🆕נובמבר 2020 ב-HOT, yes, סלקום TV ונטפליקס📺

LeR@nch

Well-known member
המאפיה הורגת בקיץ - עונה שנייה

23/11 | NEXT TV | HOT VOD


"המאפיה הורגת בקיץ" ("The Mafia Kills Only In Summer") היא דרמת פשע קומית איטלקית של רשת RAI שיצאה לראשונה בשנת 2016. את הסדרה יצר המנחה, השחקן, הבמאי והכותב פיירפרנצ'סקו דיליברטו (המכונה באיטליה "פיף"), שגם ביים את הסרט המקורי עליו מבוססת הסדרה. העונה הראשונה של הסדרה עלתה ל-HOT VOD לפני חודשים ספורים בלבד, ועכשיו שתי העונות יהיו זמינות במלואן למנויי השירות.

את הסדרה מובילים זוכת פרס "נאסטרו ד'ארגנטו" (פרס המבקרים האיטלקי) והמועמדת לפרס דיוויד די דונטלו (האוסקר האיטלקי) אנה פוגלייטה, נינו פראסיקה ("התייר"), פרנצ'סקו סציאנה ("בן חור", "מריה מגדלנה") וקלאודיו גלואי.

הסדרה מתרחשת בפלרמו, סיציליה בסוף שנות ה-70, בתקופה בה המאפיה הסיציליאנית לא הייתה קיימת. לפחות לא באופן רשמי. הסדרה עוקבת אחר סלבטור בן העשר שחולם להיות עיתונאי, ובדרך מגלה בטעות שהמאפיה חיה ובועטת מאחורי הקלעים.

בעונתה השנייה של הסדרה, בני המשפחה מפגינים אומץ רב ושבים לביתם, תחת האיום המתמיד של פעולת נקם מצד המאפיה. עם זאת, לורנזו מפקפק מאוד בהחלטה ומתכנן לבקש שיעבירו אותו לעבוד בצפון איטליה ולעזוב מאחור את העיר הארורה והמשוסעת, ואת הזיכרונות הרעים שיש לו ממנה.

 

LeR@nch

Well-known member
עושות כותרות - עונה שלישית

26/11 | 21:00 | STING TV | yes VOD | yes TV DRAMA


עונה שלישית לסדרת הדרמה הפופולרית בהשראת סיפור חייה של העורכת הראשית של המגזין הנשי הנחשב "קוסמופוליטן", ג'ואנה קולס. הסדרה עוקבת אחר חייהן המקצועיים והפרטיים של שלוש מתמחות צעירות ואופנתיות במגזין נשים נחשב: סאטון (מייגן פאהי), קאט (איישה די) וג'יין (קייטי סטיבנס).

העונה ממשיכה מיד אחרי אירוע סיום העונה הקודמת בפריז, והפעם הבנות חוזרות לניו יורק להתמודד עם בחירות והחלטות גורליות. בנוסף מגזין "סקארלט" עובר שינויים וחברי מערכת חדשים נכנסים לחייהן. בפרק פלאשבק מיוחד לתקופה שלפני תחילת הסדרה, אף נזכה לראות את הפגישה הראשונה של הבנות.

 

LeR@nch

Well-known member
אמא אמריקאית - עונה חמישית

28/11 | 19:55 | STING TV | yes VOD | yes TV COMEDY


עונה חדשה לקומדיה האהובה. קייטי אוטו היא אישה בעלת ביטחון עצמי ואם לשלושה המגדלת את משפחתה בעיר העשירה ווסטפורט בקונטיקט המלאה באימהות "מושלמות" וילדיהן ה"מושלמים". למזלה, בעלה גרג תומך בה בכל דרך אפשרית ותפקידו להציב בפניה את גבולות ההיגיון כשהם שואפים להקנות לילדיהם את החינוך טוב ביותר, יחד עם ערכים מסורתיים, ומשתדלים להבטיח שילדיהם לא יצאו כמו חבריהם, משימה לא פשוטה בכלל.

הסדרה נוגעת בתכנים סטראוטיפיים הנוגעים לאמהות ועקרות בית. נושאים הקשורים במשפחתיות, עבודה, בית ספר, חברה ומעמד כלכלי ועוד.

 

LeR@nch

Well-known member
אבא מטפלת - עונה שנייה

29/11 | Teennick | yes VOD Kids | STING TV


לילי סיירוס, האופר הטובה ביותר במזרח התיכון, חוזרת לעונה חדשה ומטורפת במיוחד שעונה סוף סוף על כל השאלות:

האם אייל יצליח להשיג את הכסף לטיול שהבטיח לשקד? האם שקד ואורי יהיו חברים? ומתי כבר תיגמר הקורונה? (טוב, אולי על זה העונה החדשה לא תענה..)

אבא מטפלת היא סדרה קומית לבני הנעורים מבית היוצר של יואב גרוס, רז יובן, אלעד חן ויובל סמו (המגלם בה גם את התפקיד הראשי) את הסדרה ביים יוגב יפת.

העונה החדשה שהופקה על ידי "יואב גרוס הפקות" תעלה לשידור בקרוב ותכלול בין שחקניה את יובל סמו, דאנה איבגי, רבקה מיכאלי, גיה באר גורביץ', מור עזריה, בן יוסיפוביץ', דין הפנר, יפית אסולין, לצד אלה יצטרפו שורה של אורחים מפתיעים: מיה דגן ובתה אמליה, תיקי דיין, ליאת הר-לב, סטפן, מייקל הרפז, ליטל שוורץ ועוד.

maxresdefault.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
גברת אמריקה / Mrs. America - מיני-סדרה חדשה

01/11 | 21:45 | yes VOD | yes TV DRAMA


מיני סדרה היסטורית של רשת FX והולו, שהיתה מועמדת ל-10 פרסי אמי, כולל המיני-סדרה הטובה ביותר.

הסדרה מתרחשת בתקופת המאבק לשחרור האישה בארה"ב של שנות ה-70, ובמרכזה המאבק הפוליטי על התיקון לחוקה שנועד לקבע את מעמדן השווה של נשים וכן תגובת הנגד החריפה שהוא יצר. את מאבק-הנגד מובילה האקטיביסטית השמרנית פיליס שאלפלי (אותה משחקת קייט בלאנשט שהיתה מועמדת לאמי על תפקידה) באפקטיביות מפתיעה, שהצליחה למנוע את התיקון הזה עד עצם היום הזה.

לסדרה יש צוות גדול של שחקניות ושחקנים המגלמים דמויות היסטוריות, בינהם רוז ביירן ("מסיבת רווקות" "דמג'ס") המגלמת את עורכת הדין גלוריה סטיינהם, אליזבת' בנקס, אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") שגם זכתה באמי על תפקידה, מרגו מרטינדייל ("האמריקנים") שהיתה מועמדת לאמי על תפקידה, שרה פולסון, ג'ון סלאטרי ("מד מן"), טרייסי אולמן (מועמדת גם היא לאמי), ג'נין טריפלהורן ועוד. מאחורי הסדרה עומדות מפיקת "מד מן" דאווי וולר והמחזאית טניה בארפילד (שהיתה גם מכותבי "האמריקנים").

 

LeR@nch

Well-known member
באיזה תכנים תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם:p
 

didalf

Well-known member
מה איחדת את כולם חוצפן?:-D

רציתי להגיד כלום כרגיל אבל אז קלטתי את חומרי האפלים, אז זה|כן| רק באסה שלא הספיקו לצלם את הפרק הנוסף שאמור להתמקד בג'יימס מקאבוי:-(
המאפיה הורגת בקיץ - עונה שנייה
לרגע חשבתי שמדובר על מאפיה של לחמים:-D
 

LeR@nch

Well-known member
סופסוף חודש עם המון תוכן -

אצפה בעונות החדשות של החיים עצמם, ראמי, האנטומיה של גריי, תחנה 19, שלדון הצעיר (שאני מאמין ש-yes שכחה לציין), הכתר ו-חומריו האפלים.

אתן צ'אנסים ל-הטבח, היית צריכה לדעת, גברת אמריקה ו-התעשייה.
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מעניינים ורוצה בעיקרון לראות מתישהו:
היית צריכה לדעת (הייתי רוצה להזכר כיצד קראו לסדרה באנגלית)
נורמלי
דויטשלנד 89
(קודם צריך גם לראות את 86)
הסודות שהיא שומרת
ראמי
גברת אמריקה


בפועל אראה:
חומריו האפלים
שלדון הצעיר
אמא אמריקאית
 

dilia snake

Well-known member
ואו, כלום.

אבל עוד מעט הדודים יתחילו לשלוח עונות חדשות :-P:.
 

dory30

Well-known member

🆕נובמבר 2020 ב-HOT, yes וסלקום TV📺

אין הרבה בשורות. כנראה שאנסה את היית צריכה לדעת ואולי גם את נורמלי.
 

מילי08

Well-known member
חומריו האפלים!
@didalf זה אומר שלא נראה את ג'יימס מקאבוי בכלל? :eek:

כמה מהסדרות הישראליות אולי, אבל אני רוצה לראות את הפרומואים (לא יכולה בעבודה...). נורמלי נשמעת מעניינת, למרות שליאור דיין עצמו עייף אותי תמיד.
 

snirf

Active member
מתכוון לצפות ב-
הטבח
נורמלי
הסודות שהיא שומרת
אחוזת ביצ'האם
היית צריכה לדעת
 

LeR@nch

Well-known member
מוסיף את נובמבר 2020 בנטפליקס:

הכתר - עונה רביעית

15/11 | כל הפרקים


בשנות ה-80 מתעמתת אליזבת עם ראשת הממשלה מרגרט תאצ'ר, והרומן בין הנסיך צ'רלס לליידי דיאנה ספנסר מוביל לנישואים סוערים.

 

LeR@nch

Well-known member
וירג'ין ריבר - עונה שנייה

27/11 | כל הפרקים


אירוסין. תינוקות. שברון לב. רצח. וירג'ין ריבר היא אולי עיירה קטנה, אבל יש בה לא מעט סערות – ומל מונרו נקלעת תמיד.

virgin-river-1597161375.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
דאש ולילי / Dash and Lily - סדרה חדשה

10/11 | כל הפרקים


דאש הציניקן ולילי האופטימיסטית מחליפים רשמים במחברת אדומה שהם משאירים זה לזה ברחבי ניו יורק ומטילים זה על זה משימות בסגנון אמת או חובה.

 

LeR@nch

Well-known member
פרחים מרים - עונה שנייה

18/11 | כל הפרקים


אווה משתחררת מהכלא, אבל סובלת מהתקפים של אובדן הכרה. פנייה לעזרה מובילה אותה למועדון שקשור לרשת של סחר בקטינים למטרות מין.

 

LeR@nch

Well-known member
גוספל מהלב / Voices of Fire - סדרת תעודה חדשה

20/11 | כל הפרקים


סדרה המתעדת את תהליך הגיוס של זמרים מוכשרים ולא ידועים למקהלת גוספל בכנסייה שבעיר הולדתו של הזמר פארל ויליאמס.

 
למעלה