תראו מה אני עוד צריכה לעבור בחיי

טילי2

New member
תראו מה אני עוד צריכה לעבור בחיי

המעיפים. סכום כסף שהיה מיועד לשלם משכורת לפיליפינית ועשו בלגן גדול. למעשה היה מזל שהורי א היו בבית ולא הפתיעו את הפורצים. השאר באמת כפרה. מבחינתי זה היה לבטל עבודה, לרוץ לשפלה, להרגיע, לארגן חיים יותר בטוחים. ולרוץ הביתה לשתי המפלצות המקסימות שלי והבעל המכונה ישועתי.
 

Navva

New member
../images/Emo24.gifאוף, כמה מוכר

פרצו לנו הביתה כשמתן היה תינוק. זה היה סוף הקיץ לפני החגים. כל הקיץ לא יצאתי איתו בבוקר. יצאתי איתו לפחות משעה למשרד הפנים ו... כשעליתי במדרגות ראיתי מגבות מטבח שלי פזורות לאורך גדם המגרגות. אמרתי שאני אולי מבולבלת, אבל לא עד כדי כך. כשהגעתי לדלת עם מתן על הידיים, הבנתי, הדלת היתה סגורה ללא המנעול. עליתי לשכנה שהנכד שלה בגיל של מתן. איך שהיא לקחה אותו על הידיים התחלתי לבכות. מה שלא היה נעים הוא הבית המבולגן, וההרגשה שמישהו נכנס לך לתוך החיים. באמת לא נעים, מזל שהוריך לא פגשו בגנבים. כסף מזומן הוא בעיתי מבחינת ביטוח, אך אם הורייך שלמים אז באמת כפרה. רק בשמחות!!!
 
אין- אין לב לאנשים

ואגב פיליפינים- באבי ז"ל טיפל מי שאימי כינתה "מלאך" הכל בחיוך תמיד ידע בדיוק מה צריך לעשות כדי להקל עליו- ומצד שני לא להכביד בבית... מכירה גם כמה נשים פיליפניות, שמטפלות פה בשכנות -וכולן, תמיד נעימות וסבלניות לא מכירה הרבה נשים ישראליות שתוכלנה ככה לטפל בחולים סיעודיים לא יכולה לשאת- ואולי עוד יותר מזה, את המצוד שעושים נגדם החיות המכונות "משטרת ההגירה" חייבים לעשות נגדם משהו-
 

טילי2

New member
אבי מוכן לשלם סכום כפול לישראלית

שטטפל באמא שלי, אבל אין למצא אישה שתהיה מוענה לעשות מה שהפיליפינית עושה. בעיקרון היה בסדר, עושה את מה שצריך, חסרת יוזמה מיוחדת, שקטה ונעימה ומאוד אחראית. היא מקבלת יחס טוב מאוד מאבי, שכבר הבנתם שהוא איש מאוד מיוחד.
 
מפחיד

גם לנו פרצו פעם לא היינו שבת בבית חזרנו במוצא"ש והחלונות פתוחים אנו קומת קרקע בבנין בן 3 קומות עם 3 כניסות השכנים שמעו את האזעקה צועקת ולא עשו כלום בנידון כל אחד הסתגר בדירתו או הציץ מהחלון לראות מה קורה אז היום יש אזעקה + סורגים
 
למעלה