+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

יש לנו "+" בחשבון הבנק! קיבלנו את הקיצבה! כיסה את המינוס שמיפלצתי ועוד נשאר קצת לנשימה. תודה לכולכם על כל התמיכה לאורך כל הדרך!
 
ועוד נושא, אחר... בעלי, חמותי וגיסי...

אז ככה, גיסי לא הכי איייי.... נפרד מאישתו, נפרד מעבודתו.... לא מוצא את עצמו בחיים, סיפור עצוב, אקיצר, הוא נתלה על הקנה רצוץ - אחיו, בעלי, וכמה שניסיתי להסביר לו שבעלי הוא לא הכתובת המתאימה, עקב נכותו, הוא מתקשר, מבכה על גורלו, מבקש רחמים וחסדים, ובעלי - יש זה עושה לו מחשבות קשות ודיכדוך, את קצת האנרגיה שיש לו - במקום להשקיע בבית ובילדים הוא רץ לעזור לאחיו, אלא שאין לבעלי שום דרך לעזור לאחיו, הרי גם הוא בקאנטים! אקיצר, סיפרתי לחמותי, חשבתי (חשבתי!) שאקבל קצת אמפטיה. אמנם היא היתה מאד סולידית ומאופקת, אבל אמרה לי להיות יותר מבינה ומתחשבת. אלוקים שבשמים! היא לא מבינה שאני קורסת? שמספיק לי לטפל באחד? כמה פעמים אני יכולה להיות עדינה ומתחשבת ולומר לבנאדם - תשמע, אחיך לא הכתובת, אחיך במילא מטופל על ידִי, זה לא שהוא פונה לאיזה אחד שמתפקד 100% ויכול לתרום לו מהכוחות והיכולות שלו, אחיו-בעלי ממילא הטיפול שלו נופל עלי, אז מה הוא רוצה ממנו? למה הוא לא קולט שבעלי לא יכול לעזור לו?
 

סמסרה1

New member
יש פתח לתקוה

את צודקת אבל אולי בזה שהוא "עוזר" ,או באמת עוזר לאחיו, זה יתן לו מוטיבציה גם לדברים אחרים, כי הוא יהיה כזה פעיל פתאום. בדרך כלל , (וסליחה אם יש פה ושם יוצא מהכל), החמות מגנה על ילדיה. בכל מקום שאני מסתובבת וממה שמספרים לי חברות וגם מניסיון אישי, החמות (האם של הבעל) תמיד מצדדת בבנה ובילדיה ולא בכלה. כמובן, שפה ושם יש חמות שהן יוצאות מהכלל, ומתנהלות עפ"י המקרה ובהגיון, אך הן מעטי מספר.
 

tzfat

New member
גם למי שיש נכות מב.ל.

מקבלית כרטיס פלסטיק קשיח בדואר. ועוד כרטיס ממשרד התחבורה שזה נותן הנחה מסוימת באוטובוסים עד קוד12. הכרטיס שש ב.ל. נותן הנחנ לסרט לרכבת. צריך לשאול בכל מקום. יש הנחה בארנונה (אולי 70-80 אחוז) אבל חייבים להגיש ניירת. בקו"ח לא צריך לשלם על רוב הבדיקות (CT,צילום, רופא מקצועי) אבל נדמה לי שב.ל. שולח רשימה. תבדקי על כל הענינים האלו. אני כןתבת מניסיוני האישי שאני מקבלת נכות מב.ל. מקימי מצפת
 

זריחה 2

New member
../images/Emo140.gifהגיע הזמן,בשעה טובה..

אפשר להתחיל לנשום בקצב אחיד,איזה כיף הא? הנה,יש פתח לתקווה.
 

ד קובי

New member
../images/Emo24.gifקולולולוווווו בשעה טובה

איזה יופי לקרוא אותך ככה מאושרת אני שמח בשמחתך יקירה
 

tzfat

New member
סתם שאילה - כמה זמן זה לקח?

וב"ה ! אני כ"כ שמחה בשבילכם. מקימי
 
יכולנו לבקש כבר לפני שנים

לחסוך הרבה כאבי לב, מחסור וצער. לא שזה כזה משמח לקרוא לבעלך יש אחוז נכות כאלה או אחרים אבל גם לחתום על צ'ק ולהישאר עם "פוקר פייס" ולב רועד שאולי לא יהיה לזה כיסוי זה גם לא החוויה הכי נעימה בעולם. להתחנן לפקידה בבנק ולהבטיח שאוטוטו נכנס סכום כסף להתקשר להורים ולבקש שוב עזרה. ולהגיד לילדים: חמודים שלי, אין! זה גם לא ממש נעים. אז היום אני כבר יודעת שבעלי לא יפרנס אותי, וכמה שהוא חכם וידען לצערי , כואב לי לומר זאת, לא יהיה לזה משמעות רבה. הוא ישאר בנישה שלו, עם יכולות ביצוע מעטות (מעטות יחסית למה שהיה אפשרי, כמובן) ואני אעשה על מאמץ להסתדר עם ההכנסות שאולי יתחילו קצת לאזן את המצב. עשירים לא נהיה, אבל אולי מדי פעם איזה שניצל יוכל לעשות את דרכו למטבח שלי, מדי פעם איזה כייף קטן לילדים... בגדים נורמלים, בעונה, ולא רק לקבל מדודות ואחיות (אני מקבלת בכיף, אבל הייתי רוצה גם לבחור, לקנות, לחדש...) :) יהיה טוב!
 
../images/Emo9.gif תודה../images/Emo70.gif

אגב, בעיון שני ראיתי שכתוב שהדרגה והקצבה הן זמניות עד.... 31.12.07?????????????? איך זה יכול להיות? בטלפון (דיברתי עם הפקידת תביעות לפני שקיבלתי את המכתב) אמרו לי שהדרגה זמנית ל3 שנים, אבל ה31.12.07 זה עכשיו??? ועוד שאלה, מה זה אומר "הנך זכאי לקצבה חודשית נוספת בשיעור % 11.5" זה קצבה בגלל הילדים? (אני שואלת, כי לא כתוב פירוט על התוספת הזאת)
 
פתח לתיקוה כנסי

התוספת של 11.5 אחוז היא התוספת שמגיע לבעלך כחוק כאב לילדים קטינים אני מניחה שקיבלת ראטראו אקטיבית תבדקי מימתי הראטרו מיום הגשת הבקשה הראשונה אז יכול להיות שכן שהגרדה הזמניתץ של ה3 שנים היא מיום הגשת התביעה או שיש עוד אופציה הרי את ההודעה מוציא מחשב ונכון שיש מישהואנושי שמזין את המחשב סביר להניח שזאות טעות דפוס מקסימום גשי למוסד לביטוח לאומי מחלקת נכות כללית ותקבלי בכתב את האישור יקרתי עם האישור הנ"ל מגיע לך על פי החוק של מדינת ישראל הנחה רצינית בתשלומי הארנונה גשי עם הטופס שיש לך ואישור מהמוסד לביטוח לאומי מה גובה הקיצבה של בעלך את זה תתני בעירה תמלאי טופס מיוחד וראה זה פלא מגיע לך מעל 70 אחוז הנחה
 
למעלה