....

ורדית18

New member
....

היי בוקר טוב,אני רוצה לבקש עזרה אבל בבקשה בלי ציניות מצד האנשים.אני נשואה כ-8 חודשים ויש לי בעיה של פחד מחדירה ,אני רוצה מאוד ואוהבת את בעלי אבל יש פחד רק שהוא מתקרב אליי ומנסה לחדור.כיצד אפשר להתאושש מבעיה זאת???
 
זה משהו שדורש טיפול

בהחלט ניתןן להתגבר על העניין אך זה דורש טיפול יסודי. מציע לך לפנות למרפאה מינית לשם אבחון מלא וטיפול בהתאם לתוצאות האבחון
 
את דתיה או חרדית?

אם תרצי אני אשמח להפנות אתכם למומחים מאנ"ש. השאלה שלי, הבתולים נקרעו? עברת טראומה מהסקס הראשון? מה בעלך מגיב? ההורים שלך או משהו אחר מעורב בזה. אין זמן לחכות!
 

ורדית18

New member
//

אני דתיה לא חרדתית,מאוד ליברלית ופתוחה.אף אחד לא מעורב כי זה לא עניינו של אף אחד,בליל כלולות לא קרה כלום זאת הבעיה.בטח שאין זמן למישהו יש טיפ מהפעם הראשונה???
 
אז בואי חמודה ונדבר גלוי.

מליארדי נשים בעולם מתענגות וגונחות דוקא מחדירה, זה מדהים, מומלץ וכו` השאלה היא את מאוננת למשל? אתם עושים משחקים מקדימים כמו משחק בפטמות ובדגדגן בלי חדירה? את לפעמים נהנית מסקס? או שבכלל לא התנסת? מה עם בעלך הוא מפרק את הפורקן המיני בכלל? שאלה מהצד וחשובה את נמשכת לגברים מאז ומעולם?
 

ורדית18

New member
//

אין דברים כמו בעלי,אני מאוננת איתו ובלעדיו וזה הדבר הכי כיף בעולם,מאז ומתמיד נמשכתי לגברים רק שיש מחסום ביננו שגורם לעצירה הזאתי..אנחנו עושים הרבה דבריםם
 
בוא ננסה יחד להגדיר את המחסום ונתקד

בכלליות את סומכת על בעליך בכל הנושאים (כלכלית מינית וכו`)? את סולדת ממשהו מסוים ממנו מהגוף עצמו מהאיבר מין מהזרע? או שאת מפחדת שהוא יכאיב לך? מה כן עשיתם מבחינת הבתולים או שאת בתולה? בעלך לוחץ להחדיר או שבעצמו בפחד? אני כבר עזרתי למספר נשים (נשואות בדוקא) בצורה שהם נפתחו ועלינו יחד על הבעיה. היה אחת שבתת מודע פחדה מהריון... והשניה מזרע... אז בואי נרחיב.
 
למעלה