:)

1111A1111

New member
:)

איך אני יודעת למה הכוונה ב"קן צרעות" , "כוורת דבורים" , "גוב אריות" אני עובדת במקום כזה זה נוראי
 

1111A1111

New member
תיקון

הכוונה שלי הייתה להגיב למישהי בהתאם להודעה שלה ויצא לי בטעות כהודעה חדשה בכל מקרה אם אני כבר פה..... אני צריכה עצה: יש מישהי בעבודה שהייתה חברה טובה שלי, לאחרונה לא כ"כ הסתדרנו והפסקנו לדבר (כן....כמו בגן) מאז שהפסקנו לדבר היא הספיקה להסיט את חצי מהבנות נגדי (וכשאני מגיעה מעקמים עליי הרבה פרצופים), להכפיש את שמי וללכלך ולסכסך בעוד שאני לא עשיתי כלום בנידון, לא דיברתי על זה עם אף אחד ולא לכלכתי ובטח ובטח שלא חשפתי דברים שהיא לא הייתה רוצה שאחשוף. עכשיו, מה שקורה זה שרוב הבנות עשו יד אחת נגדי כי הרי היא ממש טובה בלהכפיש ובמהלך יום עבודה עפות לכיווני אין ספור עקיצות אישיות, ירידות צחקוקים וריכולים אני מבחינתי לא מגיבה בעיקר בגלל שממש לא לרמה שלי להגיב ובטח לא לאחת כזו שהמסכנות שלה גורמת לה לעשות מה שהיא עושה. השורה התחתונה היא שאני מרגישה די מנודה ומוחרמת במידה מסוימת ולא נעים לי להיות במקום העבודה, אני ממש נפגעת למרות שאומרים " לא נפגעים מפגועים".... אני יודעת שזה ממש גנון אבל זה מפריע לי כי מעולם לא התמודדתי עם סיטואציה כזו ואני מרגישה שחבורת הזבל הזאת מרימה עליי את האף בעוד שהן לא מגיעות לרבע מהקרסוליים שלי. הבחורה המדוברת כבר נמצאת תחת איום לפיטורין מסיבות דומות ומקרים שקרו עם בנות אחרות בעבר שכנראה שכחו את מה שהיה.(היו עליה הרבה תלונות שהיא מעכירה את האווירה בעבודה). אני מחזיקה את עצמי חזק לא להגיב כי הרי ברור שהן מנסות אותי ורק מחכות שאגיב, בטח הן גם מקנאות שאני קיבלתי סוג מסוים של קידום והן לא... (חשוב לציין שזה מקום שבו יושבים ביחד ולא מדברים בטלפון או לקוחות בכלל) בכל מקרה, חשבתי אולי לדבר עם מישהו מהאחראיים לספר לו שרע לי ושממש לא לעניין שאני צריכה לספוג את זה, אני יודעת שאם הנושא יגיע למנהלת הבחורה מפוטרת פשוטו כמשמעו....אולי מגיע לה.... מה אתם הייתם עושים?
 
שלום לך ../images/Emo140.gif

אני מאוד שמחה שרשמת את ההודעה בפורום. ברוכה הבאה. מתוך קריאת דברייך שבאים עמוק מן הלב. את נשמעת בחורה מאוד איכותית עם ראש על הכתפיים. חבל לי מאוד שנקלעת לכזו סיטואציה על לא עוול בכפך. האם ניסית לדבר עם שאר הבנות באופן פרטני? הזדמנות טובה לזה כשהבחורה השניה בחופש. תשאלי אחת אחת מהן: האם פגעתי בך? מה יש לך נגדי? מדוע את מתנהגת כך כלפי? זה נראה לך רעיון טוב? אני בהחלט חושבת שכדאי לך גם לפנות למנהלת האחראית. גם אם זה יעלה לאותה בחורה בפיטורין. אני לא חושבת שאת צריכה לסבול בעבודה. החלק החברתי בעבודה מאוד חשוב. האם את אוהבת את העבודה? לביאה.
 

1111A1111

New member
תודה על התגובה המהירה

אני די בסדר עם העבודה, זו לא קריירת חיי (אני לומדת). עד המקרה הזה מאוד אהבתי לבוא לעבודה, ניסיתי לדבר עם אנשים בודדים שאלתי אם אנחנו בסדר הם מתחמקים... חשוב לי לציין שיש הרבה ילדים אצלינו, זו מחלקה גדולה (40 איש כאשר 20 במשמרת) שמורכבת ממגוון גילאים מ-20+ עד 30+. הבחורה המהוללת שרבתי איתה בת 30 וחכמה בלילה לסחוף איתה ילדים יחסית אלינו (בנות 20 וקצת). למרות הגיל אלו בנות שהיו לי איתן יחסים טובים מאוד ובטח בגלל שלא רצתי לכל העולם ואשתו לברבר ולדבר היא תפסה את כולן קודם. אני אומרת לך אלו מצבים שצוחקים עליי בזמן משמרת.... לא נעים היום בלילה חלמתי על העבודה, חלמתי שאף אחד לא מדבר איתי... קמתי ממש בדיכאון.... אני עובדת שם כבר שנתיים ותמיד כולם אהבו אותי והעריכו אותי. אם המצב כזה היא עשתה עבודה יסודית בסכסוך. אז אתם אומרים שעליי ללכת למנהלת??? אם לא יפטרו אותה יצאתי מלשנית בכיינית לא?? אם יפטרו אותה זה שווה בשבילי אך אם לא...זה לא יגמר..
 
המצב

הנוכחי לא יכל להמשך כפי שהוא. בתור צעד ראשון, אני מבקשת ממך לפנות לכל אחת מהבנות בנפרד, ולברר מדוע היחסים ביניכן השתנו. אל תתני להן להתחמק. תקבעי איתן מראש בזמן שיהיה נח להן, ושלא יוכלו להתחמק בתירוץ זה או אחר. לבסוף תספרי לנו מה העלת בחכתך. והאם השתנו הדברים. אז נחשוב ביחד לגבי הצעד הבא שהוא פניה למנהלת.
 

1111A1111

New member
.... ניסיתי לגשת לחלק...

ללא תוצאות, אני לא מתכוונת להכריח אותן לדבר איתי. לגבי פנייה למנהלת... ביום למחרת שכתבתי פה 2 בנות באו וסיפרו לי שבכל מהלך המשמרת (לא הייתי) חבורת הזבל דיברו רק עליי. זה ממש עיצבן אותי ואמרתי אוקיי עד פה! הלכתי לאחת האחראיות שאני מאוד מעריכה בלי קשר לעבודה כדי להתייעץ וממש פרצתי בבכי כי בכל זאת פגועים או לא... ההרגשה פשוט נוראית. היא אמרה שצריך להעביר את זה הלאה לטיפול המנהלת (חוץ מזה שהיא הייתה מדהימה ותמכה בי). מצד אחד קצת לא נעים לי עם זה שיקראו לי לשיחה ואחרי זה לה לשיחה וזה יהיה שיחת השנה במחלקה. אני מנסה לחשוב מה עדיף, להתעלם ולחכות שיעבור או לטפל בבחורה הזו אחת ולתמיד ויעשו לי חיים קשים אך גם זה יחלוף. אני מנסה להבין אם אני פועלת מתוך נקמנות או מתוך רצון לטפל בבעיה... איך אדע???
 
אני

חושבת שאת מתנהגת מתוך רצון לטפל בבעיה ולא מתוך נקמנות. טוב מאוד שפנית למנהלת. אני מאוד מקווה שזה יטופל כראוי. אני ממש לא מבינה את הגנון הזה. אני גם הייתי נעלבת ובוכה. אני מאוד רגישה. את לא צריכה להגיע לכזה מצב בעבודה. תעדכני מה קורה לבינתיים.
 

1111A1111

New member
עדכון

החלטתי וביקשתי שהעניין לא יעבור מעבר לאחראית שדיברתי איתה, היא דיברה עם אותה בחורה ואמרה לה להרגיע. בנוסף, דיברתי עם מישהי שקשורה איך שהוא אבל זה כמו לדבר לקיר, היא טענה עליי בפניי דברים שהם ממש רחוקים מהמציאות, דברים שכביכול אמרתי ועשיתי שאין לי מושג מאיפה הומצאו, כמו שיפרסמו עלייך שקרים בעיתון... אי אפשר להילחם בכל הקוראים הנלהבים... רק להתעלם ולהמשיך הלאה... . אני מנסה לחשוב לאן הייתי מכוונת אדם שהיה מתייעץ איתי..... אני חושבת שאם הייתי מכוונת באמצאות האימון שלמדתי ואימנתי כמה אנשים, או הפסיכולוגיה שכרגע אני לומדת... בטח הייתי מכוונת להתעלמות והתמקדות במה שחשוב שזה ההצלחה וההתקדמות. ההצלחה היא הנקמה המתוקה ביותר ! מה אתם אומרים? אני חיה בסרט? תביעו דעה, כמה שיותר דעות יותר טוב לי.
 
שלום לך

אני לא הייתי מתעלמת. בחיים קשה להצליח אם יש בעיה של יחסי עבודה. הסוציומטרי מאוד משפיע עלינו. אם אותה בחורה הטיחה בפנייך דברים לא נכונים, היית צריכה להעמיד אותה על הטעות שהיא עושה. ולומר לה שאין שום קשר בין הדברים שהיא אמרה לבין המציאות. יחד עם זאת את צריכה לנסות לפתוח דף חדש עם הבנות.
 
למעלה