🆕מרץ 2021 על המסך הקטן📺

LeR@nch

Well-known member
כוח

עונה שישית ואחרונה
01/03 | HOT VOD | HOT HBO


"כוח" ("Power"), דרמת הפשע של רשת הכבלים "סטארז", נוצרה על ידי המועמדת ל"אמי" קורטני קמפ אגבו ("האישה הטובה"), המועמד ל"אמי" דיוויד קנולר ("אהבה גדולה"), מארק קנטון ("300: עליית האימפריה") ורנדל אמט ("סוף המשמרת"), אך השם המסקרן ביותר שמזוהה עמה הוא ללא ספק קרטיס ג'קסון, הראפר הידוע בכינויו "50 סנט". ג'קסון לא רק מככב ומפיק את הסדרה המצליחה – שמבוססת במידה רבה על סיפור חייו המרתק והמסעיר – אלא גם מבצע את שיר הנושא שלה, "Big Rich Town".

עלילת "כוח" סובבת סביב ג'יימס "גוסט" סיינט פטריק (עומארי הרדוויק, "צוות לעניין", "קיק אס"), בעליו של מועדון לילה ניו יורקי פופולארי ושחקן מפתח באחת מרשתות הסמים הגדולות בעיר, שנקרע בין חייו הכפולים. בעונת הסיום, "גוסט" שוב מחפש נקמה לאחר שנבגד על-ידי שותפו לשעבר. "גוסט" מחליט לשים את עולם הפשע מאחוריו ולחיות חיי חוק, אבל האם יספיק לעשות זאת לפני שהבולשת תתפוס אותו על פשעי עבר?

 

LeR@nch

Well-known member
טקס פרסי גלובוס הזהב ה-78

01/03 | 03:00 | STING TV | yes TV DRAMA
01/03 | 21:00 | yes TV DRAMA (שידור ערוך ומתורגם)


טקס גלובוס הזהב ה-78 ישודר בשידור ישיר וינחו אותו הקומיקאיות והשחקניות טינה פיי ואיימי פולר, שזו עבורן הפעם הרביעית ביחד כמנחות הטקס (בעשור הקודם הנחו ביחד 3 פעמים ברציפות). הטקס יתקיים השנה במתכונת שונה בשל מגבלות הקורונה, והוא לא יערך על במה מרכזית. מנחה אחת תשדר מבניין רוקפולר בניו יורק והשנייה ממלון בוורלי הילטון בלוס אנג'לס.

השחקן בריאן קרנסטון מועמד בקטגורית שחקן ראשי בדרמה עבור הסדרה: "כבודו ארה"ב" – הגרסה האמריקאית להפקת המקור של yes "כבודו" ושירה האס כוכבת "שטיסל" המשודרת ב-yes מועמדת בפרס השחקנית הראשית על "המורדת".

קרנסטון ויו גרנט הם שני זוכי גלובס הזהב היחידים המועמדים בקטגוריה שלהם, ואילו האס צפויה להתמודד מול שתי זוכות אוסקר ומי שזכו כבר מספר פעמים בגלובוס הזהב – ניקול קידמן וקייט בלאנשט המועמדת על "גברת אמריקה".

במהלך הטקס יוענק לשחקנית ג'יין פונדה הפרס למפעל חיים קולנועי על שם ססיל ב' דה-מיל, ואילו הפרס למפעל חיים טלוויזיוני על שם קרול ברנט יוענק למפיק האגדי נורמן ליר, בין היתר יוצר "הכל נשאר במשפחה" ו"משפחת ג'פרסון".

Golden-Globes-2021-Nominations.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
המתים המהלכים

עונה עשירית (חלק ג')
01/03 | 21:15 | STING TV | yes VOD | yes TV ACTION


העונה העשירית של דרמת האימה המשובחת "המתים המהלכים" זוכה לשישה פרקים נוספים, מעין עונת גישור עבור המעריצים בין התקופה הנוכחית לעונה הבאה שתהיה העונה האחרונה אי פעם בתוכנית הזומבים של AMC ושנקבעה כרגע לשנת 2022. בפרקי בונוס אלה, שצולמו עם המגבלות הקשורות לווירוס הקורונה יוצגו סיפורים אינטימיים של חלק מהדמויות והם כוללים פחות חברי צוות. בין הדמויות שהתמקדו בהן הם ניגן (ג'פרי דין מורגן), העומד להתעמת עם שדי עברו, ומגי (לורן כהן), ששבה לסדרה מוקדם יותר בחלק השני של העונה העשירית.

 

LeR@nch

Well-known member
מצולמים

עונה שנייה
01/03 | 20:30 | HOT3
09/03 | NEXT TV | HOT VOD


העונה החדשה של הסדרה המוקומנטרית תכלול 14 פרקים עם גלריה חדשה של דמויות. שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך מגלמים ב"מצולמים" שש דמויות מתוסרטות, שמצלמות את עצמן בצילום עצמי בשלל סיטואציות קומיות ומרגשות.

לעונה החדשה מצטרפים גם כוכבים נוספים, בניהם נועה קולר, גברי בנאי, קובי פרג', ג'ייד דייכס וויקס ועוד.

שף באבי – עידו (שלום מיכאלשווילי) ושירי (ג'ייד דייכס וויקס) הם זוג צעיר שלאחרונה נולד להם ילד שני. עידו הוא סו שף של מסעדה מצליחה ונחשבת של השף יוסי שטרית. הסניף נוסף שבהקמה הובטח לו, הוא סוף סוף יהיה השף הראשי. שירי היא קונדיטורית במסעדה תל אביבית מצליחה. היא חזרה לעבוד בשנתיים האחרונות בשיא הכוח, וההיריון האחרון לא בא לה בדיוק בזמן. אבל עידו, שרצה משפחה גדולה, הבטיח שהפעם זה עליו והוא יהיה זה שייקח חופשת לידה. בעיני רוחו הוא הגבר החדש, הליברל, גבר שהוא ההפך מאבא שלו ניסים, (גברי בנאי) הגבר המיושן בעל התפיסות השוביניסטיות. בזמן שעידו מטפל בילדים והקריירה שלו הולכת ודועכת, שירי הופכת להיות כוכבת בתחום הקולינריה. טינה מתחילה להצטבר אצלו כלפי אשתו, אבל אז מתפרצת מגפת הקורונה וטורפת את כל הקלפים. עידו ושירי יאלצו לעבוד יחד כדי לשרוד את המשבר הזה.

אלון לחמי – (שלום מיכאלשווילי) בן 43, מאמן קבוצת הכדורגל "בני מוסמוס". לחמי הוא המאמן עם פה גדול שהגיע יחסית גבוה בקריירה. הוא אימן את בית"ר ירושלים ואף היה מיועד לאמן את נבחרת ישראל. אבל בגלל אמירה גזענית אחת יותר מדי, הוא נזרק מבית"ר. אחרי שנה שלא מצא קבוצה לאמן הוא מקבל הזדמנות לתקן את התדמית ב"בני מוסמוס", קבוצה בליגה הלאומית מהמגזר הערבי.

הבעלים של הקבוצה, עבדול רג'וב (אסי ישראלוף) רוצה להצעיד את הקבוצה קדימה, ומחתים את פיני קטן (ציון ברוך), שחקן כדורגל יהודי עם בעיות משמעת, כושר לקוי ומוסר עבודה גרוע.

עם התקדמות העונה, לחמי והקבוצה יצליחו להתחבר ולהגיע להישגים, אלא שאז מגפת הקורונה תשבית את הליגה. כשהכדורגל יחזור לבסוף בני מוסמוס יצטרכו לשחק בגביע מול בית"ר ירושלים, האקסית של לחמי. למי הוא יהיה נאמן?

בני בום – בני עייש (ציון ברוך) היה במשך כמעט שני עשורים כוכב הילדים הכי גדול במדינה, אבל הזמן עבר וכוכבו של בני החל לדעוך. הנפילות הרבות גורמות לו להתמכר למשככי כאבים, ולספידים כדי להתאזן. הוא מתחיל לזייף ואם יש קהל שישר מרגיש זיוף זה ילדים. בני מתחיל לאבד את המעמד שלו, דלתות מתחילות להיסגר בפניו, כוכבים צעירים שהוא טיפח וגידל עוקפים אותו בפופולריות. הוא עייף, בודד ומנסה נואשות להמציא את עצמו מחדש, ואז מגיעה הקורונה.

מני ומשה – העונה השנייה של מני (ציון ברוך) ומשה (אורי גבריאל) נפתחת במשבר בזוגיות. מני שהפך שותף של משה בניהול הצ'יינג', מתלונן שמשה לא נותן לו מספיק כבוד וקרדיט. במהלך העונה פער הגילאים ישחק תפקיד מרכזי, מני צעיר ורוצה לחיות ולעשות דברים, לעומת משה שמעדיף לנוח בבית. מני יקבל הצעת עבודה חדשה ומשה יחשוד שההצעה היא על רקע רומנטי. החיכוך יוביל בסופו של דבר למשבר ופרידה. התפרצות הקורונה תגרום לשניהם להסתכל על מערכת היחסים שלהם באור שונה.

סבי הכבאי – סבי (אסי ישראלוף) הוא כבאי, אשתו מירב (נועה קולר) היא מורה לביולוגיה ושניהם גרים בעוטף עזה. בין טילים ובלוני תבערה הם מנסים להביא ילד לעולם. בבדיקות שהם עושים מתגלה שהבעיה היא בפוריות של סבי. סבי חווה את זה כפגיעה באגו ובגבריות שלו. שניהם יעברו יחד תהליכים לא פשוטים במטרה להיכנס להריון. משבר הקורונה דווקא מביא רגיעה לעוטף. מזה זמן רב סבי ומרב לא חוו כזה רוגע והם מגלים את הזוגיות שלהם מחדש.

דודי אליהו – (אסי ישראלוף) הוא בליין ובעלים של ה-"ברחויה", בר מצליח בירושלים, אותו הוא מנהל בשותפות עם אחיו שליו (קובי פרג'). ההצלחה של הבר מבוססת על הכריזמה והחיבור של דודי עם אנשים, אך גם על הניהול הקפדני של שליו. פער הגילאים בין האחים הוא קטן – שליו בן 37 ודודי בן 35 אבל יש ביניהם מרחק עצום. בעוד ששליו הוא איש משפחה, נשוי עם שני ילדים, דודי הוא רווק ובליין, שעבורו בחורות וסמים זו דרך חיים. אחרי מותו של אביו, דודי מתחיל תהליך של חזרה בתשובה. ככל שדודי צולל יותר ויותר לתוך הדת, העסק הולך ומדרדר ותהום נפערת בינו לבין אחיו.

גם העונה הסיפור המתפתח של הדמויות יוצר מבט מצחיק, סאטירי, נוקב וחומל על החברה הישראלית. רק שהפעם נוסף עוד רובד שהוא המציאות של כולנו בשנה האחרונה – מציאות של סגרים ופחדים אבל גם לא מעט רגעים מצחיקים.

"מצולמים" מופקת על ידי יוצר "מחוברים" רם לנדס מ"קודה תקשורת", העורך האחראי הוא עמי טיר, הבמאי והעורך הראשי של "מחוברים", במאי הסדרה הוא אורי כץ, התסריטאי הראשי של השלישייה ב"עם סגולה" ו"הישראלים", לצידו כותבים רשף שי, יגאל שפירא ונטלי מיכאלשווילי.

חברי שלישיית "מה קשור" שהם גם יוצרי הסדרה, מעורבים בכל תהליכי ההפקה כולל בניית הדמויות, התסריט ועריכת הפרקים.

 

LeR@nch

Well-known member
אלה שהורגים / Darkness: Those Who Kill

סדרה חדשה
02/03 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"אלה שהורגים" ("Those Who Kill") היא סדרת דרמה דנית שנכתבה על ידי אינה ברוהן ("כיבוש") ובוימה על ידי קרסטן מילראפ ("דיקטה"), שניהם זוכי פרס רוברט (מקביל לאוסקר אמריקאי). בעקבות הצלחת הסדרה, היא נרכשה לשידור גם על-ידי BBC באנגליה.

את הקאסט של הסדרה מובילים קנת' מ. קריסטנסן ("ויקינגים :ולהלה", "הירושה"), נטלי מדואנו ("Follow the Money") ואופה רורנאק מדסן.

שישה חודשים שהחוקר יאן מיקלסון (קריסטנסן) מחפש אחר עקבותיה של נערה בת 17 שנעלמה בקופנהגן. כשיאן נתקל במקרה נוסף של צעירה שנעדרה, הוא מאחד כוחות עם מאבחנת פלילית בשם לואיז (מדואנו), יחד הם מנסים להבין את מוחו של הרוצח ולהציל את הנערות. השניים יוצאים למסע אל תוך החלקים האפלים ביותר של המוח האנושי – וככל שהם מתקדמים, הרוצח נהיה נואש והסכנה מתגברת.

 

דיברגנט חדש

Well-known member
אלה שהורגים / Darkness: Those Who Kill

סדרה חדשה
02/03 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"אלה שהורגים" ("Those Who Kill") היא סדרת דרמה דנית שנכתבה על ידי אינה ברוהן ("כיבוש") ובוימה על ידי קרסטן מילראפ ("דיקטה"), שניהם זוכי פרס רוברט (מקביל לאוסקר אמריקאי). בעקבות הצלחת הסדרה, היא נרכשה לשידור גם על-ידי BBC באנגליה.

את הקאסט של הסדרה מובילים קנת' מ. קריסטנסן ("ויקינגים :ולהלה", "הירושה"), נטלי מדואנו ("Follow the Money") ואופה רורנאק מדסן.

שישה חודשים שהחוקר יאן מיקלסון (קריסטנסן) מחפש אחר עקבותיה של נערה בת 17 שנעלמה בקופנהגן. כשיאן נתקל במקרה נוסף של צעירה שנעדרה, הוא מאחד כוחות עם מאבחנת פלילית בשם לואיז (מדואנו), יחד הם מנסים להבין את מוחו של הרוצח ולהציל את הנערות. השניים יוצאים למסע אל תוך החלקים האפלים ביותר של המוח האנושי – וככל שהם מתקדמים, הרוצח נהיה נואש והסכנה מתגברת.

מעניין, אם יהיה בסגנון של הגשר?
 

LeR@nch

Well-known member
אנחנו מי שאנחנו / We Are Who We Are

סדרה חדשה
03/03 | NEXT TV | HOT VOD


"אנחנו מי שאנחנו" ("We Are Who We Are") היא דרמת התבגרות איטלקית שהופקה בשיתוף של HBO ורשת Sky Atlantic האיטלקית. את הסדרה יצר המועמד לאוסקר לוקה גואדאנינו ("קרא לי בשמך") והסופר זוכה פרס "סטרגה" (פרס הספרות היוקרתי ביותר באיטליה) פאולו ג'ורדנו.

בסדרה מככבים ג'ק דילן גרייזר ("זה"), ג'ורדן קריסטין שיימון, המועמדת לאוסקר וזוכת גלובוס הזהב קלואי סביני ("בנים אינם בוכים", "קשר דם"), אליס בראגה ("אליסיום", "אני, אגדה") והשחקן הישראלי המועמד לפרס "אופיר" טום מרסייה.

הסדרה עוקבת אחר נער ונערה אמריקאים שחיים בבסיס צבאי בעיר החוף קיוג'ה שבאיטליה – פרייזר המתבגר (גרייזר) שעובר עם שתי אמהותיו הקצינות מניו יורק לבסיס האיטלקי, וקייטלין (שיימון), נערה הנאבקת עם זהותה המינית. הסדרה חוקרת תמות של חברות, אהבות ראשונות וזהות, ומכניסה את צופיה אל תוך הכאב והחדווה שבהתבגרות.

 

LeR@nch

Well-known member
מפוקסלים

עונה שנייה
04/03 | yes VOD
06/03 | 22:00 | STING TV | yes TV COMEDY


עונה שניה לקומדיה השנונה והמבדרת על חבורת אנשים – מג, ניקי ואוסמן – שעולמם סובב סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי מאוד: Kingdom Scrolls- משחק פנטזיה, מיסטי וקסום שמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואליים.

העונה השנייה מתחילה 8 חודשים אחרי סיום הקודמת עם שחרורה של "חבילת הרחבה" למשחק, כזאת שהופכת את המשחק האהוב עליהם למתאים יותר לדור הפורטנייט, עם רכישות במשחק וסקינים עדכניים. למרות שבהתחלה מג וניקי מתאבלים על מותו של המשחק האהוב ש"התמסחר" הם במהרה מגלים שהשנים הארוכות ששיחקו בו נותן להם יתרון ענק…

מפוקסלים מערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקת בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב, והיא נוגעת בנושאים כמו בדידות, חרדה חברתית והתמכרות למסכים.

Dead-Pixels-S2A-49f0e0c.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
NCIS לוס אנג'לס

עונה אחת-עשרה
04/03 | 22:00 | HOT Zone


המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס או'דונל ("ניחוח אישה", "באטמן") והמוזיקאי זוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי ("יום ראשון הגדול" ומנחה "קרב הליפסינק") חוזרים לככב בעונה ה-11 של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles"), סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS".

מאז עלייתה לאוויר, הייתה סדרת האקשן של רשת CBS והיוצר שיין ברנן ("NCIS", "CSI מיאמי") מועמדת לפרס ה"אמי" ולפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וגרפה שישה פרסי "טין צ'ויס".

"NCIS לוס אנג'לס" עוקבת אחרי עלילותיהם של חברי צוות לוס אנג'לס של יחידת ה-NCIS, האחראית לחקירות הפליליות של חיל הים ומתמחה במשימות סמויות. בראש הצוות עומדים הסוכן המיוחד ג'י קאלן (או'דונל), מומחה בזהויות בדויות ועבודה סמויה, ושותפו הסוכן סאם האנה (אל אל קול ג'יי) – איש צבא לשעבר, מומחה לתרבות המזרח התיכון, שלחם באפגניסטן ובעיראק.

לצדם של או'דונל ואל אל קול ג'יי שבים לככב העונה גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ"), שחוזרת לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק, זוכת האוסקר לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), בארט פואה, אריק כריסטיאן אולסן ("תוכנית גיבוי") ורנה פליס סמית.

 

LeR@nch

Well-known member
בוגרת-כזה

עונה שלישית (חלק ב')
06/03 | 17:50 | STING TV | yes VOD | yes TV COMEDY


הספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שאהידי המגלמת את זואי, חוזר בחלק ב' לאחר הפסקה של מספר חודשים. כזכור, בתחילת העונה, זואי חוזרת מחופשה ארוכה בחו"ל והיא מפנימה שחיי היום יום לרוב אינם נוצצים. כעת היא מבינה כי אין לה ברירה ועליה ללמוד לאזן בין הדרישות בעבודה החדשה לבין חייה האישיים.

הקומדיה החכמה, המושחזת והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שאהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.

 

LeR@nch

Well-known member
הפלאש

עונה שביעית
05/03 | נטפליקס


עונה חדשה לסדרת האקשן של רשת CW, שנפתחת עם פרקי הסיום המקוריים של העונה השישית שצילומם ושידורם נדחה עקב מגפת הקורונה.

 

LeR@nch

Well-known member
תאגיד

עונה שלישית ואחרונה
07/03 | 21:45 | HOT קומדי סנטרל | HOT VOD


"תאגיד" ("Corporate") היא סדרה קומית של ערוץ "קומדי סנטרל", מבית היוצר של פאט בישופ, מאט אינגברטסון וג'ייק וייסמן ("מורות"). העונה השלישית של "תאגיד" תעלה בשידור יומי רק ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD.

מאט וג'ייק (אינגברטסון ו-וייסמן) הם שני מנהלים זוטרים בתאגיד בינלאומי וחסר נשמה, הנתונים לחסדיו של המנכ"ל הרודן כריסטיאן דה-ויל (לאנס רדיק, "פרינג'") וסגניו הפסיכופתים ג'ון (אדם לסטיק, "קז'ואל") וקייט (אן דודק, "מד מן", "האוס").

בעודם מנסים לנווט בין סדרה של אסונות, מאט וג'ייק נעזרים בבת הברית היחידה שלהם בתאגיד, גרייס ממשאבי האנוש (אפרנה ננצ'רלה, "בוג'אק הורסמן", "קראשינג"), שקורסת תחת עומס העבודה שלה ומערכת היחסים המתישה שלה עם שני העובדים התלותיים הללו.

 

LeR@nch

Well-known member
הנסיכות של בומביי / Bombay Begums

סדרה חדשה
08/03 | נטפליקס


בחדרי הישיבות ובשולי החברה, חמש נשים שאפתניות מרקעים שונים בבומביי מנסות לממש חלומות ותשוקות ולהתגבר על אכזבות.

 

LeR@nch

Well-known member
נאפס

סדרה חדשה
09/03 | NEXT TV | HOT VOD
11/03 | 22:15 | HOT3


מייסלון חמוד, אחת מהבמאיות המסקרנות של השנים האחרונות, שגרפה עם סרטה "לא פה לא שם" 15 פרסים בינלאומיים, מביאה ל-HOT את פרויקט הטלוויזיה הראשון שלה – " נַאפַסְ" , דרמת פשע חדשה ונועזת.

"נַאפַסְ" מספרת את סיפורם של סטודנטים צעירים פלסטינים, המגיעים בשנת 2008 לתל אביב ומנסים ליצור לעצמם קהילה משוחררת פלסטינית חדשה. הסיפור מתחיל כששלישיית חברים, וורדה, קייס וסלאח, מחפשים "להתארגן" ולהתמסטל בסופו של יום, אבל נקלעים לעסקת סמים עם משפחת פשע פלסטינית שמסבכת אותם עם עולם הפשע המקומי, עם המשטרה ועם משפחותיהם. הסיפור מתקיים על רקע המתיחות ברצועת עזה והשלישייה מבינה שכדי להפטר מהסמים הם צריכים לייצר את הסצנה הפלסטינית החדשה ודרך ייחודית משלהם ומחליטים ליזום הפגנה נגד המלחמה בפסטיבל מוזיקה גדול ובהשתתפות יהודים ופלסטינים. על הדרך הם מייצרים רגע היסטורי של סצנת האנדרגראונד הפלסטינית והיהודית.

 

LeR@nch

Well-known member
מים שקטים / Deadwater Fell

מיני-סדרה חדשה
10/03 | yes VOD
31/03 | 22:45 | STING TV | yes TV ACTION


דרמת פשע מהפנטת ב-4 חלקים בכיכובה של כוש ג'אמבו (לוקא האהובה מ"הטובות לקרב"). טרגדיה מכה בכפר סקוטי נידח כאשר שריפה משתוללת ללא שליטה בבית משפחת קנדריק והורגת את האם ושלושת ילדיה הקטנים. רק האב, רופא הכפר דיויד טננט ("דוקטור הו"), שורד את השריפה ונשלף מן הבית בחיים. מאוחר יותר בחקירה מתגלה כי כל החמישה סוממו.

החוקרים מחפשים מניע לאסון הנורא רק שאז הם מגלים שמשפחת קנדריק האידיאלית לכאורה הייתה רחוקה מלהיות מאושרת. תעלומת רצח מסתורית על משפחה שנראית מושלמת ומאושרת ונרצחת על ידי מישהו שהכירה ובטחה בו, וההשפעה של האירוע הנורא על פני קהילה אידיאלית כביכול.

 

LeR@nch

Well-known member
חתונה או משכנתה / Marriage or Mortgage

סדרה חדשה
10/03 | נטפליקס


מפיקת חתונות וסוכנת נדל"ן מתחרות על ליבם ועל ארנקם של זוגות מאורסים. מי ינצח - חתונת החלומות או בית החלומות?

 

LeR@nch

Well-known member
משטרת פרדייז

עונה שלישית
12/03 | נטפליקס


השוטרים הכושלים של פרדייס ממשיכים להסתבך בפשעים מביכים שכוללים סחיטה של כלב, גניבת זרע, איומים בחנות דונאטס ושערוריות נוספות.

 

LeR@nch

Well-known member
בשר ודם / Flesh and Blood

סדרה חדשה
14/03 | 21:15 | NEXT TV | HOT VOD | HOT3


"בשר ודם" ("Flesh and blood") היא מיני סדרה בת 4 פרקים של רשת ITV הבריטית, שנוצרה על-ידי שרה וויליאמס ("להיות ג'יין"). את הסדרה מביימת המועמדת לבאפט"א לואיז הופר ("CHEAT") כעת הסדרה מגיעה לשידור רק ב-HOT.

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמדת לאוסקר ולגלובוס הזהב אימלדה סטונטון ("וירה דרייק", "הארי פוטר ומסדר עוף החול"), זוכת פרס הבאפט"א פרנצ'סקה אניס ("לילי", "אהבה חסרת פשרות"), המועמד לפרס האוסקר סטיבן ריאה ("משחק הדמעות", "ונדטה"), קלאודי בלקלי ("גאווה ודעה קדומה", "פארק גוספורד"), ראסל טובי ("כמעט אנושיים", "השקרן הטוב") והמועמדת לפרס "טוני" לידיה לאונרד ("חיים שלי", "הרשות החמישית")

הסדרה מגוללת את סיפורם של 3 אחים – ג'ייק (טובי), הלן (בלקלי) ונטלי (לאונרד), לאחר שאימם שהתאלמנה לאחרונה, ויויאן (אניס), נופלת בקסמו של מארק (ריאה) , גבר מסתורי חדש. החשדנות העולה של האחים כלפיו מעוררת אירועים בחיי האהבה שלהם עצמם, שיוצאים משליטה. הם מנסים לאסוף מידע על מארק, יחד עם שכנתם המעוניינת יתר על המידה, מרי (סטונטון), שגרה לידם כבר 40 שנה. האם הם יצליחו להתגבר על הכעס אחד כלפי השני כדי להבין מיהו האיש הזה באמת?

 

LeR@nch

Well-known member
טקס פרסי הגראמי ה-63

15/03 | 03:00 | STING TV | yes VOD | yes TV DRAMA
15/03 | 21:45 | yes TV DRAMA (שידור ערוך ומתורגם)


טקס פרסי הגראמי ה-63 עוסק בהישגים הבולטים של תעשיית המוזיקה העולמית, הוא ישודר בשידור ישיר, יערך בסטייפלס סנטר וינחה אותו השחקן טרוור נואה (מנחה "דיילי שואו").

המועמדים לפרסים הוכרזו כבר בנובמבר במהלך שידור חי וירטואלי. ביונסה קיבלה את מספר המועמדויות הרב ביותר, אחריה טיילור סוויפט ודואה ליפה.

2021-grammys-youtube_canvas.jpg
 
למעלה