיגבור מטעם משרד החינוך. אך מצד שני, אפשר להסתדר גם בלי זה.... לאחר התייעצות עם די הרבה אנשים, הבנתי שלהזיק זה לא יכול. לכן, אני מחפשת מקום שאפשר ללמוד בו את התעודה שנה אחת בלבד ולא למרוח אותה על שנתיים. האם את מכירה מקום כזה?
 

harhanegev

New member
את כותבת שלמדת באוניברסיטת חיפה, ולכן הגיוני

שהמסלול הקל והמהיר ביותר לתעודת הוראה יהיה באוניברסיטת חיפה עצמה, כי כך תהיי פטורה מכל מיני משחקי כבוד וכסף מטופשים של "הקורס שלהם הוא לא ברמה של הקורס המקביל אצלנו" וכיו"ב.
 

מ ו ק ו

New member
נכון...

ולכן גם נרשמתי ואף התחלתי באוניברסיטת חיפה השנה. הבעייה היא שכיוון שתעודת ההוראה מכוונת לתלמידי שנה ג' של חינוך מיוחד, יש לי השנה הזו קורס בסמסטר ושנה הבאה היא שנה מאוד עמוסה. לכן אני מחפשת מקום שאפשר לדחוס הכל בשנה.
 

song4me

New member
תנסי לברר עם המזכירות שם

אולי הם יאפשרו לך לדחוס את זה יותר...
 
אז ככה

אני גם עובדת בהוראה מתקנת ויש לי תעודת הוראה. כמו שאת בטח מבינה אני אומרת לעשות. את כרגע בנקודה הנוכחית שבה את נמצאת את חושבת שאת לא רוצה להיות מורה, אבל ביננו, מי יודע מה יהיה בהמשך, כל אדם משנה את דעתו. כמו שאמרת בעצמך תעודת הוראה מקנה לך תנאים שלא כדאי לוותר עליהם
 
למעלה