תקציב של 50K בערך, מה עדיף?

haskim

New member
תקציב של 50K בערך, מה עדיף?

אני רוצה לקנות רכב ומתלבט בין קליאו/פולו/206. סדר העדיפויות שלי הוא: 1)בטיחות 2)אמינות 3)ביצועים 4)נוחות אני יודע שכל השלוש די דומות. מה לגבי טיפולים (זולים ככל האפשר),סחירות וכו´. כל המלצה תתקבל בתודה!
 

ortazzz1

New member
הממממ......

לפי נסיון בין הפולו ל206 הפולו יותר מהנה, ה206 פשוט חלשה וכבדה יותר.... פולו - תחפש את הדגם הישן כי הדגם החדש מיוצר בספרד והאמינות שלו על הפנים 206 - אם תשקיע קצת ותלך על 1.6 אז ה206 XS 110 עדיפה בהרבה על פולו 16V
 

© DrorZi

New member
אני מעדיף את הפזו

הקליאו תוחלף בקרוב, בוא נקווה שרמת הגימור (וזוית ההגה) שופרו. את הפולו אני לא אוהב, אני חושב שיש שם יותר מידי גימור ופחות מדי חווית נהיגה. הפזו כמו פזו, מהנה לנהיגה (לצערי רק נסעתי לא נהגתי אבל עדין המבחנים מחמיאים לה). לגבי טיפולים, הרכבים חדשים כך שאין לצפות למשהו שיתקלקל, יש כאן כמה אנשים שלא אוהבים את מוסכי לובינסקי, אני לא מכיר אישית את השרות שם אבל גם על VW לא חסרים סיפורים.
דרור זי, מאלף אריות
 

haskim

New member
לא אמרת כלום על...

האמינות,בטיחות וכו´. למישהו יש ניסיון עם העניין? התקציב שלי מתאים לרכבים הנ"ל משנתונים של 99. מנוע 1400, גיר ידני.
 

מצמץ

New member
אל תאכלו אותי על התשובה....

אם יורשה לי להציג בפניך אלטרנטיבה יפנית, אז תחשוב על הונדה סיוויק 3 דל´ שנת 96/7 1.4 ידני (לא VTEC) אמנם זה לא בטוח כמו הפולו ונוח כמו הפיז´ו והרנו אבל היא בהחלט אמינה, הטיפולים לא יקרים והסחירות מצוינת . ומבחינת הביצועים, אומנם יש לה מנוע קטן אבל הוא בהחלט סוחב מצוין. להרבה מחברי יש כזו והם לא מוכנים להחליפה אפילו לא תמורת 10,000 ש"ח מעל המחירון. שווה לך לעשות "נסיעת מבחן" בדגם זה ולהתרשם (אם בכלל תמצא מי שיסכים למכור לך). בכל אופן בהצלחה בחיפושים אחר ה
שמתאים לך
 

haskim

New member
הדימוי,הדימוי - ערסים בפול ווליום.

לא בשבילי....
 

rigi

New member
דימויים שמימויים

בגלל זה המדינה שלנו נראית ככה.. ההונדה סיווק אחלה רכב . מי שלא הולך על רכב בגלל דימוי...זה הפסד שלו
 
לפי דרישותיך, 206

רמת הבטיחות היא הפרמטר החשוב מבחינתך. שלושתן דומות, בהנחה שמדובר בפולו החדשה, ובקליאו B. אם לא, ה 206 בטוחה משמעותית משתיהן. אמינותן דומה ברמה כזו שלאופי בעליהן הקודמים תהיה השפעה גדולה עשרות מונים על תפקודן מאשר אמונות (תפלות) הרווחות בשוק לגבי יצרן כזה או אחר. ביצועי הקליאו וה 206 טובים משל הפולו. הקליאו וה 206 נוחות. הקליאו מעט רכה יותר, על חשבון התנהגות מושחזת. הפולו מיושנת ביחס לשתיהן ומחליפתה כבר משנסת מנועים.
 

haskim

New member
מאיזה מודל מוכרים את ה B?

האם זה בשנת הדגם של 99 או 2000? אותה שאלה גם לגבי הפולו המחודשת.
 
מועדי ההצגה של קליאו ופולו מחודשות

הקליאו B הוצגה בפברואר 98. הפולו המחודשת באוקטובר 99. בדוק אצל היבואנים אם ההחלפה בוצעה במהלך שנת דגם או במעבר בין שנים.
 
למעלה