תשובתי למר ברק.

אריה גל

New member
תשובתי למר ברק.

מר ברק פנה במכתב,- אישי ופומבי,- לחברי המפלגה בו הוא הוא מבהיר עד כמה אבוי היה למדינה אלמלא המפלגה והוא היו חלק מהממשל,- ואני עמיתי לו: ( באתר אחר של "העבודה" והנה כעת גם כאן ) כדלהלן: *************** נכבדי מר ברק, אני שוב אתמוך בך. כי אני סבור שמפלגת העבודה חייבת להיות היורשת של "מפלגת פועלי ארץ ישראל"- מפלגה שתדאג בנחרצות לאינטרס של הפועל מן השורה,- היום מדובר בעיקר בהמון העצום,- גם אם השקוף,- של "עובדי קבלן",- על חשבון נתחים ברורים מרווחיהם הלא ייאמנו של הטיייקונים,- ואתה, כך נראה, רחוק מעמדתי זו כרחוק מזרח ממערב,- אך נראה שאין בין המתמודדים על ראשות "העבודה" גם אחד שחושב כמוני ולא בדיוק-בדיוק כמוך,- ובתחום הביטחון,- איך אוכל לסמוך על הגיונו של מי שמשתטה כאחרון הכסילים בענייני משק ביתו שלו,- אלא שגם כאן, לזוועתי, אינני רואה מועמד שעליו אוכל לסמוך יותר. אבוי לי, נכבדי. כמעט בכל תחום אני מתחלחל מדרכך ומהחלטותיך. אך אינני רואה היום מועמד אשר מדרכו אתחלחל פחות. .
 

haemek11

New member
"מפלגה שתדאג בנחרצות לאינטרס של הפועל

מן השורה"???? מתי פעם אחרונה משהו מ"העבודה" דאג לפועל? יתרה מכך, מתי בפעם האחרונה דאג משהו בעבודה למשהו אחר פרט לעצמו? כמה מגוחך אפשר להיות? נראה כאילו אתם חושבים שכל עם ישראל אדיוטים עיוורים וכבדי שמיעה.
 

ATAF151

New member
העניין החברתי לא מעניין

מצ"ב מאמר מעניין. הציבור בארץ ממש לא מצביע בגלל נושאים חברתיים, אלא בעיקר על פי העניין המדיני/צבאי ועל פי גימיקים. הציבור בארץ רוצה מצד אחד להיפרד מהפלשתינאים גם אם זה אומר פינוי שטחים והתנחלויות, ומצד שני הציבור מפוכך ורוצה לנקוט ביד קשה כלפי אויבינו, ותומך בחוקים המקשים על הערבים כגון חוק האזרחות, החוק שמונע התאזרחות על ידי נישואין וכו. ובקיצור, העם רוצה לנסות להיפרד מהפלשתינאים, אבל שונא את הערבים ולא מאמין להם ורוצה לנהוג איתם בקשיחות. מפלגת העבודה, בחלקה נתפסת כמי שאוהבת ערבים, כלומר לא מספיק מפוכחת לגבי כוונותיהם.
 

ATAF151

New member
הנה הסיבה למה לא תומכים בעבודה ובמרץ

מצ"ב מאמר מעניין של הרב של צפת. רוב אזרחי המדינה היהודים תומכים לחלוטין בעמדות של הרב, ומתחלחלים מהמחשבה שהיו צריכים לגור בשכונתם ובביתם עם אחוז גבוה של ערבים, אבל העבודה ובוודאי שמרץ מתיפיפים ומשניאים את עצמם על העם.
 

apocalipto

New member
למה לתת לזה שמות אחרים?

אתה תומך בגזענות. רב יהודי שלפני 70 שנה יכול היה להירצח בגלל גזענות כבר נותן יד לגזענים..
 

ATAF151

New member
בוא נדבר תכלס

אתה היית רוצה לגור בבניין ובשכונה שיש בה אחוז גבוה של ערבים מוסלמים? ושוב, זה לא גזענות. גזענות זה להגיד שאדם מסויים הוא בהכרח טיפש או רשע רק כי הוא מוסלמי. אבל זה ממש לא גזענות להגיד שרוב הערבים תומכים באויבינו שהם אחיהם הערבים, והם מעוניינים להפוך את מדינת למדינה ערבית מוסלמית, ושולחים לכנסת נציגים שרק מנסים להרע למדינה.
 
למעלה