"תצילו אותנו, אנחנו נשרפים!" זעקו הקורבנות

"תצילו אותנו, אנחנו נשרפים!" זעקו הקורבנות../images/Emo10.gif

"תצילו אותנו, אנחנו נשרפים חיים, אנחנו מתים!" זעקו הקורבנות רגע לפני שהתחבקו ונשרפו חיים באוטובוס הבוער באסון חנוכה, כתוצאה מהמחדל הפושע של ביבי וכנופיית נערי האוצר המושחתים והאכזריים. משפט נוראי ומצמרר זה צריך להיחקק בזיכרונו של כל אזרח ישראלי, מגדול ועד קטן.
האחראים למחדל הפושע הגדול והנורא ביותר שידעה מדינת ישראל מאז ומעולם, חייבים לעמוד לדין ולשלם על כל פשעיהם ומחדליהם כנגד אזרחי מדינת ישראל, שבגינו שילמו 42 בני אדם חפים מכל פשע, במוות אכזרי מאין כמותו. לא ייתכן ש42 איש נשרפו למוות חיים והפושעים המושחתים הללו האחראים למחדל הפושע שבגללו האסון הזה התרחש החג החנוכה האחרון, ימשיכו להתהלך חופשיים ולעסוק בשחיתות ופגיעה באזרחי ישראל, ולא יועמדו לדין ויקבלו את עונשם מהראשון ועד האחרון שבהם. אזרחי ישראל, דם קורבנות אסון החנוכה זועק לנקמה, האם כולנו נמשיך להחריש דומם ולהתעלם מזעקתם?
 
יש כ"כ הרבה דברים לא בסדר במדינה הזאת

אני מניח כמוך שאלו שמצאו את מותם באוטובוס הסוהרים ביום חמישי, היו חפים מפשע. אני לא ממש יודע את זה, אלא רק מניח שהם היו חפים מפשע. כשאני שומע על דבר כזה, אני לא כ"כ יודע את מי להאשים. מציאת האשמים, זה עניין למשטרה. יש המון אסונות בארץ ובעולם. אני לא יודע מהי הסיבה האמתית מאחורי כל אסון ואסון. לשמוע על טרגדיה כזאת, זה בוודאי לא קל. אני מניח שאף אחד לא ממש רצה במותם, גם אם השריפה הזאת פרצה מתוך מעשה רשלני. יחד עם זאת, עם קשר לשריפה בכרמל ובלי קשר לכך, אני מזהה שהחברה הישראלית המודרנית היא די מרושעת ( סליחה שאני פוגע באנשים תמימים ). אני חושב שאנו בכלל לא שונים מאף מדינה מערבית אחרת שבה חיים גויים כופרים. אנחנו חייבים להיות שונים, חייבים להיות "אור לגויים". האם היית אומר על עם ישראל בציון שהוא אור לגויים? החיים בארץ הם קשים, קשים מנשוא, עוד הרבה לפני השריפה בכרמל והרבה אחריה. נאמר שבנס פלאי, ניתן להחזיר את כל 42 ההרוגים לחיים- מה אז? זה כמובן לא אפשרי, אבל אני לא מבין איך זה יתקן את כל הקלקולים בחברה שלנו, ששררו ועדיין שוררים וימשיכו לשרור עלינו. אם הקלקולים האלה יישארו- אז חייבים לבוא עוד אסונות רבים ושונים. היו הרבה תפילות לגשם בשנים האחרונות וגם השנה. מה קיבלנו לנס חנוכה? ממש ביום הראשון לחנוכה, קיבלנו את אסון הכרמל. מה זה אומר? זה חייב לאמר משהו. לא? אם לדעתך זה לא אומר כלום... אני חושב שאסון הכרמל, הוא רק סימן לבאות. אסון הכרמל הוא לא העניין עצמו, אלא רק סימן לבאות. אני חושב שהעתיד הקרוב יאשר זאת, לא בהכרח בשריפות, אלא במגוון של אסונות. ממש כמוך - אני חושב שהגיע הזמן שיבוא ה"דין".
 

mikolish1

New member
צודק

הצעירים האלה וסופם הטראגי לא יוצאים לי מהראש.
 
זה לא עניין של נקמה, אלא צדק

פעם, אני מניח במציאות עתיקה ולא רלוונטית, אנשי ציבור או אנשים בעמדות מפתח עם אחריות לחיי אדם, היו חשים עול כבד, מצפון כבד מנשוא, על עצם אחריותם וידם בדבר מותם של חפים מפשע, עד כדי כך שהם היו מתפטרים, ונעלמים מהעין הציבורית. רק כדי לא לשאת את הבושה ברבים. היום, לא רק שאין לאף איש ציבור את המצפון הזה, המינימלי, אפילו כשהעם זועק למול פרצופם, מטיח בהם את האשמה והבוז, ומאיר לעיניהם את גודל האחריות וגודל הבושה שהם נושאים, בעצם השארותם בתפקיד, אפילו כשכל זה קורה, הדבר היחיד שאותם אנשי ציבור רואים לנגד עיניהם זה איך להשאר בתפקידם, איך לצאת 'בסדר', איך להשכיח מהציבור בתחבולות תקשורתיות את האסון והמחדל, איך לשרוד את ימי הזעם, עד שהציבור ישכח. והוא תמיד שוכח. עוד לא נגמרה השבעה של 42 משפחות, ואנחנו כבר בולעים תכניות כמו האח הגדול, צופים ובוהים כמו זומבים שאוכלים על מה שיאכילו אותנו. כן, לתקשורת גם יש במה להשתפר,... אבל האנשים שמנהלים את המדינה צריכים תיקון מנער ומזעזע, ואין מי שיזעזע אותם חוץ מהציבור עצמו. הציבור נעשה אדיש ומיואש לנוכח המציאות הקיומית היומיומית. בכל היבט של המדינה השחיתות פושעת וחוסר האחריות משתולל -(צבא (מסמך גלנט), משטרה (ברלב), חינוך (מבחני מיצ"ב, אוניברסיטאות פושטות רגל, שביתות מורים,..), שכר מינימום שלא זז לעומת שכר ח''כים שקל מאוד להעלות, מעמד ביניים שהופך למעמד עני, בעוד שלקנות רכב שרד בעלות מליון וחצי שקל מאוד לגיטימי. והשחיתות.... (הנגבי, הירשזון, בניזרי, מנכל משרד הפנים(שכחתי את שמו), אולמרט, ועוד, ועוד ועוד...) המצב לא אבוד, למרות שהוא מאוד מאוד קשה. כל מה שצריך זה להתאגד, ולנסות לטעת את הדבר הבסיסי הזה באנשים - מצפון. לו למי מהאנשים בשלטון היה אפילו קמצוץ מזה, הוא היה מתפטר, בלי שכל העם יצעק ויזעק, בלי שהמבקר יציג את מחדליו, בלי שועדת חקירה ממלכתית תכפה עליו, הוא היה פשוט מתפטר, כי המצפון היה כבד עליו. מתאר לעצמי שלשנות את האנשים זה קשה עד בלתי אפשרי, אולי אין עתיד למדינה הזאת בכל מקרה.
 

תאום2

New member
אסון מזעזע ביותר ומצמרר

אבל בכר‏"ז ביבי לדעתי פעל נכון ‏‏(הפעם‏) הגיוני שאכן ישנם אשמי שיש להדיח אבל למה נקם?‏
 

inbaryyy

New member
צריך למחות בעוז ולא להרפות!

ביבי חייב להתפטר! פשוט בדיחה....לא היה ברור לו במה לטפל קודם - בנפגעי השריפה או בשמירה על הקואליציה הרחבה. אני מסכימה עם כל מילה של ניצב בדימוס זאב אבן-חן, אביה של טופז אבן-חן שנהרגה באוטובוס הצוערים: "אנחנו עלולים לאבד את יכולת ההרתעה שלנו, אין לנו הרתעה, אסור להמתין למכה הבאה. צריך למחות בעוז ולא להרפות, כל מי שאיכפת לו מהמדינה הזאת צריך לקום ולצעוק. ראש הממשלה צריך לקום ולהתפטר, ללכת לבחירות, לא הוא צריך לקבוע, אלא העם צריך לקבוע אם הוא וממשלתו נשארים, ואם לא יהיה לו האומץ לעשות כן אז צריכה לקום זעקה ציבורית כזו גדולה שתאלץ אותו להתפטר". "הדברים האלה קרו במשמרת שלו, מהמקומות שאני באתי לימדו שאת האחריות לא מגלגלים, לא מגלגלים למטה, אתה אחראי, זה קרה במשמרת שלך. אתה מבטיח יום אבל לאומי, אתה אחר כך הופך את זה להתנכרות מוחלטת. לקח להם יומיים עד שהם הוציאו הודעה בעיתונים, בטח הם דיברו עם יועצים משפטיים, עם יחצ"נים. אם אתה מבטיח ולא מקיים, אני אמרתי קודם שהוא פחדן עכשיו אני אומר שהוא שקרן גם". ראש הממשלה שלנו מסכן את המדינה. ביבי - זה הזמן להתפטר!! בואו לחתום על העצומה ועיזרי לי להפיץ. חייבים מנהיג אחר, הוא פשוט הפקיר אותנו באסון, הפקיר את כל המדינה.
 
למעלה