10 קניות בחודשיים 2 לא קיבלתי ו1 פגום מה איתך

enash

New member
10 קניות בחודשיים 2 לא קיבלתי ו1 פגום מה איתך

איך אצלכם? אני כבר מרגיש לא נעים כל חודש לפתוח קייס.
 

itayoko

New member
גם לי קרה את אותו הדבר

אחרי הרבה הרבה זמן שלא היו פדיחות בחודשיים האחרונים התחילו בעיות

הזמנתי כמה דברים יחסית זולים שניים לא הגיעו אליי וקיבלתי החזר כספי
כואב לי אפילו לבקש מהמוכר החזר כי אני גם מוכר בעצמי ויכול להבין מזה לאבד מוצר וכסף אבל אין מה לעשות.
בכל המוצרים הזולים האלה שנשלחים ללא מספר מעקב אין לדעת מה עולה בגורלם ואני מאמין שהסינים לוקחים בחשבון את זה כהוצאה..
 
איתי, אתה עוד במצב "טוב" :)

אני גם מוכר ונפלתי על קונה נוכל (מסתבר שיש דבר כזה).
פידבק שלילי+קייס שנסגר לטובתו (בגלל שלא ידעתי איך מגיבים)+קיבל החזר+המוצר אצלו.

המזל שלא שעדיין יש לי הצעות במכרזים...
אם לא היו... הוא היה חוטף ממני אישומים על מה שהוא גרם לי!

לילה טוב!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר לדבר עם המוכר ולסגור דברים בלי לפתוח תיק

(לא השתמשתי באפשרויות הפנייה למוכר שפותחות תיק אוטומטית כי הן לא התאימו לי).

לרוב משלוחים איטיים ובעיות במוצרים מאפיינים את המכירות מסין. הם עובדים על כמות ולא על איכות. משלמים זול, מקבלים זול... בתקופה שהזמנתי יחסית הרבה מוצרים סיניים היה לי אותו הדבר – מוצרים שלא הגיעו (בסופו של דבר כולם הגיעו למעט אחד, חלקם בדקה ה-90 או בדקה ה-91), מוצרים שלא כמתואר, מוצרים פגומים, מוצרים שגויים...
הכול מהכול.


מארה"ב או מאירופה לא קרה שלא קיבלתי, הם גם אורזים כמו שצריך, ותמיד קיבלתי את המוצר הנכון (כי הם שולחים בעצמם ולא עם דרופשיפינג...). גם השירות לרוב הרבה יותר ענייני (והם יודעים אנגלית...). אבל כן, משלמים על זה יותר. הרבה יותר.
 

omryj

New member
עמלות מוכר באי-תשלום

דווקא חשבתי שאני כן צריך לפתוח קייס רשמי ולסגור אותו מהר בתיאום הלקוח כי ככה אי-ביי לא לוקחים לי עמלות מכירה.
ככה היה לי לפחות עם כמה מוכרים שהציעו במכרז בטעות
והסכמתי לסגור את המכרז אבל רק דרך קייס כי אז אני מקבל מאי-ביי החזר על העמלות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא קשור לסגירת מכרז בטעות, כאן הייתה מכירה

ומשהו השתבש בהמשך (באחריות המוכר, לא הקונה). אני לא בקיאה במקרים ובתנאים שבהם איביי מאפשרת למוכר לבטל עמלות, אבל אם הוא זכאי ורשאי לעשות זאת הוא יכול לעשות זאת גם ללא תיק (הרי גם במקרה שקונים בטעות פונים למוכר והוא שולח בקשה לביטול עסקה ללא צורך בפתיחת תיק מצד הקונה).
 
אצלי דווקא טפו טפו בסדר

הזמנתי המון (ואני מתכוונת ממש ה-מ-ו-ן) דברים - חרוזים וחלקים להכנת תכשיטים - והכל הגיע עד עכשיו במצב מצויין.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סחתיין! דווקא עם החרוזים היו לי הרבה נפילות

קיבלתי חרוזים לא תואמים לתמונה / אותה צורה אבל מסוג אחר מזה שהזמנתי (המוכר או השולח טעה בקוד) / אחרים לגמרי ולא קשורים לאלה שהזמנתי / לא מתאימים לגודל השרשרת (המוכר טעה אף ששאלתי אותו מפורשות ונקבתי גם בשם וגם במידות הדרושות) / צמיד "כסף סטרלינג" לא מכסף סטרלינג...
וכולם שם עובדים עם דרופשיפינג (רבים מהם עם אותו אחד, אבל את זה גיליתי רק בדיעבד), אז זה היה כנראה המקור לרוב הטעויות (וכששאלתי חלקם בהתחלה אפילו לא ידעו לענות אם זה המוצר שלהם או לא
). זה הגיע למצב שכבר הייתי חוששת לפתוח את המעטפה ולהתאכזב שוב...


לעומת זאת הרכישה האחרונה שלי בתחום הייתה מחנות שבאמת מוכרת חרוזי כסף (אמיתיים ולא מזויפים) והמחיר אכן היה גבוה פי כמה (סחורה איכותית), אבל השירות היה ענייני והכול הגיע פיקס בלי טעויות, פאדיחות והתעסקויות מיותרות. כמו כן הייתה לי בעיה להשחיל סטופרים ופניתי אליהם וקיבלתי הסבר ועצה מועילה. בקיצור, יש גם כאלה שיודעים את העבודה (וקיבלו על כך משוב מפרגן, כמובן).
 
יש קבוצה של כ-20 חנויות ששייכות למשפחה אחת

בסין, שהם ממש ממש בסדר. קודם כל - יש להם הכל שם, ובד"כ יותר זול מהמתחרים. חוצמזה הם מאוד תקשורתיים ומאוד בסדר. פעם אחת עשיתי אצלהם קניה מאוד גדולה (אני מודה, התלהבתי קצת ולא שמתי לב כמה קניתי) - אז הם איחדו קניה מכמה חנויות וירטואליות לחבילה אחת ושלחו לי את זה דואר אקספרס הביתה - על חשבונם!
שמות אחדות מהחנויות:

halloperlen
beads-diy
8seasondisplay
ilovebeads
hello-8season
jolies-perles
8season-gift
 
גם לי אין הרבה מזל

מעבר לקניות השוטפות שלי (והמכירות כמובן) אני גם אספן של חפצים שונים. בחודשיים האחרונים 2 פריטים יקרים לא הגיעו (מאנגליה), המוכרים לא שלחו עם מספרי מעקב ופתיחת קייס אחד הניבה החזר מיידי של המוכר ובקייס השני המוכר לא הגיב במשך שבועות למרות פניות חוזרות ונשנות והחרפה לקליים הניבה לי החזר מיידי מאיביי
מוצר שלישי שנקנה , הגיע הפעם אבל במעטפה קרועה ופריטים חסרים וגם שם קיבלתי החזר מלא מהמוכר .
אני מתבאס נורא מכל פתיחת הקייסים האלה וההחזרים אבל מצד שני אני מתבאס יותר לשלם הרבה מאד כסף ללא תמורה
 
למעלה