2000 הרוגים תוך 24 שעות בגיאורגיה והעולם שותק

גידעון1

New member
2000 הרוגים תוך 24 שעות בגיאורגיה והעולם שותק

במהלך כל מלחמת לבנון שערכה חודש נהרגו 1000 לבנונים 500 מתוכם אנשי חיזבאללה. הוועדה לזכויות האדם התכנסה 100 פעם כדי לגנות אותנו(להזכירכם הוועדה מורכבת ממדינות מוסלמיות שמפירות באופן שיטתי זכויות אדם). עצרת האו"ם התכנסה כל שני וחמישי כדי לגנות אותנו(העצרת גם שבויה בידי מדינות ערב). והנה תוך 24 שעות בלבד קורה משהו גרוע עשרות מונים ממלחמת לבנון השניה ופתאם הועדה לזכויות האדם לא מצאה צורך להתכנס, איפה עצרת האו"ם שאפילו לא טיפה מדברת. האירועים הללו מראים לכם עד כמה הוועדה לזכויות האדם ועצרת האו"ם רקובים מהיסוד ולכן אין מה להתפלא שישראל לא מעריצה בלשון המעטה גופים אלו. שיבוא אדם אחד כאן ויתן לי הסבר הגיוני איך יתכן שהיה פסטיבל שלם במלחמת לבנון אך אירועים זוועתיים כל כך שמתרחשים בשעת כתיבת הודעה זו אינם זוכים להדים היכן שציינתי.
 

raanans

New member
הועדה ל"זכויות אדם" לא מעניין אותם כלום אם

אי אפשר להאשים בו את ישראל. http://www.youtube.com/watch?v=BMEw0lZ3k_Y&mode=related&search= מאז הקמתה ב-2006 ועד היום, הועדה ל"זכויות האדם" באו"ם קבלה 20 החלטות. 19 כנגד ישראל, ואחת כנגד מינימאר. סיכסוכים אחרים, גם אם יש בהם פי 1000 יותר הרוגים (כמו סודן או קונגו,) לא מזיזים להם. אם אי אפשר להאשים את ישראל, הם לא יגידו כלום. בסודן 250000 שחורים יכולים להרצח ע"י מוסלמים. בקונגו 5 מיליון איש יכולים להרצח במלחמת אזרחים, זה לא מדגדג להם. רוסיה יכולה לבגיז את גרוזני (50000 הרוגים) - ללא תגובה. וכנ"ל הסיכסוך בגרוזיה. אבל אם ישראל, עקב טעות במנגנון המחייה של פגז (שהחטיא את מטרתו, חולית משגרי טילים, ב-200 מטר ופגע והרג משפחה פלסטינית של 7 נפשות) אז "אבירי זכויות האדם" מיד יקפצו להאשים את ישראל, ויעבירו החלטה לגנות את ישראל. יש הטוענים שהגנה על פלסטינים היא מטרה נעלה בפני עצמה, אבל גם זה לא מה שגורם לועדה הנ"ל לפעול. חיי פלסטינים מעניינים אותם כקליפת השום, לא מזיז להם שהפתח והחמס מחסלים פלסטינים באלפים. מה שחשוב להם זה זה לא זכויות אדם, ולא הפלסטינים ולא הלבנונים. מה שחשוב להם זה אך ורק ליצור דה-לגיטימציה למדינה היהודית. צריך לקרוא לכל המדינות הדמוקרטיות בעולם להפסיק לממן את הועדה האנטישמית להשמצת ישראל, אלא אם הם יתחילו לדאוג לזכויות אדם. - כל בני האדם, בכל העולם.
 

ענבל טל1

New member
אני מברכת על כך

כי למרות שיש להעמיד את האו"ם על טעותו ישראל היא מדינת עולם שלישית בעלת קידמה וידע ויש להתייחס אליה ככזו ולהעלים את האלימות השוררת בה.
 

raanans

New member
לא הבנתי מה את מנסה להגיד

האם זה קשור לשירשור המדבר על תיפקוד הועדה ל"זכויות אדם" באו"ם?
 

אישלום

New member
מגילת זכויות האדם של האום נכתבה בעקבות השואה

הוועדה שהוקמה באום אמורה לפקח בשמו על מדינות החתומות על המסמך. מגילת הזכויות היא מופת למה שאפשר להשיג, גם אם באופן תיאורטי. ואףך שויצאו לא אחת גינויים מטעם הועדה לסודן ומדינות אפריניות נוספות, עדיין, הועדה, כמו כל ועדה, נראית כמו החברים בה: יש בהחלט איפה ואיפה, מדינות חזקות ובעלות השפעה אינן זוכות ליחס דומה כמו מדינות חלשות (וזה נכון גם לגבי בית הדין הבינלאומי בהאג). . עם זה לא כדאי לשפוך את המים עם התינוק. יש להאבק לקיום מגילת זכויות האדם בכל מקום בעולם. תפקידינו כאזרחי ישראם לעשות את זה בעיקר אצלינו בבית, בישראל.
 
למעלה