תקבלו גם חברות של חיילים?

The Blue Fairy

New member
תקבלו גם חברות של חיילים?

חבל שלי הולך לקרבי..הוא מתגייס ב03.04 אלוהים יודע איך אני אצליח לעמוד בזה..אנחנו רגילים להיות אחד עם השני 24\7 ועכשיו לראות אותו פעם בשבועיים-שלושה יהיה קשה מאוד. יש לך טיפים איך להתמודד עם זה?
 

oshiko

New member
ודאי שנקבל בברכה

הפורום מתאים לכל מי שהחייל השאיר בעורף. הלואי והיו לי פתרונות קלים לכל הבעיות. אני רק מנהל את הפורום ... שוב, כמו באשכול אחר, הנחמה היחידה היא "צרת רבים". לי בזמן הסדיר לא היתה חברה. אבל במילואים הייתי צריך לעזוב אשה יולדים לתקופה ממושכת. אני זוכר שחזרתי ממילואים ארוכים כשהבת הבכורה שלי רק התחילה להכיר אותי בגיל חצי שנה בערך, והיא היתה ממש ברוגז על ה"נטישה" (בינתים הבת הזאת הספיקה לשרת בבקרה אוירית ולהשתחרר). היום זה קצת יותר קל כי יש סלולרי. חיילים קרביים מהנסיון שלי מתקשרים בערך פעם ביום, בשעת ט"ש. אולי זה קצת מנחם. אני מקוה שזה כך גם בתותחנים (לפי התאריך אני מבין שלשם הוא הולך).
 

The Blue Fairy

New member
הוא הולך להיות קצין קשר גדודי

(קשר"ג) שזה אומר שהוא יחזור פעם בשבועיים-שלושה הביתה. זה יהיה קשה..אבל אני שמחה שיהיה לי עם מי לעבור את זה ושאני לא אעבור את זה לבד :))
 

ויוי55

New member
שלום לךThe Blue Fairy .אני אמא

לחייל בקרבי, המגיע אחת לשלושה שבועות הביתה. אין לך מושג כמה שזה חשוב שיש מישהי, שמחכה לו בבית אחרי תקופה ארוכה כל כך. אני זוכרת שבני היה אומר, מי תהיה מוכנה לחכות, אם אני מגיע הביתה אחת לשלושה שבועות. ספרתי לו מנסיוני, שכאשר אוהבים מחכים... היום בעידן הניידים, הקשר עם הבית/חברה הוא יומיומי, יש הודעות SMS שכאשר מתאפשר לו, הוא פותח את הנייד ומקבל את כל ההודעות, ויכול לחזור אלייך בכל שעה משעות היום... כי הרי אנו מחכים לשיחה הזו כל יום וכל שעה
חיזקי ואימצי
 

The Blue Fairy

New member
תודה רבה ../images/Emo24.gif

אני מאוד מקווה שגם אני אוכל לדבר בכזו אופטימיות עוד כמה זמן
 
בעע חזק ואמץ

זה חרא בלבן... אני וחברה שלי היינו גם 24\7 בערך עד שהיא התגייסה (וזה היה שוק מטורף בשבילי). היציאות שלה היו כמו של קרביים ב3 החודשים הראשונים (12-2) וזה היה סיוט. בחודש הראשון הייתי סופר את השניות, מחכה כל כך לשעת ת"ש שלה- לשיחה היומית בת ה5 דקות בערך שלנו... אבל אין מה לעשות, הזמן מרפא הכל. עכשיו כשאני יודע שאני לא אראה אותה עוד שבוע, זה ממש לא רציני בשבילי... מצאתי עיסוקים אחרים וכו'... אגב אני שבוע הבא מתגייס בעצמי לקרבי. אם תרצי לפטפט את מוזמנת לMSN [email protected]
 

The Blue Fairy

New member
אני חושבת שגם אני הולכת לעבור

סיוט לא קטן בעניין הזה... איך אתם מסתדרים עכשיו? המערכת יחסים שלכם נשארה אותו דבר או שהיא התחזקה\נחלשה?
 
למעלה