תשמעו שיר מקסים

carmitz

New member
תשמעו שיר מקסים

ל[URL='http://www.youtube.com/watch?v=J_2Jz_vP0WU']אלי גורנשטיין[/URL] המוכשר -אש .. ( ולא , חח, אין לי רומן איתו דווקא..) יצא דיסק חדש , עם יוני רכטר . והוא מכיל פנינים , אייכותיות ביותר . שירים שרוצים לשמוע שוב ושוב . [URL='http://www.youtube.com/watch?v=J_2Jz_vP0WU']אלי גורנשטיין[/URL] : הטקסט : של יהודה עמיחי ז"ל . מופלא ומטלטל. עוד פעם / יהודה עמיחי עוד פעם היי לי מלכותי של מטה מעבר לדלת, שאין דרכה חוזר. עוד פעם אשמע: טוב שבאת. ואחר כך למות בלי להשתחזר. עוד פעם תחושת המפתח של דלך ביתך בתוך כיסי. ובבוא רוח קרה בחצות, לפתע, ללחוש: התכסה, התכסי. ועוד פעם: אגן ירכיים. עוד פעם למות ולהתקיים. להיות איתך מים בתוך מים ולא יבדילו בינינו, ולסיים. ולשכב בחושך ולשמוע את הקול אשר מעל הקול עוד פעם בלילה ובמצח לנגוע. אחר כך ליפול: לא במלחמות, לא בהן אפול שוב, אלא כאן ועכשיו, בארץ הבלעד, היא ארץ בלעדי וארץ בלעדייך, וארץ הגבעות האפורות. ארץ לעד.
 

carmitz

New member
ועוד אחד מאותו דיסק ../images/Emo220.gif

אלי גורנשטיין, עם רכטר ונורית גלרון . מילים של: דוד גרוסמן , ולחן של יוני רכטר . נפלא. [URL='http://www.youtube.com/watch?v=72u8N66A9sQ']אלי גורנשטיין - אורחת זרים[/URL]
 

carmitz

New member
מופלא . ואת יודעת מה

אני לא יכולה להפסיק להקשיב לעליון .. ( לא לבית המשפט זיקי, לא. לא לבית המשפט העליון .. אחח איך אני לוקחת לך את ההרמות להנחתות ..) הטקסט שלו מקרע אותי , ואלי פשוט כל כך המייטבו , זה דיסק אישי ראשון שלו בגיל 60 . יש עוד אחד , קוראים לו ירח ... שעדיין אין ביוטיוב . הכי מעולה .
 

carmitz

New member
נכון ../images/Emo13.gif

אך האמת היא , שלווא דווקא שמות של יוצרים "מותגים" הוא מה שחשוב . זה פשוט דיסק יפה . אייכותי , נדיר בנוף הפיכסות שרצות לאחרונה .
 
אין ספק שזה מעלה געגועים עזים

לשירים של פעם וזאת, על אף שקשה שלא להתפעל מהתוצרים העכשוויים מסוג: הפצצה הכי יפה אותי את מדליקה מתוקה כזאת שבא לתת לך נשיקה לחבק אותך אלי קרוב ללב ללכת לאיבוד להתאהב (מילים: יוסי גיספן).
 

carmitz

New member
געגועייך לעז ?

איך קוראים לו זה , מהסרט "הסערה" , שגר עם העז שלו במערה?
 

נוRית

New member
יהיה מעניין לראות את שניכם ביחד

את ואלי.... (מותר לדמיין, לא???)
 
למעלה