תתחדשו על הפורום,

תיור

New member
תתחדשו על הפורום,

לא יודעת אם מישהו כאן יוכל לענות, יש לי 2 ילדים הבכור בן הקטנה בת, ההפרש בניהם 4 שנים... ההפרש הגדול והמין השונה - יגרמו להם לא להיות קרובים?
 

Fenix Girl

New member
השאלה בני כמה הם..

לפי דעתי ולפי מה שלמדתי ואני מכירה.. אם היא תהיה בת 14 והוא 18 או היא בת 16 והוא 20 הם יהיו הכי קרובים בעולם... בעיקר כי הוא בן בכור ולא היא הבכורה... זה מין טבע כזה.. שהוא ירצה לשמור עליה או לדבר איתה חופשי על דברים ולהגן עליה... ככה אני חושבת.. הכל מתחיל בחינוך מהייסוד אבל אין סיבה שהם לא יהיו קרובים.. נראה לי (אני מקווה)
 

תיור

New member
אז נחכה כשיגדלו

היא מתקרבת לגיל שנה והוא לגיל 5... כבר כעת הוא מגן עליה. טוב ימים יגידו.
 
לא ניתן לדעת...

זה משהו שיותר תלוי בהם. וברוכה הבאה
 
לפעמים בשביל להיות קרובים

דווקא צריך קצת מרחק בטחון. מכירה כמה וכמה אחים ואחיות בהפרשים קטנים אשר גם בגיל בוגר התקשורת שלהם כוללת בעיקר ריבים.
 
לא בהכרח. אין "חוקים" ביחסי אחים

אני חושבת שזה גם תלוי בבית בו הילדים גדלים, כלומר בהורים עצמם. חוץ מזה כל ילד הוא אחר ושונה וליפעמים השוני מקרב בין אנשים וליפעמים הוא מרחיק.
 

ק ל א ו ס

New member
לדעתי לא-לדוגמא-

יש לי אחות שגדולה ממני בשלוש שנים ואחיות קטנות תאומות שקטנות ממני בשנתיים. על אף שיש הפרש של חמש שנים בין האחיות הקטנות שלי לאחותי הגדולה הן בקשר טוב וקרוב (הן בנות 16,היא בת 21) וגם לי יש קשר טוב עם האחיות שלי,למרות המין השונה. הדגש הגדול הוא דווקא על האישיות של כל אחד ואחת,ואין ספק שיש אחים שאתה מתחבר אליהם יותר ויש כאלה שאתה מתחבר אליהם פחות,ולמרות שאני באופן אישי מנסה להימנע מזה קשה לי להגיד שלא קיים אצלי בחיים סוג של דירוג קרבה לכל אחת ואחת מהאחיות שלי.
 
למעלה