תשמעו לקוח חוצפן

תשמעו לקוח חוצפן

קנה מוצר ב- 9/3 שילם ב- 13/3 שלחתי אליו ב-14/3 שוחרר מהמכס באנגליה ב-20/3 4 (!!!) ניסיונות להעברה אליו הביתה והצליחו רק ב-29/3 המאנייק משאיר לי פידבק שלילי היום (11/4) שהמוצר הגיע אליו באיחור עצום(!!!) מה תגידו על החוצפה הזו?
 

ACE OF SPADES

New member
ניסית לדבר איתו? ליצור עימור קשר?

במייל: או אתה יודע שאתה יכל להשיג את הטלפון שלו?
 
טרם...אבל אעדכן אתכם בהתקדמות

בכל מקרה, אני מתכוון לבקש ממנו להוריד את הפידבק השלילי או שאני אשאיר לו גם-כן...רק שאצלו זה קריטי כי יש לו רק פידבק חיובי אחד...ככה שזה ממש יקטול אותו מבחינת מוכרים אחרים באיביי.
 

ACE OF SPADES

New member
האמת שכן אבל בתור בעל נסיון

ואני יודע שגם לך נסיון לא קטן: תגיד לי תאמת: כמה פעמים סירבת למכור למישהו בגלל שיש לו פידבקים רעים? יצא לך אפילו פעם אחת שבה ראית שמישהו קנה ממך דרך BIN ואמרת לו : סליחה אל תשלם יש לך פידבקים רעים? או שיצא לך לפשפש בין נותני הבידים שלך ולגלות שלאחד מהם יש פידבקים רעים ולכן לפסול אותו? על פניו האופציה קיימת , אבל ההבדל בין מוכר עם פידבק רע לבין קונה עם פידבק רע הוא הבדל של שמיים וארץ.
 

geru

New member
איביי יכולים להוריד לך את הפידבק

אך ורק עם הסכמה של הקונה.
 

ACE OF SPADES

New member
אתה אפילו יכל לבקש מאיביי שימסרו לך

את הטלפון שלו . אתה צריך להזין בקשה . רוצה קישור?
 

taltal0n

New member
תראה, לי קרה אותו דבר בערך...

אבל אני הייתי הקונה . מה שהיה זה , שאני קניתי שעון ממישהו מארה"ב, אחרי יום הוא שלח לי הודעה שהמכירה בוטלה כיוון שהשון נפל בעת אריזתו ונפגם , כמו כן הוא זיכה אותי . לאחר עיון קל בהיסטוריית הפידבקים שלו, ראיתי שיש לו המון מקרים של "השעון נפל ונפגם...והמכירה בוטלה" . לפי דעתי הוא עשה זאת בכוונה תחילה כדי לקבל פידבקים . השארתי לו פדיבק וואחד שלילי !!! הוא ניסה לדובב אותי למחוק את הפידבק שהשארתי לו, אבל לא עזר לו . בכל מקרה, הוא פנה לאי ביי וביקש מהם שיתווכו בינו לביני כדי ליישב את "הסכסוך" על מנת שאני אמחוק לו את הפםידבר השלילי , אז אתה יכול להשתמש גם באופציה הזו של לשכור שירות של מגשר מטעם אי ביי , אבל נראה לי שזה עולה כמה פרוטות, ממש פרוטות !
 
שלחתי אליו אתמול אימייל

והסברתי לו היכן הטעות שלו (כפי שאני רואה אותה) ואפילו צרפתי לו העתק של ניסיונות המסירה שהיו ואישור של השחרור מהמכס. סה"כ, אם הוא בינאדם הגיוני...אני מניח שהוא יבין שמשלוח בינלאומי שמגיע ללקוח תוך 9 ימים זה סביר מאוד ויפה...וזה שהוא לא היה נוכח בבית בעת ניסיונות המסירה זה לא אשמתי ואני לא צריך לקבל פידבק שלילי בגלל זה. אני מחכה שבוע לראות מה תהיה התגובה שלו אם בכלל ולפי זה אני אמשיך...
 

taltal0n

New member
עצתי לך...

תחכה קצת ותראה מה הוא יעשה . אם הוא לא ישנה את דעתו , אז תשתמש בשירות של "מגשר מטעם אי ביי" , זה דווקא רציני כל העסק הזה , כאילו לשבת על שולחן עם עו"ד ולדון על דברים . רק שתדע : 1) אתה משלם על זה , אומנם פרוטות , אבל אתה משלם . 2) כל צד רשאי להפסיק את העניין מתי שבא לו , והוא לא חייב לתת לך הסבר . במקרה שלי, אני הלכתי עם המוכר עד הסוף וביקשתי שיציג תעודה (שהוא שלח לתיקון את השעון...), הוא סתם חירטט שם ואחרי שבוע הפסקתי את העניין . ודרך אגב , היה עוד קונה שם שפנה אלי ואמר לי שיש לו אותו סיפור בדיוק עם המוכר ושהוא נתן לו מעין איום שאם הוא לא ימחק את הפידבק השלילי אז הוא גם יתן לו פידבק שלילי . בהצלחה
 
הוא כתב לי חזרה...

שהוא מבין שהוא טעה והוא מוכן לבטל את הפידבק השלילי. יש לי שתי שאלות: 1) כיצד הוא יכול לבטל את הפידבק? 2) הבנתי שהכיתוב ישאר בכל מקרה...אבל ניתן לשנות את הנוסח ואני יכול להוסיף תגובה...מישהו מכיר את זה ויודע איך עושים זאת?
 

taltal0n

New member
אמורה להיות אצלו (!) אפשרות של....

feedback withdrawal , זאת אומרת למשוך חזרה את הפידבק . אם עוברת תקופה של 30 יום, אם אני לא טועה , אז אי אפשר למשוך (על משך התקופה אני לא סגור) . בכל מקרה , הכיתוב יישאר, אבל כיוון שהוא ימשוך לך את הפידבק השלילי וישים לך אחד חיובי אז זה ישפיע לך על "הרייטינג" שלך באופן חיובי , רק הכיתוב יישאר . לכל אחד מהצדדים (קונה ומוכר) ניתן להגיב על הפידבק או ההערה שהושארה לו , זה נקרא שם follow-up comment . אבל במידה ולא הגבת לו שם , אז יופיע לך כפתור של respond (הגב) . ב- follow-up comment משתמשים רק כדי להוסיף תגובה על תגובה קיימת (כלומר זו תגובה שנייה ואחרונה !!!) . הוספתי קישור , מוסבר שם בדיוק לאן ללכת ומה לעשות על מנת להשאיר כל אחת משתי התגובות שהזכרתי .
 
למעלה