•אמיר זוהר הוציא את השד העדתי מהבקבוק

•אמיר זוהר הוציא את השד העדתי מהבקבוק

אמיר זוהר, אולי הטוב בכתבי הפלילים בישראל, היה עורך 'חדשות נתניה' עד לפריצת סכסוך מר ומתוקשר עם האחים אורגד, בעלי תחנת הרדיו 90FM.

זוהר, המעודכן בנושא הפלילים והמעודכן בתחומו יותר מחבריו למקצוע המסתפקים בחומר שמספקת להם המשטרה, כותב היום במספר עיתונים ארציים ומנהל בלוג מוערך משלו.

"מעניין היה להשוות את התגובות בארץ ובעולם לחשיפה של "גלובס" ו"הפוסטה" על העבריינים הישראלים במרוקו. במרחב המדינות דוברות הצרפתית באירופה ובאפריקה הגיבו בענייניות: באתר המרוקאי "יא בילאדי", למשל, ציטטו בשבועיים האחרונים את הפרסום בישראל על הגירת העבריינים, ותהו "אם מרוקו הפכה למקלט של המאפייה הישראלית". בישראל אפשר היה להתרשם מהטוקבקים, ששיקפו עוד אחד מאותם מופעי שנאה הזויים, גזעניים ומבישים" -

רשומה בבלוג 'פוסטה':

אמיר זוהר | מטוני סופרנוס עד טוני דומרני

"לפי הטוקבקיסטים הישראלים - ולא רק הם, גם מבקרי התרבות למשל - טוני סופרנוס האיטלקי האמריקאי זה מאפיונר קלאסה, שמותר להתרווח על הכורסה ולהתמוגג בסלחנות מביצועיו, מלבושיו, הוריו, ילדיו ונשותיו, אבל טוני דומרני התימני-אתיופי, או ריקו שירזי הפרסי ואברג'ל המרוקאי האסלי, הם כולם פושעים מזרחיים וערסים ישראלים, טיפוסים דוחים שצריך לשכוח במרוקו או לזרוק אותם איפשהו בין חצי האי ערב לבין טהרן."
 
למעלה