תתחדשו על הפורום!

תתחדשו על הפורום! ../images/Emo39.gif

מהמעט שקראתי כאן נראה כי מהרגע שפתחתן את הפורום או שהגיעו נשים עם אותן תחושות, או מתנגדים מהקצה השני של הסקלה, שעמדתכן מרתיעה עבורם. אז בתור מישהי שהיא לא כזו ולא כזו, רציתי לברך אתכם על הפורום החשוב שהקמתן. אני חושבת שכל אישה באשר היא צריכה להיות שמחה שיש דיון פתוח בנושא, ללא קשר לעמדותיה האישיות. העובדה היא שבסופו של דבר, לאחר התקדמות כ"כ מרובה בנושא מעמד האישה (ועם עוד כברת דרך ארוכה מלפנים), עדיין ישנה ההבנה שבסופו של דבר, האישה כאן בכדי ללדת ילדים. הגבר אינו צריך צידוק ללמה הוא כאן, הוא פשוט כאן, אבל אישה, מרגע שנולדה, היא בראש ובראשונה כר גידול פוטנציאלי. כל הכעס שאנשים מביעים כאן על העמדות שמוצגות בו נובע מהניסיון להתקומם כנגד ההשקפה הזו. באופן אישי, אני לא פוסלת ילדים על הסף, אני רק יודעת שבגילי (25) אני עדיין צעירה מדי בשביל זה , אבל עמדתי לא עקרונית כאן: אני חושבת שהפורום הזה ממש במקום, ומברכת אתכן על פתיחתו.
 

karnity

New member
חצישלישרבע... תודה!

למרות צניעותך...עמדתך כן עקרונית כאן... אנשים בעלי רוחב אופקים כמותך ראויים שדבריהם יישמעו! ואם בעתיד יהיו לך ילדים - בטוחני כי יהיו ילדים מאושרים... שיחונכו לפתיחות לקבלת הזולת. תבורכי!
 

She Dolphin

New member
גם אני רוצה לברך אתכן/ם ../images/Emo140.gif

אני חושבת שנהדר שנפתח פורום כזה שמאפשר לאנשים לדון ולהתבטא בנושא המעניין והמורכב הזה, ולאנשים שמחזיקים בדעה יוצאת דופן להכיר ולחזק אחד את השני. אני אמנם אמא לשני ילדים - אהבתי להיות בהריון, ללדת, להניק (אני מניקה את שניהם את הקטנה והגדול יחד) ואוהבת את ילדי מאוד מאוד, בדרך וברמה שלא ידעתי שקיימת עד שהם נולדו. אני גם מקבלת באהבה את המחיר שאני משלמת כתוצאה מהיותי אמא ויולדת (בעבר ובעתיד). גם אני בעברי לא ראיתי את עצמי יולדת ילדים ומגדלת אותם וזה השתנה בערך בגיל המופלג של 29. לכן אני יכולה להזדהות עם חלק מהתחושות שמבוטאות פה ואני מאוד מכבדת את מי שמחליט שהוא לא רוצה ילדים (ויש אפילו כמה דקות כל יום שאני קצת מקנאה בכם...
אבל זה עובר לי די מהר). יש לי זוג חברים שבחר לא להביא ילדים ואני מאוד אוהבת, מעריכה ומכבדת אותם ואף מבינה את מניעיהם למרות שבחרתי אחרת מהם. כאב לי מאוד לראות תגובות שנכתבו פה בימים האחרונים, ובמיוחד את אלו ששאלו: "למה צריך פורום כזה?" וגם: "אם אתם לא רוצים להביא ילדים, זה עניין שלכם, אבל למה לדבר על זה?" בתור מנהלת של פורום שגם בו ועליו נשאלת השאלה המטופשת הזאת פעמים רבות אני מתקוממת מאוד כשאני שומעת גישה כזאת, ובמיוחד כשהיא נכתבת בפורום של תפוז שברשימת הפורומים שלו קיימים פורומים כל כך איזוטריים ולכאורה מיותרים בעיני רוב מי שמחשיב את עצמו בן אדם בוגר. זאת פשוט בושה וחרפה שמנסים לסתום לאנשים את הפה בנושאים שנויים במחלוקת ומי שמנסה לשחוט פרות קדושות נהפך לשק איגרוף ומתייחסים אליו כאילו הוא פושע שצריך לרדת למחתרת. אז חיזקו ואימצו וקיימו את הפורום הזה כי חשוב שהנושא הזה יהיה קיים על סדר היום. שום דבר לא צריך להיות מובן מאליו לאף אחד ומותר לדבר על הכל. בהצלחה
 

gertrude

New member
תודה,

זה משמח אותי בכל פעם מחדש לראות שיש אמהות שמוכנות לא לסקול אותנו (מה שרק מעיד על אופי התגובות הרגילות אלינו). תודה.
 

נינה 999

New member
כל הכבוד על האומץ!

לפני כמה חודשים חיפשתי סביבה שמדברת על הסוגיה של אי הבאת ילדים לעולם ולא מצאתי שום מסגרת כזאת בעברית. אז קודם כל: איזה יופי שיש נשים נון-קונפורמיסטיות שאומרות מה שהם רוצות בלי בושה וחרדה. אני קוראת בהתרגשות את הדברים המקוריים שנכתבים מול ערכי הילודה המקובלים ומתעמקת בנימוקים שלכם. אז תמשיכו להתבטא כולם!
 

I s t a r

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif כיף שאנשים כמוך קיימים

 
למעלה