תרומת ביציות

תרומת ביציות ../images/Emo35.gif

האם העמותה של הזכות להורות מעורבת,מטפלת או מתכוונת לעסוק בנושא של תרומות ביצית? המצב של המחירים המטורפים, אי השתתפות קופות חולים ,משרד הבריאות שעד כה מפנה לנו עורף? אני פונה אליכם ולא לפורום העוסק בכך משיקולים שונים ואודה לתשובה מכם.
 
אבל למה לא בעצם ../images/Emo41.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo41.gif

אני לא יכולה לחשוב על נושא שיותר דורש פעולה והתערבות מטעם העמותה. כרגע יש אלפי אנשים שממתינים לתרומת ביציות. המספרים העלה עולים כל הזמן כי יותר ויותר נשים כולל צעירות מגיעות למצב של טיפולים לא מועילים,כשל של שחלות וביציות לא טובות. בארץ אין תרומות והאבסורד ששמעתי לפני כמה ימים הוא שהרופאים שבגללם הגענו למצב כזה שאין בארץ תורמות, הם בעצמם ממובילי המסחור בביציות מחו"ל! מצד אחד פגעו קשות בתחום בארץ,ומצד שני עושים יפה מאד לכיסם. אבל זו לא הבעייה. הבעייה היא שהטיפולים האלה עולים 25,000 שקל לטיפול ויותר. לא מקבלים החזרים והשתתפות של הקופות ברוב המקרים. הטיפולים האלה גם לא תמיד מצליחים ואז שוב ושוב צריך לחזור עליהם ולהוציא את הסכומים האלה. אני משתתפת בפורומים וכל שבוע יש בנות שמספרות על FSH גבוה בגילאים צעירים,רופאים שממליצים לעבור לתרומה ואנשים ממשיכים טיפול 10,15,18 כי לא רוצים לוותר וגם בגלל שהאופציות של הטיפולים בחו"ל מאד מסובכים. אם זה לא נושא ראוי לטיפול של העמותה,אז מה כן?
 

נועם@בת

New member
משום שכרגע מטפל בנושא הצוות

שהוקם בפורום תרומת ביציות. נועם
 
לשם זמני, מקשר שיצרתי עם העמותה

"זכות להורות" הבנתי שכן ישנה אפשרות שיצטרפו לטיפול בנושא, ואני מסכימה שהנושא דחוף בוער ודורש דחיפה רצינית, מה שלא כל כך קרה בחודשים האחרונים. יש לי הרבה כבוד (בלי ציניות) למי שיזם והחל במהלכים לטיפול בהחזרים לטיפולים האלה, אבל ברור שצריך גיוס כוחות חדש ומקצועי ,כדי לתת דחיפה כי לכל הדעות במצב הנוכחי-העסק תקוע.
 
למעלה