תשובת החמאס לפרס מוכיחה שדרך הליכוד נכונה

Ram Kol

New member
תשובת החמאס לפרס מוכיחה שדרך הליכוד נכונה

אחרי שפרס החליט לנצל את עמדת הנשיא ולהתערב בבחירות, קיבל תשובה חד משמעית מהחמאס:
"יהיה שלום רק אם תתפנו מאדמת פלסטין".

לא משנה כמה החמאס ושאר הפלגים מצהירים קבל עם ועדה שאין סיכוי שיסתפקו במדינה פלסטינית לצד ישראל אלא שהם רוצים את כל ארץ ישראל, השמאל עדיין טוען שצריך לנהל משא ומתן...

אני שואל, עם מי ולמה לנהל משא ומתן? למה לנו לתת מתנות לאוייבים שמצהירים שרוצים בהשמדתינו?
היום נוותר על שטחים תמורת שלום לאבו מאזן ומחר, כשהחמאס ישתלט גם על הגדה, נגלה שזה היה שלום דמה וכל מה שסיפקנו להם הוא בסיס לעוד ירי טילים.

אנחנו צריכים להישאר נחושים בעמדתינו שאומרת: על מנת שיהיה שלום על הפלסטינים לוותר על דרך הטרור, לעצור את שטיפת המוח בחינוך שלהם ולהוכיח במעשים שהם עוצרים את פעולות הטרור ומתחילים לדבר.

רק הליכוד ישמור על ישראל חזקה!
 

shaycohen2

New member
יש דף מסרים חדש?

אהבתי את "רק הליכוד ישמור על ישראל חזקה!". יש דף מסרים חדש. זה כבר טוב.
שוב, אני לא בעד לדבר עם החמאס אבל מה שאתה מציע זה שכל עוד החמאס קיים, לא נדבר עם הרשות הפלסטינית כיוון שישנה תמיד אפשרות שיעלה לשלטון. לדעתי, אם תנהל משא ומתן עם אבו מאזן ותהיה התקדמות, הסיכוי שהחמאס יתחזק יקטן כיוון שלפלסטינים יהיה מה להפסיד. כרגע, ביבי הוא זה שמחזק את החמאס בכך שהוא מתעלם מאבו מאזן. אם הניה ומשעל היו יכולים להצביע בבחירות אצלנו, הם היו מצביעים מחל. אולי תקחו את זה כסיסמאת בחירות.
 

Ram Kol

New member
אלה החבר'ה של אבו-מאזן... הפת"ח

מדהים שמפלגת התנועה ושאר מפלגות השמאל מוכנים לשים את בטחון אזרחי ישראל בידיו של אבו-מאזן.
רק אתמול חגגו הפת"ח עם רובים וכלי נשק נוספים כשמנגנון הביטחון הפלסטיני נעדר משם... מעניין! (לינק מצורף)
עליהם אתם רוצים לסמוך?
עם כל הכבוד, נתנו כבר את ההזדמנות לציפי ולממשלת קדימה. ההתנתקות הוכיחה כמה מהר חמאס משתלט על השטח והופך את האיזור לבסיס טרור!

אני מעדיף לסמוך על צה"ל שישמור על בטחוננו. אני מעדיף לבחור בנתניהו ששומר על עקרונות הבטחון שלנו גם מול ביקורת עולמית שתמיד היתה ותמיד תהיה.
כן, זה מבאס שאין פרטנר אבל צריך להכיר בכך וצריך לעמוד על העקרון שכל עוד הפלסטינים בוחרים בטרור ולא בדרך השלום זה לא ישרת את מטרתם.
רק אם נשדר להם שאנחנו ממשיכים להיות נחושים אז אולי תשתנה גישתם. את הדרך השניה של פשוט להתפנות כבר ניסינו וחטפנו טילים על כל ישובי הדרום וגוש דן.

שי, הנסיון שלך להנמיך טיעונים שלי בדרכים כל כך לא ענייניות מעיד על חוסר הבטחון שלך בעמדות שאתה מתיימר להגן עליהם. אני מציע שתפסיק עם זה כי זה לא מוסיף לכבודך.

אני אמשיך לקרוא להצביע ליכוד כי אני חושב שזה חשוב שתהיה ממשלה אחראית. אתה חוזר על אותם מסרים של "להצביע לתנועה" כל הזמן (אגב, לאף אחד עדיין לא ברור מה הם ומה מציעה לנו המפלגה הזאת... אני לא בטוח שנציגיה יודעים... ר' ראיון של מצנע אצל ליאור שליין שהחליט שזאת מפלגת שמאל... מעניין אם ציפי יודעת...).
 

shaycohen2

New member
להפך, מאוד מחמיא לי שאתה פעיל בפורום הזה

יותר מאשר בפורום הליכוד, למרות שאתה ליכודניק. כנראה שהליכוד עצמו לא כל כך מעניין. בכל מקרה, אני דווקא כן עונה באופן ענייני לטענות שלך. אתה פשוט חוזר על אותן הטענות, אז אני עונה את אותן התשובות פחות או יותר. יחסית לחד גוניות של ההודעות שלך, אני יחסית מגוון. את עקרונות התנועה, אתה יכול למצוא באתר:
http://www.hatnua.org.il
זה עדיין לא מצע מלא אבל זה יותר ממה שהליכוד פרסם. הם כנראה צריכים להחליט אם הם בעד שתי מדינות (ביבי, הנגבי) או נגד (פייגלין, ריבלין, אלקין...). לגבי מצנע- זה מה שהפריע לך, שהוא אמר שמאל? כבר כתבתי, שמאל-מרכז, שמאל וכו, הם לא מונחים עם הגדרה ברורה. בכל מקרה, אין לזה חשיבות משמעותית, רק עניין של מיתוג. אם בזה אתה רוצה להיתפס - שיבושם לך. בתור זה שכתב את המשפט "רק הליכוד ישמור על ישראל חזקה!" לא הייתי ממהר במקומך להאשים אחרים בחזרה על סיסמאות.
אני דווקא כן בטוח בעמדות שלי, אחרת לא הייתי כאן, לי לא משלמים על זה. אתה נשמע מיוסר, אולי תבקש העלאה?

ועכשיו לטענות החדשניות שלך:
אני לא שם את בטחוני בפת"ח. בכל מקרה, צה"ל הוא זה שישמור על בטחון ישראל. צה"ל לא צריך את ההתנחלויות בשביל זה. בינתיים, הפלסטינים מקבלים מישראל את המסר ההפוך ממה שאתה רוצה להעביר להם- הם מבינים שלדרך המשא ומתן אין שום תוחלת. אתה חושב שזה מרחיק אותם מהטרור?
לגבי הביקורת העולמית- בניגוד לאיך שאתה מציג את הדברים, הביקורת הולכת וגוברת בקדנציה האחרונה. המפלה באו"ם מעידה על כך.
אני מזכיר שירי על יישובי הדרום היה עוד לפני ההתנתקות. הטווח גדל בשנים האחרונות אבל הקביעה שזה רק בגלל ההתנתקות לא מקובלת עליי. זה עוד ספין של הימין.
 

Ram Kol

New member
בכיף

אני כבר ציינתי שאני לא מקבל תשלום מאף אחד ושאני אדם שמגיב על דעת עצמו מתוך אכפתיות.

הסיבה שאני מגיב פה היא כי אני חושב שיש אנשים שליבני הצליחה לגנוב כמה קולות מהליכוד ואני חושב שאם אלה יכנסו קצת לתוכן הדברים הם יראו שאין שום מהות במפלגת התנועה ושהליכוד מייצג את דעותיהם וייצג את האינטרסים שלהם בצורה הרבה יותר טובה אם יצביעו ליכוד.

אבל אל תהיה מוחמא מדי.

הליכוד יפרסם מצע אבל אני חושב ש-4 שנים של שיפור הכלכלה בעת משבר עולמי, עמידה בטחונית איתנה מול אויבינו, החזרת גלעד שליט, שיפור בהישגי החינוך, צמצום הפערים החברתיים, פירוק מונופולים, הורדת מס' תאונות הדרכים ועוד... כל אלה מדברים הרבה יותר חזק מהבטחות סרק של ציפי.

אם מסתכלים על העשייה בתקופת הליכוד לעומת הדרדרת שחווינו בכל תחום בתקופת ממשלת ליבני וקדימה, אין מה להשוות. היו פה 4 שנים של שינוי מגמה ותיקון.
אם רוצים להמשיך ולשפר צריך להצביע ליכוד!
 

shaycohen2

New member
פשוט נפלא כאן בארבע השנים האחרונות

כן, אין ספק, מרגישים את השיפור במצב הכלכלי בכל מקום. צמצום פערים חברתיים? - כדאי שתקרא את דו"חות ממדי העוני והפערים החברתיים של הביטוח הלאומי מהשנים האחרונות. שיפור בהישגי החינוך גם לא היה. פירוק מונופולים - איזה מונופולים פורקו? ה"עמידה האיתנה" של ביבי מביאה לנו רק נזקים ובידוד מדיני. שיעמוד איתן מול החרדים במקום.
"אם רוצים להמשיך ולשפר צריך להצביע ליכוד!" - זה חדש. תתחדש.
 

Ram Kol

New member
מצבנו השתפר וטוב מחלק גדול ממערב אירופה

לא... לא מושלם... יש עוד הרבה בעיות...

אבל הממשלה האחרונה בהחלט עשתה רבות ושיפרה את מצבינו:

* בוא נתחיל בשמירה על כלכלה יציבה בזמן משבר עולמי והצגת צמיחה חסרת תקדים בקרב המדינות המפותחות!
* פירוק מונופול הסלולר וחסכון של מאות שקלים על חשבון הסלולר לכל משפחה
* הוספת מעל 350 אלף מקומות עבודה והורדת האבטלה
* תמרוץ חברות לפעול בישראל עם מס חברות נמוך
* חוקים חברתיים רבים - חוק חינוך חינם מגיל 3, הכפלת מענק השחרור לחיילים, הטבות לקונים דירה בפריפריה ולסטודנטים, העלאת שכר המינימום באחריות ועוד...
* צמצום אי השוויון - אל תזרוק סתם שקרים. מדד ג'יני למדידת פערים חברתיים ואי שוויון מראה כיצד הפערים גדלו בשנות כהונת קדימה וירדו בשנים האחרונות.
* הורדה דרסטית בתאונות הדרכים ונפגעי תאונות הדרכים.
* כן... שיפור השגי החינוך. אני מפנה אותך לתוצאות המבחנים הבינלאומיים שפורסמו אך החודש.
ויש עוד כל כך הרבה!

האמת שפשוט נשמע שאתה לא מכיר את הישגי הממשלה ואת האידיאולוגיה של הליכוד. אני מציע לך ללמוד את מה שנעשה פה בזמן שקדימה ולבני רק דיברו ודיברו אחרי שהשאירו פה מדינה לתקן.
אולי אם תלמד את החומר תצביע גם אתה ליכוד ביתנו.
 

shaycohen2

New member
איך אני יכול ללמוד את האידיאולוגיה של הליכוד?

אני לא מוצא אותה בשום מקום. אולי תשלח לי לינק? מה דעתך?
- מאיפה הבאת את הנתון על 350,000 מקומות עבודה שנוספו? אני אשמח לקרוא על זה. בינתיים, תקרא מה ירון זליכה אמר בנושא:http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748654
-אני זורק שקרים לגבי האי שיוויון? הפניתי אותך לדוחות הביטוח הלאומי. תקרא אותם. אל תיתלה בירידה קלה במדד ג'יני.
-ההצלחה במבחנים של TIMSS ו- PIRLS נובעת מבחירה סלקטיבית של תלמידים שניגשו והתמקדות בהכנה למבחנים. לא בשיפור אמיתי ברמה (ראה קישור למטה).
-לגבי הגדלת התחרות בסלולר כבר אמרתי כל הכבוד. אולי מספיק לחזור על זה?
-לגבי שאר הדברים אני לא אגיב שוב. משעמם אותי להגיב לפרסומות שלך כל הזמן.

http://www.onlife.co.il/עבודה/חברה/50937/הדברים-שלא-מספרים-לנו-על-המבחנים-הבינלאומיים
 

Ram Kol

New member
אתה רציני? תעשה שיעורי בית

אתה לא מאמין שנוספו מאות אלפי מקומות עבודה חדשים? איפה אתה חי? אתה בכלל חי בארץ?
תעשה אתה את שיעורי הבית שלך. אני לא אשם שאין לך מושג על מה אתה מדבר. תיכנס ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, תבדוק ותראה ש:
1. נוספו בשנים האחרונות מעל 300,000 מקומות עבודה.
2. ירידה משמעותית באבטלה.

אגב, ברור שאתם כגיס חמישי, ואופוזיציה בנשמה (ללא עקרונות מלבד העקרון של להיות נגד) תבקרו כל הישג משמעותי של הממשלה בלי להסתכל למציאות בעיניים.

שיפור במבחנים הבינלאומיים - זה בחירה סלקטיבית של תלמידים, מדד ג'יני - האי שיוויון ירד רק בקצת... נו באמת. בתקופת לבני האי שיוויון עלה והממשלה הזאת תיקנה.

אבל אל תתן למספרים ולעובדות לבלבל אותך. תמשיך להיות שפוט ושטוף מוח של הסיסמאות הנבובות של ליבני.
 

shaycohen2

New member
אתה חצוף!

אני גיס חמישי? עכשיו אתה מאשים אותי בבגידה? אתה חצוף! אני לא פחות ציוני ממך ואכפת לי מהמדינה לא פחות ממך! גם דיון צריך לדעת לנהל. אולי לדעתך צריך פשוט לשלול את זכות ההצבעה מכל מי שלא מסכים איתך!
לבקשתך, ביררתי פרטים על העליה במספר מקומות העבודה:
שיעור יצירת מקומות העבודה החדשים היה כ-80,000 מקומות בשנה, בכל אחת מעשר השנים האחרונות. מה בדיוק עשתה הממשלה הנוכחית טוב יותר מממשלות קודמות? אם אתה זורק מספרים, תדאג לבדוק שיש להם משמעות לפני כן.
 

Ram Kol

New member
תמשיך להתלהם. זה מה שעושים כשאין תוכן

ציפי ליבני היתה גייס חמישי לכל אורך הדרך. כיו"ר אופוזיציה היא לא התביישה ללכת לאבו-מאזן או לנשיאי מדינות זרות על מנת להראות כמה היא לא מסכימה עם מדיניות הממשלה... הנבחרת!!! איזו מן דמוקרטיה זו?
זה רק הולם את המשך ההתנהלות שלה כשהיא לא קיבלה את החלטות הבוחרים של קדימה לאחר שהתמודדה בפריימריז.

שנית, אתה זה שזורק מספרים בלי לדעת.
האמת, שאני לא מבין למה אני מתווכח איתך. ירדת כבר לרמה כל כך נמוכה של דיון והאשמות.
אתה מפרסם שקרים על גבי הפורום וזורק סיסמאות נבובת. נדמה שכל מה שאתה מחפש זה רק איך להתלהם ולא לנהל דיון רציני.

שיהיה לך בהצלחה
 

shaycohen2

New member
תודה שהשתתפת

אתה מוזמן להעביר את הפרסומות שלך למקום אחר.
כרגיל, כשה"עובדות" שאתה מציג מתגלות כשטויות, אין לך תשובות ענייניות.
 

shaycohen2

New member
להאשים מתנגדים לך בבגידה זה פאשיזם.

אבל אתה יודע מה, אתה צודק, תתפרע...
 

הפרבולה

New member
אם ככה גם הליכוד שמאלני

הימין האמיתי צריך לדרוש מהערבים כדי להוכיח את נכונותם לשלום וויתורים ממשיים , למשל וויתור על התביעה לנסיגה לקווי 67 , הכרה בריבונות ישראלית בירושלים רבתי ( אולי למעט שכונות ערביות מסוימות ) ובגושי ההתישבות כולל מעלה אדומים ואריאל. חילופי שטחים עם שטחים בתוך הקו הירוק שמאוכלסים בערביי ישראל ( המשולש ואדי ערה ...).


אין להסתפק בדרישות האבסטרקטיות של "לוותר על דרך הטרור, לעצור את שטיפת המוח בחינוך" זה לא מדידי ונתון לפרשנויות וזה גם הפיך , אם אחרי שניסוג לקווי 67 הם יחזרו להסתה מה נעשה ? יש לדרוש תמורה ממשית ולא מילים וקישקושים.
 

Ram Kol

New member
אין ספק שחייבים להפוך את זה למדיד

אני מסכים איתך שעל הפלסטינים להוכיח במעשים את נטישת דרך הטרור.
שיתחילו בדרישה הבסיסית של נתניהו, לבוא לשולחן המשא ומתן ללא דרישות מוקדמות.
לאחר מכן, שיוכחיו בפועל שמערכת החינוך שלהם מפסיקה את שטיפת המוח לילדים.
שלישית, שיכירו בזכותה של ישראל להתקיים פה. כן, כמדינה יהודית, לא עם הרצון לשיבה ההזויה שהם מציגים.
 

הפרבולה

New member
זה לא מספיק

נטישת הטרור והפסקת ההסתה זה גם לא מדיד וגם הפיך.
גם אם הם יפסיקו את ההסתה ואת הטרור אני לא מוכן לחזור לקווי גבול מלפני 46 שנים ולעקור מאות אלפי יהודים ולהרוס התישבות פורחת, צריך שתהיה הסכמה עקרונית מצידם לגבי ההסדרים הטריטוריאלים.

הדרישות שלך רק מזמינים עוד לחצים מצד העולם , אתה כאילו אומר שאתה מוכן לוותר על כל השטחים שנכבשו במילחמת ששת הימים רק אם הם "יפסיקו את הטרור", ואם הם יפסיקו לשבועיים? או לחודשיים? ואם יפסיקו רק קצת , מי יחליט כמה טרור הם מיצרים, ועכשיו יתחיל וויכוח מי בעצם עושה נגדינו טרור הפרטנר או "הקיצוניים" והאם צריך לחזק את המתונים וכו בקיצור מה ההבדל בין הליכוד לקדימה אני לא רואה הבדל גדול.
וכן אפשר גם לבוא בדרישות מוקדמות, אם הם לא מוותרים מראש על זכות השיבה אין בכלל על מה לדבר.
 

Ram Kol

New member
מסכים כמעט בהכל

אני מסכים איתך לגביי הדרישות שצריך לעמוד עליהן.
אין ספק שאם נגיע למצב בוא יהיו שיחות, אנו נידרש להציב דרישות אמיתיות אשר יבטיחו את בטחונינו.

אני לא מסכים שאין הבדל בין הליכוד לתנועה.
בעוד שהתנועה מקדשת את ההתקדמות לעבר מדינה פלסטינית גם כאשר הטרור וההסתה ממשיכים, הליכוד עומד על כך שלא תהיה התקדמות מדינית אם זה המצב.
הליכוד עומד על כך שמנהיגי הפלסטינים יתחילו ברמה ההצהרתית ולאחר מכן גם בהפסקת הטרור על מנת להתחיל את המשא ומתן. הליכוד משאיר את בטחון ישראל בידינו ולא מעביר אותו להנהגה פלסטינית זמנית.
 

shaycohen2

New member
בעוד התנועה מאמינה בחזרה למשא ומתן

ובפתרון שתי המדינות, בליכוד עדיין לא סגורים על העמדה שלהם. תלוי אם שואלים את ביבי או פייגלין, אלקין, ריבלין ודנון. הליכוד מנסה למכור לציבור שבטחון ישראל תלוי בהתנחלויות, בעוד שצה"ל מסוגל להגן על ישראל גם בלעדיהן. בליכוד לא מסוגלים להחליט אם הסיבה שהם מתנגדים להחזרת שטחים היא בטחונית או אידיאולוגית. האם במידה וכל התנאים שהצגת יקוימו, הליכוד יהיה מוכן להחזיר שטחים? שוב, תלוי את מי שואלים.
 

Ram Kol

New member
התנועה מאמינה בעיקר בעצמה

האמונות של מצנע שונות לגמרי מהאמונות של שטרן ומהאמונות של ליבני ששונות מהאמונות של פרץ.

הליכוד הוכיחו שהם לא יקדמו שום משא ומתן כל עוד אין פרטנר. בניגוד לתנועה, משא ומתן זו לא המטרה. שלום ובטחון אלה המטרות האמיתיות.
אנחנו לא מריונטות של האו"ם וגם לא רוצים לעשות ניסויים מסוכנים בבטחון שלנו כמו שעשו קדימה עם ההתנתקות מעזה.

מצחיק שהתנועה מאשימה את הליכוד ביתנו באג'נדה לא ברורה :)
 
למעלה