תתחדשי, זה פורום שחשוב שיהיה פה

תתחדשי, זה פורום שחשוב שיהיה פה

שמחתי למצוא את הפרום החדש הזה, אני רוצה לשאול אותך ואת כולם בעצם, איך זה שכל כך רציתי להיות כבר נשואה, שיהיה לי הבית שלי והמשפחה שלי, זה היה בשבילי חלום ממש והוא גם התגשם אבל, בתוך החלום הזה שאני כביכול נמצאת בו אני לא בדיוק מאושרת, אפילו לא קרוב. בעלי איש טוב והתחתנו מאהבה אבל... כאילו, לא לזה התכוונתי. מה דעתך? אני סתם מקטרת או שאולי אני לא מעריכה את מה שיש לי, לא יודעת, תגובות יתקבלו בברכה.
 
תודה וברוכה הבאה!

החתונה היא ארוע מאד משמח ומיוחד שמעביר אותנו באופן "טקסי" מרווקות לנישואין, אני מניחה שרצית להיות נשואה כמו שרובינו מחונכים שחלק מהבגרות שלנו היא באיזה שלב להתחתן ולהקים משפחה, להיות ב"מעגל החיים" אבל האושר והשמחה שבזוגיות ובבניית הבית צריכים להיות עם גיבוי שלנו, עם תוכן של דברים שמשמחים אותנו, פרנסה טובה,חברים, משפחה מורחבת, תחביבים . החלום שאת מדברת עליו , לך היכולות להגשים אותו. אי אפשר לצפות מאף אחד (גם לא בן הזוג) לעשות את זה בשבילך ובוודאי לא מארוע, משמח ככל שיהיה, תנסי במקום להיות מאוכזבת מזה שהחיים והנישואין "הם לא מה שחשבת" לחשוב מה את רוצה שיהיה שם, וליצור את זה, בהצלחה!
 

einatgross1

New member
התגשמותו של חלום

החלום התגשם, מזל טוב! עכשיו שאת חיה בתוך החלום, יש מקום להתחיל להתבהר עוד יותר. להתכונן למקום שאת בדיוק רוצה להיות בו. זאת עבודה חדשה ולא פשוטה. יתר על כן, היא מערבת בנייה של חלום עם אנשים נוספים-עם משפחתך החדשה. את יכולה להתחיל כבר היום. התחלי לבנות את החלום המדויק יותר בראשך ודברי עם בעלך עליו. הקשיבי לחלום שלו על משפחה. מול החלום ומול האידיאל, יש מציאות שפעמים רבות נמצאת בפער מסוים מהחלום. השתדלי ליהנות מהמקומות היפים במציאות, ולהרחיבם לקראת עתיד מאושר יותר. בהצלחה,
 
אם תעשי רשימה מדויקת ככל האפשר

של החוסרים שלך, יהיה קל יותר לענות לך. כל מה שאנו יודעים שאת "לא בדיוק מאושרת, אפילו לא קרוב... לא לזה התכוונתי". אז, כאמור, מה חסר לך? באילו תחומים בחייך זה חסר לך? כמה מזה קשור לזוגיות? כמה מזה הוא עניינים שאת צריכה לדאוג לעצמך? כמה מזה הוא מהסוג שהזוגיות מחייבת פשרה או יצירתיות מיוחדת כדי למלא את החוסר בתנאים המיוחדים של זוגיות? ככל שהרשימה תהיה ארוכה יותר, כך ייקל עלייך לזהות אם יש לתשוקות שלך פתרון בתוך הזוגיות או שצריך לוותר על הזוגיות או על התשוקה. ולנו יהיה קל יותר לנהל איתך דיאלוג.
 
זאת הצעה מעניינת , תודה!

קשה לי בדיוק להגיד מה לא טוב זה כללי כזה. אולי הצפיות הגבוהות שלי ממה שיהיה אחרי החתונה או שאני סתם לא מציאותית. אנשים מבחוץ לא יחשבו שאני לא מרוצה כי בעצם יש לי את הכל. אני צריכה להתבשל עם העניינים ולחשוב מה אני כן רוצה ממה שמרגיש חסר, תודה על הרעיון.
 
למעלה