"תעלת בלאומילך" בירושלים

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
"תעלת בלאומילך" בירושלים
אירוע עצמאי בירושלים, הקרנת הסרט תעלת בלאומליך על מסילת הרכבת הקלה מוקדש לבועז.
 

בועז ל

New member
"תעלת בלאומילך" בירושלים
אירוע עצמאי בירושלים, הקרנת הסרט תעלת בלאומליך על מסילת הרכבת הקלה מוקדש לבועז.
החיבור בין בלאומילך לרק"ל הירושלמית מתבקש
תודה עמיתוש על הקישור. גרמת לי להצטער על שלא נוכחתי בהקרנת הסרט. תודה מיוחדת לחברת סיטיפס, נותנת החסות לאירוע.
 
החיבור בין בלאומילך לרק"ל הירושלמית מתבקש
תודה עמיתוש על הקישור. גרמת לי להצטער על שלא נוכחתי בהקרנת הסרט. תודה מיוחדת לחברת סיטיפס, נותנת החסות לאירוע.
אני דווקא מתקשה להשוות בין הפרוייקטים
פרוייקט תעלת בלאומילך זכה להליכי תכנון קצרים, מהירים ויעילים, פרוייקט הרק"ל לא. פרוייקט תעלת בלאומילך זכה לשיתוף פעולה נמרץ בין כל הרשויות (משרד התחבורה, עירייה, משטרה) לאחר חבלי הלידה הראשונים, בפרוייקט הרק"ל כולם עדיין מתקוטטים זה עם זה ונפגשים בעיקר בבית המשפט. פרוייקט תעלת בלומילך זכה לביצוע יעיל ואינטנסיבי עד להשלמתו הגמורה, בפרוייקט הרק"ל אנחנו רק יכולים לצפות בעיניים כלות איך תאריך גמר הביצוע מתרחק לאיטו. בפרוייקט תעלת בלאומילך לא נרשמה חריגה מהתקציב (כי לא היה תקציב). בפרוייקט הרק"ל דווקא כן נרשמה. בפרוייקט תעלת בלאומילך לא היה צריך לפרק שום חלק מהתעלה לשם ביצוע מחודש, בפרוייקט הרק"ל זה קורה חדשות לבקרים. תעלת בלאומילך זכה בפרס הסרט הזר בפסטיבל הסרטים של ברצלונה ובמועמדות לגלובוס הזהב, פרוייקט הרק"ל לא עומד לזכות בשום פרס שהוא. להמשיך?
 

בועז ל

New member
אני דווקא מתקשה להשוות בין הפרוייקטים
פרוייקט תעלת בלאומילך זכה להליכי תכנון קצרים, מהירים ויעילים, פרוייקט הרק"ל לא. פרוייקט תעלת בלאומילך זכה לשיתוף פעולה נמרץ בין כל הרשויות (משרד התחבורה, עירייה, משטרה) לאחר חבלי הלידה הראשונים, בפרוייקט הרק"ל כולם עדיין מתקוטטים זה עם זה ונפגשים בעיקר בבית המשפט. פרוייקט תעלת בלומילך זכה לביצוע יעיל ואינטנסיבי עד להשלמתו הגמורה, בפרוייקט הרק"ל אנחנו רק יכולים לצפות בעיניים כלות איך תאריך גמר הביצוע מתרחק לאיטו. בפרוייקט תעלת בלאומילך לא נרשמה חריגה מהתקציב (כי לא היה תקציב). בפרוייקט הרק"ל דווקא כן נרשמה. בפרוייקט תעלת בלאומילך לא היה צריך לפרק שום חלק מהתעלה לשם ביצוע מחודש, בפרוייקט הרק"ל זה קורה חדשות לבקרים. תעלת בלאומילך זכה בפרס הסרט הזר בפסטיבל הסרטים של ברצלונה ובמועמדות לגלובוס הזהב, פרוייקט הרק"ל לא עומד לזכות בשום פרס שהוא. להמשיך?
 

בועז ל

New member
"תעלת בלאומילך" בירושלים
אירוע עצמאי בירושלים, הקרנת הסרט תעלת בלאומליך על מסילת הרכבת הקלה מוקדש לבועז.
ואם במחדלים עסקינן , צל"ש לשחר הזלקורן
כן כן, ידיד הפורום שחר הזלקורן זוכה ממני לצל"ש על כתבתו בעניין כביש 38. הביקורת הציבורית בעניין כביש 38 מטפסת מעלה לאחר תאונת הדמים האחרונה בה נהרגו 6 נוסעים בכביש. כצפוי וכראוי, נתח נכבד ממאמרי סופ"ש במקומוני בית שמש והסביבה עסקו בתאונה המחרידה ובמחדל המתמשך בכביש 38. בין הכתבות הרבות נמצא גם מאמר אחד של עבדכם הנאמן שלא הופתע לגלות את נציגי המוסדות השונים מגלגלים את אחריותם לאי הרחבתו של הכביש על הנהג הישראלי המצוי. במיוחד הרגיזו אותי דבריו של ניצב מחוז ירושלים ותושב בית שמש לשעבר, אהרון פרנקו. ממנו הייתי מצפה להבנה עד כמה הכביש מסוכן ואינו עונה על דרישות התחבורה של עיר המתקרבת במהירות ל-100,000 תושבים. לו אני במקומו, הדבר הראשון שהייתי עושה לאחר התאונה האיומה היה ניסוח מכתב למפכ"ל ובו המלצה להרחבה מיידית של הכביש ובניית מעקה בטיחות בין נתיביו. המפכ"ל בהמשך, היה צריך לנסח אף הוא מכתב דומה לשר הממונה שאף הוא אמור להעלות דרישה חד משמעית להרחבת הכביש בפני שר התחבורה. אלא שניצב פרנקו בחר בדרך הקלה ובגורם האנושי ע"מ להסיר את הדיון מהנושא העיקרי: מדוע, לעזאזל, הכביש אינו מורחב? דברים אלה תקפים גם ביחס לנציגי מע"צ לדורותיהם. כדאי לשים לב לתגובתו הבלתי ראויה של ראש אגף הבטיחות במע"צ, נחלה שקר (איזה שם וכמה סמלי הוא...):"רוב התאונות שקרו בכביש 38 הן מסיבות אנושיות, לא תשתיתיות. או שהחבר'ה היו שתויים, או שהנהג נרדם על ההגה - מה הייתה עוזרת התשתית?". לצערי, לא אוכל להביא את תגובתה של משפחת סטולובסקי מקריית אונו לדברי ההבל האלה.
 

amit1270

New member
ואם במחדלים עסקינן , צל"ש לשחר הזלקורן
כן כן, ידיד הפורום שחר הזלקורן זוכה ממני לצל"ש על כתבתו בעניין כביש 38. הביקורת הציבורית בעניין כביש 38 מטפסת מעלה לאחר תאונת הדמים האחרונה בה נהרגו 6 נוסעים בכביש. כצפוי וכראוי, נתח נכבד ממאמרי סופ"ש במקומוני בית שמש והסביבה עסקו בתאונה המחרידה ובמחדל המתמשך בכביש 38. בין הכתבות הרבות נמצא גם מאמר אחד של עבדכם הנאמן שלא הופתע לגלות את נציגי המוסדות השונים מגלגלים את אחריותם לאי הרחבתו של הכביש על הנהג הישראלי המצוי. במיוחד הרגיזו אותי דבריו של ניצב מחוז ירושלים ותושב בית שמש לשעבר, אהרון פרנקו. ממנו הייתי מצפה להבנה עד כמה הכביש מסוכן ואינו עונה על דרישות התחבורה של עיר המתקרבת במהירות ל-100,000 תושבים. לו אני במקומו, הדבר הראשון שהייתי עושה לאחר התאונה האיומה היה ניסוח מכתב למפכ"ל ובו המלצה להרחבה מיידית של הכביש ובניית מעקה בטיחות בין נתיביו. המפכ"ל בהמשך, היה צריך לנסח אף הוא מכתב דומה לשר הממונה שאף הוא אמור להעלות דרישה חד משמעית להרחבת הכביש בפני שר התחבורה. אלא שניצב פרנקו בחר בדרך הקלה ובגורם האנושי ע"מ להסיר את הדיון מהנושא העיקרי: מדוע, לעזאזל, הכביש אינו מורחב? דברים אלה תקפים גם ביחס לנציגי מע"צ לדורותיהם. כדאי לשים לב לתגובתו הבלתי ראויה של ראש אגף הבטיחות במע"צ, נחלה שקר (איזה שם וכמה סמלי הוא...):"רוב התאונות שקרו בכביש 38 הן מסיבות אנושיות, לא תשתיתיות. או שהחבר'ה היו שתויים, או שהנהג נרדם על ההגה - מה הייתה עוזרת התשתית?". לצערי, לא אוכל להביא את תגובתה של משפחת סטולובסקי מקריית אונו לדברי ההבל האלה.
אורי מקלב הוא מיהדות התורה, נכון?
אם כך, אני אופטימי לגבי הרחבת הכביש...
 

בועז ל

New member
אורי מקלב הוא מיהדות התורה, נכון?
אם כך, אני אופטימי לגבי הרחבת הכביש...
ישנו ח"כ נוסף הפעיל בעניין כביש 38
בנו של ח"כ זה הנו תושב רמת בית שמש. כמו"כ, ודאי זכור לך שמנכ"ל משרד רוה"מ לשעבר מתגורר בבית שמש. זה האחרון עשה כל אשר לאל ידו ע"מ לחבל במאמצים לקידום ענייני התחבורה של העיר. בוא נקווה שהפעם משהו ישתנה סוף-סוף.
 

קו 415

Active member
ישנו ח"כ נוסף הפעיל בעניין כביש 38
בנו של ח"כ זה הנו תושב רמת בית שמש. כמו"כ, ודאי זכור לך שמנכ"ל משרד רוה"מ לשעבר מתגורר בבית שמש. זה האחרון עשה כל אשר לאל ידו ע"מ לחבל במאמצים לקידום ענייני התחבורה של העיר. בוא נקווה שהפעם משהו ישתנה סוף-סוף.
עכשיו יש לו סיבוכים פליליים
הוא הס
 
ואם במחדלים עסקינן , צל"ש לשחר הזלקורן
כן כן, ידיד הפורום שחר הזלקורן זוכה ממני לצל"ש על כתבתו בעניין כביש 38. הביקורת הציבורית בעניין כביש 38 מטפסת מעלה לאחר תאונת הדמים האחרונה בה נהרגו 6 נוסעים בכביש. כצפוי וכראוי, נתח נכבד ממאמרי סופ"ש במקומוני בית שמש והסביבה עסקו בתאונה המחרידה ובמחדל המתמשך בכביש 38. בין הכתבות הרבות נמצא גם מאמר אחד של עבדכם הנאמן שלא הופתע לגלות את נציגי המוסדות השונים מגלגלים את אחריותם לאי הרחבתו של הכביש על הנהג הישראלי המצוי. במיוחד הרגיזו אותי דבריו של ניצב מחוז ירושלים ותושב בית שמש לשעבר, אהרון פרנקו. ממנו הייתי מצפה להבנה עד כמה הכביש מסוכן ואינו עונה על דרישות התחבורה של עיר המתקרבת במהירות ל-100,000 תושבים. לו אני במקומו, הדבר הראשון שהייתי עושה לאחר התאונה האיומה היה ניסוח מכתב למפכ"ל ובו המלצה להרחבה מיידית של הכביש ובניית מעקה בטיחות בין נתיביו. המפכ"ל בהמשך, היה צריך לנסח אף הוא מכתב דומה לשר הממונה שאף הוא אמור להעלות דרישה חד משמעית להרחבת הכביש בפני שר התחבורה. אלא שניצב פרנקו בחר בדרך הקלה ובגורם האנושי ע"מ להסיר את הדיון מהנושא העיקרי: מדוע, לעזאזל, הכביש אינו מורחב? דברים אלה תקפים גם ביחס לנציגי מע"צ לדורותיהם. כדאי לשים לב לתגובתו הבלתי ראויה של ראש אגף הבטיחות במע"צ, נחלה שקר (איזה שם וכמה סמלי הוא...):"רוב התאונות שקרו בכביש 38 הן מסיבות אנושיות, לא תשתיתיות. או שהחבר'ה היו שתויים, או שהנהג נרדם על ההגה - מה הייתה עוזרת התשתית?". לצערי, לא אוכל להביא את תגובתה של משפחת סטולובסקי מקריית אונו לדברי ההבל האלה.
תמיד אותו סיפור
רה"מ נואם בפתיחת קטע 18 של כביש 6 ומספר כיצד הקטע יחבר את ה"פריפריה" למרכז - שקר גס שכל הממשלות מאז קום המדינה חוזרות עליו בווריאציה כזו או אחרת. קטע 18 לא מחבר שום "פריפריה" לשום מרכז. קטע 18 בנוי כולו ללא יוצא מהכלל בתוך המרכז! תושבי ה"פריפריה" שרוצים להתחבר למרכז צריכים לעבור את המסלול הבא כדי להגיע לקטע 18: כביש 90 הקטלני והמזעזע (כביש נוף ילדותי) שרק השנה, באיחור של 28 שנים (!!!), יורחב אולי בקטע שבין ק. שמונה וראש פינה. כביש 85 המסוכן, עתיר המכוניות חסרות הטסט והביטוח (שרובן שייכות ל"מגזר" מסויים) שמשתוללות על הכביש בהעדר גדר הפרדה כ"בילוי" המועדף של צעירי הגליל. כביש 65 העמוס, עם גדודי המשאיות שמאטות את התנועה למהירות 40 קמ"ש ודוחפות נהגים לעקיפות מסוכנות (כביש ללא שדה ראיה בשום קטע לכל אורכו!) המביאות להתנגשות חזיתית לעתים קרובות. והפנינה שבכתר, כביש 77, רצח בדם קר של מע"צ ומשרד התחבורה, שמשלב את כל גורמי הסיכון ודוחס את כולם לקטע קצר מרמת ישי לצומת המוביל, המערב הפרוע של המדינה, בלי שום שריף. גם קטע זה יורחב אולי רק בעוד שנתיים, באיחור קל של 25 שנה! בנאומו נתניהו טען שמע"צ תהפוך את רצף המחדלים הזה לכביש מהיר וממוחלף שיגיע עד קרית שמונה. הבעיה היא שזה יקרה, אם בכלל, כשהנכדים של יאיר נתניהו יישבו בוועדת הכספים של הכנסת. אז בועז, לצערנו כביש 38 ממש לא לבד. כבישים בישראל נסללים רק במרכז. ב"פריפריה" עדיין מחכים לכביש הראשון, 61 שנה לאחר ה"עצמאות".
 

down under

New member
תמיד אותו סיפור
רה"מ נואם בפתיחת קטע 18 של כביש 6 ומספר כיצד הקטע יחבר את ה"פריפריה" למרכז - שקר גס שכל הממשלות מאז קום המדינה חוזרות עליו בווריאציה כזו או אחרת. קטע 18 לא מחבר שום "פריפריה" לשום מרכז. קטע 18 בנוי כולו ללא יוצא מהכלל בתוך המרכז! תושבי ה"פריפריה" שרוצים להתחבר למרכז צריכים לעבור את המסלול הבא כדי להגיע לקטע 18: כביש 90 הקטלני והמזעזע (כביש נוף ילדותי) שרק השנה, באיחור של 28 שנים (!!!), יורחב אולי בקטע שבין ק. שמונה וראש פינה. כביש 85 המסוכן, עתיר המכוניות חסרות הטסט והביטוח (שרובן שייכות ל"מגזר" מסויים) שמשתוללות על הכביש בהעדר גדר הפרדה כ"בילוי" המועדף של צעירי הגליל. כביש 65 העמוס, עם גדודי המשאיות שמאטות את התנועה למהירות 40 קמ"ש ודוחפות נהגים לעקיפות מסוכנות (כביש ללא שדה ראיה בשום קטע לכל אורכו!) המביאות להתנגשות חזיתית לעתים קרובות. והפנינה שבכתר, כביש 77, רצח בדם קר של מע"צ ומשרד התחבורה, שמשלב את כל גורמי הסיכון ודוחס את כולם לקטע קצר מרמת ישי לצומת המוביל, המערב הפרוע של המדינה, בלי שום שריף. גם קטע זה יורחב אולי רק בעוד שנתיים, באיחור קל של 25 שנה! בנאומו נתניהו טען שמע"צ תהפוך את רצף המחדלים הזה לכביש מהיר וממוחלף שיגיע עד קרית שמונה. הבעיה היא שזה יקרה, אם בכלל, כשהנכדים של יאיר נתניהו יישבו בוועדת הכספים של הכנסת. אז בועז, לצערנו כביש 38 ממש לא לבד. כבישים בישראל נסללים רק במרכז. ב"פריפריה" עדיין מחכים לכביש הראשון, 61 שנה לאחר ה"עצמאות".
אתה תמיד זורק מספרים אסטרונומיים של שנות
האיחור בבניית כל פרוייקט. מניין, חוץ מדמיונך הקודח, אתה לוקח את הזמן שבו הדבר היה אמור להיות במקור? למדתי כבר לקחת את הדברים שאתה כותב פה עם קורט מלח (למשל הסיפור על אקירה קוראסווה [שהיתה תכנית שכל יפאן מתאבדת] ועוד כל מני).
 
אתה תמיד זורק מספרים אסטרונומיים של שנות
האיחור בבניית כל פרוייקט. מניין, חוץ מדמיונך הקודח, אתה לוקח את הזמן שבו הדבר היה אמור להיות במקור? למדתי כבר לקחת את הדברים שאתה כותב פה עם קורט מלח (למשל הסיפור על אקירה קוראסווה [שהיתה תכנית שכל יפאן מתאבדת] ועוד כל מני).
אחד אחד, קובי
קודם כל אני לא "זורק" שום מספרים "אסטרונומיים". אלו העובדות היבשות, טמינת הראש בחול לא תועיל לך, ואם הם נשמעים לך "אסטרונומיים" - תסיק המסקנות לגבי התנהלות ממשלות ישראל בתחום התשתיות... וכעת ל"דמיוני הקודח": בשנת 1981, סמוך לאחר פתיחת כביש 85 (פרוד-עמיעד), אישרה ממשלת בגין את הכפלת כביש 90בקטע עמיעד-ק.שמונה והודיעה כי הפרוייקט יוצא לדרך. אם לא יקרה אסון בלתי צפוי הפרוייקט יסתיים בדצמבר 09', כלומר באיחור של 28 שנה בדיוק. אז למי יש "דמיון קודח"? לי או לממשלת ישראל? שוב אתה נובח לעבר העץ הלא נכון (כמאמר ידידינו לשעבר האמריקנים). בשנת 1986 נפתח קטע גולני-יקנעם לכל אורכו, כאשר במרכזו מתנוסס לתפארת הצומת המטומטם ביותר בארץ (אולי בעולם), הלא הוא צומת המוביל. אין מילים לתאר את עומק הטפשות והרשלנות של "מתכנני" צומת זה, שעלה כבר ביותר ממאה הרוגים לאורך 23 השנים שחלפו מאז (ההרוגים כמובן נגרמו הן בצומת עצמו והן בקטעי כביש 77 משני עבריו בגלל קיומו של הצומת). אבל חכמי מע"צ "הרגיעו" את הציבור: הצומת הוא פתרון זמני, טענו בלהט, ובמהרה יוחלף במחלף ישר ומהיר. ואכן, כעבור 25 שנה בלבד, במרץ 2011, אמור להפתח כביש 77 המוכפל לכל אורכו עם מחלף במקום הצומת. אז למי יש "דמיון קודח", קובי? לי או לממשלה? ומדוע, תשאל, אפשרו הממשלות מאז 1981 למפגעים הרצחניים (עשרה במספר! רק ששה כבר נפתרו) האלה להמשיך ולהתקיים באין מפריע, כשהם גובים מאות הרוגים ואלפי פצועים, אף שפתרונם היה פשוט מאד, זול ומהיר, ובכל מקום אחר היה מסתיים תוך פחות מחמש שנים? התשובה פשוטה, קובי: כי זה ב"פריפריה"! אז למי אכפת?! אולי לו היית אחד מתושבי הצפון לא היית מאשים אותי ב"דמיון קודח". ולעניין קורוסווה: כאן פשוט נפלת בגדול. הסיפור שאתה "לוקח עם קורט של מלח" נכתב בידי... קורוסווה עצמו, באוטוביוגרפיה שלו! אז אתה יכול מצדי לאכול שק שלם של מלח, אבל את תוכן ספרו של קורוסווה לא תצליח לעולם לשנות. למי יש "דמיון קודח", קובי? לי או לאיש שהביא לעולם את "שבעת הסמוראים?" אני מקווה שהמלח טעים לך. ובבניין ירושלים מהריסות סיטיפס ננוחם...
 

בועז ל

New member
"תעלת בלאומילך" בירושלים
אירוע עצמאי בירושלים, הקרנת הסרט תעלת בלאומליך על מסילת הרכבת הקלה מוקדש לבועז.
ועוד
עדכון הכפלת מסילת לוד-ב"ש.
העבודות מצפון לנען מתקדמות בקצב משביע רצון. הושלמה העתקת אמת המים. משך הביצוע -יומיים ; משך העיכוב -ארבע שנים. כמו"כ, הושלמה הנחת המצעים ובקרוב צפויה הגעתו של הרבד. מתחם תעבורה - פנוי לעבודה, אך נדרש פירוק בטונדות מהמתחם. תחנת כפר מנחם -פרסום המכרז להקמת התחנה צפוי עד לסוף שנה זו. הריסת הבית ברמלה - נתקבל היתר מעיריית רמלה, אך זו מעכבת את ההריסה בשל עניין בלתי פתור עדיין בינה לבין דיירי הבית ושאינו תלוי ברכבת. כך או כך, ברכבת מקווים לפתרון מהיר של עניין זה. טרם נקבע מועד להשבתה נוספת של הקו, אך זו צפויה ככל הנראה לקראת סוף אוגוסט. הושלמה בנייתו של "גשר משרד השיכון" מצפון לב"ש. מדובר בגשר מרשים למדי שחבר הפורום הנכבד, מייקל אשבי, ישמח להעלות תמונות מהשלמתו.
עד לסוף שנה זו צפוי קטע ק.גת-ב"ש להיות מופרד לחלוטין ממפגשי כביש-מסילה. סטטוס קטעים מוכפלים - עד כה הושלמו כ-24 ק"מ של מסילה כפולה. רק 6 ק"מ מתוכם פעילים. הקטע הפעיל -חלץ- אחוזם. 10 ק"מ נוספים -מוכפלים אך לא פעילים- מצפון לקרית גת ולאורך כביש 6 ( אזור כפר מנחם). שישה ק"מ נוספים ולא פעילים נמצאים בקטע אחוזם -תל נגילה. מקטע תל נגילה-אחוזם מתוכנן להיות פעיל עד לסופה של שנה זו. בין השנים 2005 -2007 הונחו כ-50 ק"מ מסילה בפרויקט ההכפלה. בשנת 2009 לבדה תסתיים הנחתם של 34 ק"מ נוספים - דבר המעיד על ההתקדמות שרושם הפרויקט בעת האחרונה. תודה לר"י על המידע. עד כאן.
 

amit1270

New member
ועוד
עדכון הכפלת מסילת לוד-ב"ש.
העבודות מצפון לנען מתקדמות בקצב משביע רצון. הושלמה העתקת אמת המים. משך הביצוע -יומיים ; משך העיכוב -ארבע שנים. כמו"כ, הושלמה הנחת המצעים ובקרוב צפויה הגעתו של הרבד. מתחם תעבורה - פנוי לעבודה, אך נדרש פירוק בטונדות מהמתחם. תחנת כפר מנחם -פרסום המכרז להקמת התחנה צפוי עד לסוף שנה זו. הריסת הבית ברמלה - נתקבל היתר מעיריית רמלה, אך זו מעכבת את ההריסה בשל עניין בלתי פתור עדיין בינה לבין דיירי הבית ושאינו תלוי ברכבת. כך או כך, ברכבת מקווים לפתרון מהיר של עניין זה. טרם נקבע מועד להשבתה נוספת של הקו, אך זו צפויה ככל הנראה לקראת סוף אוגוסט. הושלמה בנייתו של "גשר משרד השיכון" מצפון לב"ש. מדובר בגשר מרשים למדי שחבר הפורום הנכבד, מייקל אשבי, ישמח להעלות תמונות מהשלמתו.
עד לסוף שנה זו צפוי קטע ק.גת-ב"ש להיות מופרד לחלוטין ממפגשי כביש-מסילה. סטטוס קטעים מוכפלים - עד כה הושלמו כ-24 ק"מ של מסילה כפולה. רק 6 ק"מ מתוכם פעילים. הקטע הפעיל -חלץ- אחוזם. 10 ק"מ נוספים -מוכפלים אך לא פעילים- מצפון לקרית גת ולאורך כביש 6 ( אזור כפר מנחם). שישה ק"מ נוספים ולא פעילים נמצאים בקטע אחוזם -תל נגילה. מקטע תל נגילה-אחוזם מתוכנן להיות פעיל עד לסופה של שנה זו. בין השנים 2005 -2007 הונחו כ-50 ק"מ מסילה בפרויקט ההכפלה. בשנת 2009 לבדה תסתיים הנחתם של 34 ק"מ נוספים - דבר המעיד על ההתקדמות שרושם הפרויקט בעת האחרונה. תודה לר"י על המידע. עד כאן.
תודה רבה על העדכון החשוב
 

q a z 7

New member
ועוד
עדכון הכפלת מסילת לוד-ב"ש.
העבודות מצפון לנען מתקדמות בקצב משביע רצון. הושלמה העתקת אמת המים. משך הביצוע -יומיים ; משך העיכוב -ארבע שנים. כמו"כ, הושלמה הנחת המצעים ובקרוב צפויה הגעתו של הרבד. מתחם תעבורה - פנוי לעבודה, אך נדרש פירוק בטונדות מהמתחם. תחנת כפר מנחם -פרסום המכרז להקמת התחנה צפוי עד לסוף שנה זו. הריסת הבית ברמלה - נתקבל היתר מעיריית רמלה, אך זו מעכבת את ההריסה בשל עניין בלתי פתור עדיין בינה לבין דיירי הבית ושאינו תלוי ברכבת. כך או כך, ברכבת מקווים לפתרון מהיר של עניין זה. טרם נקבע מועד להשבתה נוספת של הקו, אך זו צפויה ככל הנראה לקראת סוף אוגוסט. הושלמה בנייתו של "גשר משרד השיכון" מצפון לב"ש. מדובר בגשר מרשים למדי שחבר הפורום הנכבד, מייקל אשבי, ישמח להעלות תמונות מהשלמתו.
עד לסוף שנה זו צפוי קטע ק.גת-ב"ש להיות מופרד לחלוטין ממפגשי כביש-מסילה. סטטוס קטעים מוכפלים - עד כה הושלמו כ-24 ק"מ של מסילה כפולה. רק 6 ק"מ מתוכם פעילים. הקטע הפעיל -חלץ- אחוזם. 10 ק"מ נוספים -מוכפלים אך לא פעילים- מצפון לקרית גת ולאורך כביש 6 ( אזור כפר מנחם). שישה ק"מ נוספים ולא פעילים נמצאים בקטע אחוזם -תל נגילה. מקטע תל נגילה-אחוזם מתוכנן להיות פעיל עד לסופה של שנה זו. בין השנים 2005 -2007 הונחו כ-50 ק"מ מסילה בפרויקט ההכפלה. בשנת 2009 לבדה תסתיים הנחתם של 34 ק"מ נוספים - דבר המעיד על ההתקדמות שרושם הפרויקט בעת האחרונה. תודה לר"י על המידע. עד כאן.
כמה קילומטר מסילה זה מנען לב"ש?
יעני כמה אחוזים מהמסילה כבר הוכפלו עדג היום? וכשציינת שיש קטעים מוכפלים אך לא פעילים זה אומר שרק הונחו המסילות? האם יש עוד עבודה על מסילות אלו, כגון חיבור של מסוטים, סלילת סיבים אופטים וכו'? יום טוב
 

בועז ל

New member
כמה קילומטר מסילה זה מנען לב"ש?
יעני כמה אחוזים מהמסילה כבר הוכפלו עדג היום? וכשציינת שיש קטעים מוכפלים אך לא פעילים זה אומר שרק הונחו המסילות? האם יש עוד עבודה על מסילות אלו, כגון חיבור של מסוטים, סלילת סיבים אופטים וכו'? יום טוב
כ-70 ק"מ.
התשובה לחלקה השני של שאלתך חיובית.
 

tzvika pick

New member
ועוד
עדכון הכפלת מסילת לוד-ב"ש.
העבודות מצפון לנען מתקדמות בקצב משביע רצון. הושלמה העתקת אמת המים. משך הביצוע -יומיים ; משך העיכוב -ארבע שנים. כמו"כ, הושלמה הנחת המצעים ובקרוב צפויה הגעתו של הרבד. מתחם תעבורה - פנוי לעבודה, אך נדרש פירוק בטונדות מהמתחם. תחנת כפר מנחם -פרסום המכרז להקמת התחנה צפוי עד לסוף שנה זו. הריסת הבית ברמלה - נתקבל היתר מעיריית רמלה, אך זו מעכבת את ההריסה בשל עניין בלתי פתור עדיין בינה לבין דיירי הבית ושאינו תלוי ברכבת. כך או כך, ברכבת מקווים לפתרון מהיר של עניין זה. טרם נקבע מועד להשבתה נוספת של הקו, אך זו צפויה ככל הנראה לקראת סוף אוגוסט. הושלמה בנייתו של "גשר משרד השיכון" מצפון לב"ש. מדובר בגשר מרשים למדי שחבר הפורום הנכבד, מייקל אשבי, ישמח להעלות תמונות מהשלמתו.
עד לסוף שנה זו צפוי קטע ק.גת-ב"ש להיות מופרד לחלוטין ממפגשי כביש-מסילה. סטטוס קטעים מוכפלים - עד כה הושלמו כ-24 ק"מ של מסילה כפולה. רק 6 ק"מ מתוכם פעילים. הקטע הפעיל -חלץ- אחוזם. 10 ק"מ נוספים -מוכפלים אך לא פעילים- מצפון לקרית גת ולאורך כביש 6 ( אזור כפר מנחם). שישה ק"מ נוספים ולא פעילים נמצאים בקטע אחוזם -תל נגילה. מקטע תל נגילה-אחוזם מתוכנן להיות פעיל עד לסופה של שנה זו. בין השנים 2005 -2007 הונחו כ-50 ק"מ מסילה בפרויקט ההכפלה. בשנת 2009 לבדה תסתיים הנחתם של 34 ק"מ נוספים - דבר המעיד על ההתקדמות שרושם הפרויקט בעת האחרונה. תודה לר"י על המידע. עד כאן.
תודה על העדכון, ושאלה ברשותך
האם ידוע לך על תחילת העבודות להכפלת הגשרים בב"ש? כשעברתי הבוקר מתחת לגשר שצפונית לתחנת ב"ש צפון ראיתי משהו שנראה כמו עבודות בניה מתחת לגשר - פועלים החלו לפרק חלק מציפוי האבן של הגשר.
 

בועז ל

New member
תודה על העדכון, ושאלה ברשותך
האם ידוע לך על תחילת העבודות להכפלת הגשרים בב"ש? כשעברתי הבוקר מתחת לגשר שצפונית לתחנת ב"ש צפון ראיתי משהו שנראה כמו עבודות בניה מתחת לגשר - פועלים החלו לפרק חלק מציפוי האבן של הגשר.
העבודה על שלושת הגשרים בב"ש צפויה להתחיל
בתחילת 2010.
 

tzvika pick

New member
העבודה על שלושת הגשרים בב"ש צפויה להתחיל
בתחילת 2010.
אם כך, מעניין מה עושים מתחת לגשר
עברתי שוב לפני כשעתיים, פירקו עוד אבני חיפוי של בסיס הגשר וגם חסמו חלק מהמדרכה באחד מצידי הכביש. אגב, הקו לב"ש אולי סגור לתנועת נוסעים אבל רכבות משא פועלות בתדירות גבוהה יחסית.
 

easylivin

New member
אם כך, מעניין מה עושים מתחת לגשר
עברתי שוב לפני כשעתיים, פירקו עוד אבני חיפוי של בסיס הגשר וגם חסמו חלק מהמדרכה באחד מצידי הכביש. אגב, הקו לב"ש אולי סגור לתנועת נוסעים אבל רכבות משא פועלות בתדירות גבוהה יחסית.
רכבות משא ממשיכות לנסוע בקטע ב"ש - ק"ג
ובמסילת חלץ לכיוון אשדוד וצפון הארץ. באמת חבל שלא מפעילים רכבות לב"ש במסילת חלץ כפתרון זמני לתקופת הסגירה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה