תצ"ל NOAA מהיום ב13:00

התצ"ל הכי יפה והכי הכי מרגיז!../images/Emo140.gif../images/Emo46.gif

מה זה "החלון" הזה מעל חיפה? אף לא טיפה של גשם ביממה האחרונה ?!? היום תפסתי עד כמה הצליחה התחזית... "בממוצע" ב15/3 2 היו נגד אפשרות גשם(אסף ב ובועז) ו3 בעד(עידן, ערן לוי ויריב) "גשמים מקומיים ואף חזקים..."- אבל באיזור חיפה -יוק!!! מבחינתי כולם צדקו! (תלוי במקום...
) מקווה להמשך מרשים יותר גם אצלנו... מירי
 

א ס ף ב

New member
סחתיין על הסיכום - מירי../images/Emo13.gif

אהבתי את המסקנה שלך שמבחינתך כולם צדקו :) זה בהחלט מוציא את כולנו טוב. בכל אופן, בירושלים גם בקושי ירדו טיפטופים לעומת אזורים אחרים שדווח בהם על שיטפונות (לכן זה היה באמת מקומי). אני חושב שגם בועז וגם אני למדנו את הלקח בסומכינו על המודל היווני במקרה זה.
 

בועז ד

New member
אני לא "קונה" לדעתי ניכשלתי ובגדול

למירי ערב טוב: אם הייתי אומר "גשם מקומי" הייתי יוצא גדול !! זה שלא נתתי באף מקום בארץ סיכוי לגשם..מממ.. עוד אתמול !! מסקנה-כישלון זה שלא ירד בכמה מקומות לא "עוזר" לתחזית שלי לעונתית..אולי כן..
בועז
 

א ס ף ב

New member
בועז... קח את זה בקלות../images/Emo36.gif

אז טעית פעם אחת וצדקת מאה לפני זה... עדיף מאשר להיות צודק פעם אחת ולטעות מאה פעם לפני זה
 

בועז ד

New member
לאסף ב../images/Emo13.gif

לאסף ערב טוב: יש כאלה שצריך לתת להם פירגון היום,לדעתי אפיק מים סוף הוא קשה ביותר לחיזוי. דרך אגב: גם המודל -MRF נתן לחות נמוכה יחסית ברום 850 מיליבר ו-700 מיליבר כך שלא רק היווני טעה.. בועז
 
התגובות שלכם עשו לי את היום וזה ...

בדיוק ההבדל בין האופטימיסט הרואה את חצי הכוס המלאה לפסימיסט הרואה את חצי הכוס הריקה. "שביל המציאות והפרופורציה" חייב לחבר בינהם. בכל מקרה תודה על ההתיחסות של שניכם!
 

לווין

New member
noaa-16../images/Emo53.gif

cumulonimbus היקר מהי כתובת האתר ממנו אתה מוריד תמונות אלה? אני מת על לווינים ביי
 
למעלה