תעודת סטודנט זמנית

stkachov

New member
תעודת סטודנט זמנית

יש איזשהו אישור שאפשר להוציא שמעיד עלי שאני סטודנט? אני מניח שתעודה אני אקבל עם תחילת השנה האקדמאית, אבל לבנתיים אני יכוללקבל אישור זמני שכזה? למי לפנות? אני מתחיל שנה א' אבל כבר עכשיו עושה קורס קיץ וגר פה במעונות.
 

hilapi

New member
השאלה היא לאיזה צורך

יש המון גופים רשמיים וחברות גדולות ( בנקים,חברות סלולר ועוד...) שמכירים במכתב הקבלה לאוני',כאישור שאתה סטודנט- לצורך קבלת הטבות מהם.
 

IdanXP

New member
יש הבדל

לא הבנתי מה אתה בדיוק צריך. אם אתה צריך תעודת סטודנט (של אגודת הסטודנטים) - לזה תאלץ להמתין עד תחילת שנה כדי שינפיקו לך אחת. אין זמנית. אם אתה צריך אישור על כך שאתה סטודנט באונ', כלומר אישור רשמי של האונ' - לא של האגודה, אז אתה הולך למדור אישורים (נמצא ליד מדור שכ"ל בבניין הראשי) ומבקש מהפקידה החביבה שתדפיס לך "אישור סטודנט" והיא חותמת לך על זה.
 

stkachov

New member
האופציה השניה

ותודה לך. יש הצגה של בית הספר לאומנויות "שמועות" שעולה היום, ורציתי לראות אותה. מחיר רגיל זה 40 ש"ח, ולסטודנט אונ' זה 20. אז רציתי לחסוך מנת שווארמה. ובכלל זה יכול להיות שימושי.
 

NFish

New member
אני יודע

שבתל אביב הקבלה של שובר התשלום של במקדמה נחשב כתעודת סטודנט זמנית, ככה רשום עליה... יכול להיות שזה ככה גם בחיפה??
 

salt of earth

New member
אישור סטודנט

ניתן לקבל אישור סטודנט מהמערכת הממוחשבת במשרדי האישורים שנמצאים בקומה 2 במגדל אשכול. זה נשמע מסובך אבל אם אתה מכיר את הספריה תתקדם קדימה איפה שיש מוזיאון הכט ויש יש מדרגות שעולים ואז המשרדים הראשונים מולך הם משרדי האישורים. תבקש שידפיסו לך לפי ת"ז והם גם צריכים לחתום לך על האישור. על האישור מצוין את תחום הלימודים, מספר השעות השבועיות והנקודות. נדמה שאפשר להוציא אישורים רק אחרי נרשמים לקורסים. האישור הזה זה הטופס שאתה מגיש לכל מיני מלגות וכו', תצלום של תעודת סטודנט לא יתקבל. במקרה שלך אולי יוציאו אישור שאתה לומד קורסי קיץ. שעות הקבלה למיטב זכרוני הגרוע הן מ 09:30-11:30 ומ 13:00-15:00 בהצלחה
 
למעלה