תפוז לדעתי הגזמתם

alasry

New member
תפוז לדעתי הגזמתם

אבל ממש הגזמתם! מה אתם בסדר? תראו כמה ילדים קטנים אתם חושפים לחרא הזה!!! זה מה שחסר לנו היום נכנסתי לחדר וראיתי את הבן שלי, בן 11 כולו!!! יושב ומאונן אל מול זוג שעושים הכל! כמובן שיצאתי לו מזה ואח"כ שאלתי אותו איך הוא הגיע לזה והוא ענה לי שהיה כתבה בשבע ימים וכל החברים שלו הלכו גם לראות אז הוא היה חייב לראות מה הוא "מפסיד" !!! למה לא אולי גם תעשו שירותי סקס עד הבית למי שמעוניין? ולהדגיש את זה בשער כאילו מי שמפסיד את זה חבל לו על הזמן? תפוז, אתם הורסים את הילדים שלנו ! ! ! ! ! !
 

l l i a t

New member
אל תהיו קטנוניים..

היא כנראה לא יודעת איך לפתוח יוזר חדש והשתמשה בכינוי שהיה במחשב.
 

n u l i t

New member
../images/Emo45.gif מחזקת את דבריו ! ביזיון. ../images/Emo46.gif

זה מכעיס ומאכזב. האתר הזה הפך בבת אחת לאתר פורנו !! בצידי הפורומים קופצות פרסומות של פרוצות ערומות, נשים ונערות מתפשטות מול עיני גברים סוטים, זוגות מקיימים יחסי מין מול האומה, גברים ונערים יושבים מול מצלמות ומאוננים, ואתר "תפוז" גאה בזה ומפיץ את התועבה הזאת מבלי לחשוב פעמיים ומבלי סייגים. לא יאמן מה שהאתר הזה מוכן לעשות בשביל רייטינג ! זאת התדרדרות דוחה בעיני, שאין לה לגיטימציה. אולי סקס מוכר, אבל האם זה *מוסרי* לאפשר שידורי זימה לעיני כל ?!! בכל שעות היום, ובייחוד כשבפורומי תפוז- ישנה קהילה צעירה מיוחדת של בני 7-13, אשר גולשים בחופשיות, לכאורה במקום בטוח... כשהגישה לתכנים הפורנוגרפיים בבלוגים היא חופשית להם וניתנת באופן שוטף לכל ילד וילדה ?! ... מה גם, שמקפידים כאן על פרסום אינטנסיבי של הטראנד הזה מה שמביא לצפייה - כמעט בכורח, ללא שמץ של צנזורה כלשהי ! הורים יכולים למנוע מילדיהם גישה לאתרים פורנוגרפים- בעלי תכנים בלתי הולמים, אך אתר "תפוז", מהווה הטעיה, היות ויוצר רושם של סביבה בטוחה, שמיועדת לכל שכבות הגיל- אין כך הדבר !!
האם הדבר יגיע עד כדי צורך בהחרמה ? (!!)
 

אוקה

New member
אני גם נגד זה שיש פורום סמים קלים

(עלק קלים) תפוז לאט לאט ידעכו בגלל כל הפרובוקציות שלהם. איפה כל האגודות למען הילד וכו'?
 

n u l i t

New member
פורום דיון

שנשאר למטרות דיון, הוא לגיטימי. אבל זה פרדס בסכנת הכחדה.
 
../images/Emo43.gif ליכלכתם

מה זה הזבל שהכנסתם לכאן אנשים מיתפשטים מול המחשב, יענטו רייל טי ווי זה לא רייל ולא נעליים זה אנשים סוטים ואתם חוספים אותם לילדים קטנים תמימים שלא אמורים ליראות את הכולרות האלו ממש הורדתם את הרמה באתר בקיצור ליכלכתם (ובגדול)
 
../images/Emo19.gifאושר שים לב

אתה שם לב או לא לכך שאתה כן כן אתה אלק(הגדול מכולם) נמצא אצלנו 24 שעות ורק מחכה ומצפה שנעשה משהו נועז אז לך תתיפייף מול המראה הוירטואלית שלך במקום אחר ולא קרוב אלינו תודה
 

n u l i t

New member
בדיוק זה רעיון יעיל.

אין הפגנה של איש אחד. טוב שאת כאן והיא ואני.
מקווה שהבטחות ההנהלה לא יסתיימו ב..."אנו מקווים בעתיד..."
 
הקשר בין מוסר לדת

כתבתי על הנושא הזה בזעם רב, בבלוג שלי ואחת התגובות קצת הפתיעה אותי. הועלתה טענה שרק לדתיים זה מפריע. מה דעתכם על זה?
 

avigdor007

New member
קקטוסים

אני לא מבין את זה. מצד אחד, צודקים, זה רע, אז למה לא לדחות שידורי סקס לשעות הלילה? דבר שני, חופש-הביטוי. ותנסו לנחש בן כמה אני.
 
צופים צעירים

מבלי להתייחס לסוגיית הגילאים שלך ושל בנך כביכול, אין ספק שאכן העלית נקודה חשובה. אנו מקווים בעתיד הקרוב להעלות מגבלת צפייה מבחינת שעות, ולהוסיף אזהרה בפורומים רגישים.
 

alasry

New member
בקשר לגיל

כמובן שסתם המצאתי את כל הסיפור הזה אבל רק רציתי להדגיש את הנקודה נכון.. אני בן 16 ומן הסתם גפ אין לי ילד בן 11 אבל אני בטוח ב100% שהנהלת תפוז בעת פתיחת הבלוגים המטומטמים האלה חושפים ילדים קטינים לדברים כאלה בלחיצת כפתור כל כך פשוטה עשיתם להם אתהחיים קלים יותר.. מעכשיו הם לא צריכים להיכנס לאתרי פורנו, הם פשוט נכנסים לתפוז (שבמחשבה שניה גם הוא נהפך לאתר פורנו) וזהו! מה יותר פשוט? אולי תעשו גם תוכנית טלוויזיה כזאת? בשעות הערב ככה כל מי שרוצה יופיע אלוהים ישלח לכם את התביעה משמיים זה מה שאני מאחל לכם, מנהלת תפוז וכל הקשורים
 
למעלה