תקשיבו ותרשמו. (שלא תגידו אחר כך לא אמרת) בנט גמר את הקריירה הפוליטית שלו.

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל מה עושים כשלנהנתן אין מספיק מה לתת כי גם הוא כבר פוליטיקאי גוסס וכל כל כל נאמניו מכירים (וניכוו) כבר היטב את שקריו?
יש לו הרבה מה לתת אבל הוא שבר שיא עולמי בחתימה על צ'קים חסרי כיסוי ולכן כל מי שמקבל ממנו צ'ק הופך לליצן בעיני התקשורת והציבור והצ'קים שלו נראים ונחשבים כמו צ'קים של הומלס שחותם על צ'קים של מיליוני דולרים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בנט היה צריך לבוא לציבור שבחר בו ולומר להם.
רציתי מאוד להחליף את נתניהו ולהיות ראש ממשלה בישראל כי חשבתי וגם עכשיו אני חושב שנתניהו לא מספיק ימני ונוטה לשמאל מפעם לפעם.
אבל הבוחר אמר את דברו ונתן לימינה רק שבעה מנדטים מול 30 המנדטים של הליכוד ולכן אני אצטרף לכל ממשלה עתידית בראשות נתניהו ולעולם לא אשב עם השמאל ואהיה ראש ממשלה בקואליציה של מפלגות אנטי ציוניות .
ותאמינו לי גם אחרי הנאום הזה נתניהו היה נותן לו הכל רק בשביל תמיכה של ימינה בליכוד להרכבת ממשלה.
אבל בשביל שתהיה ממשלת ימין צריך שבנט וסמוטריץ' יסכימו להישען על רע"מ, כל עוד אין אפשרות להביא את תקווה חדשה לממשלת ימין אין באמת אופציה לממשלת ימין בראשות ביבי, אם סער מצטרף או עם סמוטריץ' מסכים להישען על רע"מ, בנט לא יהיה המכשול.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טרפו את הקלפים כבר 4 פעמים ויצא שוב ושוב KAKA. אז?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בנתיים מי שמתכוון לשתף פעולה עם הערבים זה ביבי נתניהו , הוא כבר לנפי הבחירות ניהל קמפיין במיגזר הערבי. הוא שיתף פעולה איתם בפיזור הכנסת אחרי אחת מסבבי הבחירות.

ביב הוא לא ימין חלש, ביבי הוא שמאל! והכי גרוע שהוא משקר לבוחריו בלי למצמץ עם הבטחות ימניות שהוא לא מתכוון לקיים.
ביבי לא היה זקוק לערבים לפיזור הכנסת, ליברמן רצה לפזר את הכנסת כדי לשלש את כוחו בתור מי שעמד במילה שלו, הערבים רק החליטו להצטרף לחגיגה ברגע האחרון כי הריצה בשני ראשים החזירה אותם למימדים הטבעיים והם רצו להתאחד מחדש ושוב לגרוף את ההישג של 2015.
 
למעלה