3951 של דן בדרך הסופית

מצב
הנושא נעול.
בינינו: אם תשווה הסיטארו ל-NL

אני לא מקיא מאף אוטובוס!!!
רק מפרייבטים ובעיקר מ-Vans ומוניות שירות!!! כן, גם מרצדס ספרינטר...
בינינו: אם תשווה הסיטארו ל-NL
תקבל בחילה אמיתית מהמאן. אין לך מושג איזה הבדל עצום קיים ביניהם. כמעט הכל שונה, חוץ מלוח שעונים דומה. אני חוזר שוב ושוב: הסיטארו הרבה יותר זריז והרבה יותר נוח לנהיגה. ההבדל הגדול הוא בעליות ובסיבובים. למרצדס יש מתלים יחודיים רק לה. לא לחינם עולה הסיטארו פי 1.5 מהמאן. הוא אולי עולה פי 1.5 אבל שווה פי 3. נהגתי בחו"ל על שנייהם: קיים הבדל של שמיים (הסיטארו) וארץ (ה- NL) המרצדס הרבה יותר מתקדם. קח את הטראווגו: יש משהו שדומה לו ? יש מרכב דומה? יש מתלים דומים? יש אמינות דומה ? חלום בהקיץ. יקח למאן עוד 30 שנה להגיע לרמה של מרצדס. ואתה יודע מצויין שאילולא השביתו את ה- O305 הגרמניות ממודל 73, הן יכלו לנסוע מצויין גם היום אחרי 32 שנה ! אין למאן יכולת כזו וזו עובדה.
 
מרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם

בינינו: אם תשווה הסיטארו ל-NL
תקבל בחילה אמיתית מהמאן. אין לך מושג איזה הבדל עצום קיים ביניהם. כמעט הכל שונה, חוץ מלוח שעונים דומה. אני חוזר שוב ושוב: הסיטארו הרבה יותר זריז והרבה יותר נוח לנהיגה. ההבדל הגדול הוא בעליות ובסיבובים. למרצדס יש מתלים יחודיים רק לה. לא לחינם עולה הסיטארו פי 1.5 מהמאן. הוא אולי עולה פי 1.5 אבל שווה פי 3. נהגתי בחו"ל על שנייהם: קיים הבדל של שמיים (הסיטארו) וארץ (ה- NL) המרצדס הרבה יותר מתקדם. קח את הטראווגו: יש משהו שדומה לו ? יש מרכב דומה? יש מתלים דומים? יש אמינות דומה ? חלום בהקיץ. יקח למאן עוד 30 שנה להגיע לרמה של מרצדס. ואתה יודע מצויין שאילולא השביתו את ה- O305 הגרמניות ממודל 73, הן יכלו לנסוע מצויין גם היום אחרי 32 שנה ! אין למאן יכולת כזו וזו עובדה.
מרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם
וזה ידוע לכל אנשי המקצוע בתחום האוטובוסים. מאז ומעולם מרצדס היה המוביל ולעולם ועד הוא יהיה המוביל ! הוא רק מתרחק כלפי מעלה כל הזמן, מכל האחרים ונותן למאן, לוולוו ולכל שאר האוטובוסים להריח לו את העשן... חבל שאתה בכלל מתווכח על דבר כל כך חד וברור. אתה אולי היית במפעל של מאן בבראונשוויג או במקום אחר, אבל אחרים היו גם שם וגם במנהיים.... וגם במפעלי הרכבה נוספים. גם אנשי מאן יודעים היטב שאין כל תחליף למרצדס והם היו שמחים ביותר לעשות מעבר ולהיקלט במנהיים ! לא אחד מהם אמר לי בפנים את זה. חלומם של מהנדסי מאן רבים הוא לעבור למפעל של המתחרים ולהשתקע בו. זה כמובן כדאי להם מאוד גם מבחינה כלכלית ובמיוחד מפחינת יכולת ההתפתחות המקצועית....
 
פחינת = בחינת כמובן.

מרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם
וזה ידוע לכל אנשי המקצוע בתחום האוטובוסים. מאז ומעולם מרצדס היה המוביל ולעולם ועד הוא יהיה המוביל ! הוא רק מתרחק כלפי מעלה כל הזמן, מכל האחרים ונותן למאן, לוולוו ולכל שאר האוטובוסים להריח לו את העשן... חבל שאתה בכלל מתווכח על דבר כל כך חד וברור. אתה אולי היית במפעל של מאן בבראונשוויג או במקום אחר, אבל אחרים היו גם שם וגם במנהיים.... וגם במפעלי הרכבה נוספים. גם אנשי מאן יודעים היטב שאין כל תחליף למרצדס והם היו שמחים ביותר לעשות מעבר ולהיקלט במנהיים ! לא אחד מהם אמר לי בפנים את זה. חלומם של מהנדסי מאן רבים הוא לעבור למפעל של המתחרים ולהשתקע בו. זה כמובן כדאי להם מאוד גם מבחינה כלכלית ובמיוחד מפחינת יכולת ההתפתחות המקצועית....
פחינת = בחינת כמובן.
 
אולי הוא יותר טוב,אבל אגד

מרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם
וזה ידוע לכל אנשי המקצוע בתחום האוטובוסים. מאז ומעולם מרצדס היה המוביל ולעולם ועד הוא יהיה המוביל ! הוא רק מתרחק כלפי מעלה כל הזמן, מכל האחרים ונותן למאן, לוולוו ולכל שאר האוטובוסים להריח לו את העשן... חבל שאתה בכלל מתווכח על דבר כל כך חד וברור. אתה אולי היית במפעל של מאן בבראונשוויג או במקום אחר, אבל אחרים היו גם שם וגם במנהיים.... וגם במפעלי הרכבה נוספים. גם אנשי מאן יודעים היטב שאין כל תחליף למרצדס והם היו שמחים ביותר לעשות מעבר ולהיקלט במנהיים ! לא אחד מהם אמר לי בפנים את זה. חלומם של מהנדסי מאן רבים הוא לעבור למפעל של המתחרים ולהשתקע בו. זה כמובן כדאי להם מאוד גם מבחינה כלכלית ובמיוחד מפחינת יכולת ההתפתחות המקצועית....
אולי הוא יותר טוב,אבל אגד
או דן יהיו ותסלח לי על הביטוי דפוקים אם הם יקנו סיטארו,כמובן בגלל עניין 15 השנה,אגב נדמה לי שאת המכונות שאגד קנה ממרצדס במהלך השנים היו במחיר זול יחסית למה שנהוג היום.בקיצור אין לנו ויכוח אני חושב על כך שזה (עוד פעם)לא כלכלי לקנות סיטארו.
 
אני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב

אולי הוא יותר טוב,אבל אגד
או דן יהיו ותסלח לי על הביטוי דפוקים אם הם יקנו סיטארו,כמובן בגלל עניין 15 השנה,אגב נדמה לי שאת המכונות שאגד קנה ממרצדס במהלך השנים היו במחיר זול יחסית למה שנהוג היום.בקיצור אין לנו ויכוח אני חושב על כך שזה (עוד פעם)לא כלכלי לקנות סיטארו.
אני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
 
זון = זו, כמובן.

אני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
זון = זו, כמובן.
 
לדעתי אין כל פסול בהגבלת 15 שנה

אני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
לדעתי אין כל פסול בהגבלת 15 שנה
אני בטוח שהנוסעים מעדיפים לנסוע באוטובוסים חדישים ולא כאלה שהם בני 18. לא טוב לנוסעים ולא לנהג. במערב אירופה נהוג להחליף אוטובוסים תוך כ-10 שנים ואף פחות, אני לא חושב שמישהו רוצה שהאוטובוסים שלנו יראו כמו במזרח אירופה עם גיל ממוצע מאוד גבוה לאוטובוס...
 
זהו שלא. ה- O305 נראו חדשים גם

לדעתי אין כל פסול בהגבלת 15 שנה
אני בטוח שהנוסעים מעדיפים לנסוע באוטובוסים חדישים ולא כאלה שהם בני 18. לא טוב לנוסעים ולא לנהג. במערב אירופה נהוג להחליף אוטובוסים תוך כ-10 שנים ואף פחות, אני לא חושב שמישהו רוצה שהאוטובוסים שלנו יראו כמו במזרח אירופה עם גיל ממוצע מאוד גבוה לאוטובוס...
זהו שלא. ה- O305 נראו חדשים גם
ב- 1996. התחזוקה שלהם באגד ירושלים היתה מצויינת. ה- O305 הרבה יותר זריז מ- O405. הסחיבה בעליות טובה יותר למודל 80. היא נשארה מצויינת גם בשנת 1996. זו הוכחה מוחצת לכך שאוטובוס כזה יכול לחיות 30 שנה ויותר ולשרת את הנוסעים נאמנה, ללא תקלות ועוד בנוחות שהיא הרבה ומעבר למה שיש כיום. אם אינך יודע, הכורסאות ב- 0305 המוגמרות היו הרבה יותר נוחות מכל כסא שבא אח"כ ואין על זה ספק.
 
ה0405 הוא מכונה מעולה

זהו שלא. ה- O305 נראו חדשים גם
ב- 1996. התחזוקה שלהם באגד ירושלים היתה מצויינת. ה- O305 הרבה יותר זריז מ- O405. הסחיבה בעליות טובה יותר למודל 80. היא נשארה מצויינת גם בשנת 1996. זו הוכחה מוחצת לכך שאוטובוס כזה יכול לחיות 30 שנה ויותר ולשרת את הנוסעים נאמנה, ללא תקלות ועוד בנוחות שהיא הרבה ומעבר למה שיש כיום. אם אינך יודע, הכורסאות ב- 0305 המוגמרות היו הרבה יותר נוחות מכל כסא שבא אח"כ ואין על זה ספק.
ה0405 הוא מכונה מעולה
שהוכיחה את עצמה במיוחד באגד ירושלים,לטעמי מחליף ראוי ל305.
 
אבל כבד יותר וזריז פחות ונוח פחות

ה0405 הוא מכונה מעולה
שהוכיחה את עצמה במיוחד באגד ירושלים,לטעמי מחליף ראוי ל305.
אבל כבד יותר וזריז פחות ונוח פחות
לנוסעים. השלושמאות וחמש נראה הרבה יותר מפואר ומודרני בעיצוב הפנימי. אתה זוכר את פס המתכת הדק בגימור בסוף הפורמייקה הבהירה של מודל 80? גימור נהדר ששום מפעל ישראלי לא מסוגל לבנות.
 
כן אני זוכר מאתמול חחחחחחחחח

אבל כבד יותר וזריז פחות ונוח פחות
לנוסעים. השלושמאות וחמש נראה הרבה יותר מפואר ומודרני בעיצוב הפנימי. אתה זוכר את פס המתכת הדק בגימור בסוף הפורמייקה הבהירה של מודל 80? גימור נהדר ששום מפעל ישראלי לא מסוגל לבנות.
כן אני זוכר מאתמול חחחחחחחחח
 
ובכ"ז נוסע ממוצע ידע לזהות אוטו ישן

זהו שלא. ה- O305 נראו חדשים גם
ב- 1996. התחזוקה שלהם באגד ירושלים היתה מצויינת. ה- O305 הרבה יותר זריז מ- O405. הסחיבה בעליות טובה יותר למודל 80. היא נשארה מצויינת גם בשנת 1996. זו הוכחה מוחצת לכך שאוטובוס כזה יכול לחיות 30 שנה ויותר ולשרת את הנוסעים נאמנה, ללא תקלות ועוד בנוחות שהיא הרבה ומעבר למה שיש כיום. אם אינך יודע, הכורסאות ב- 0305 המוגמרות היו הרבה יותר נוחות מכל כסא שבא אח"כ ואין על זה ספק.
ובכ"ז נוסע ממוצע ידע לזהות אוטו ישן
מול חדש ויעדיף לנסוע על חדש... גם היום חברה המספקת אוטובוסים ישנים תיחשב לחברה גרועה, אל מול זאת שמפעילה צי חדש יותר. הנושא המיכני ממש לא מעניין את הנוסע (וב-90% מהמקרים גם לא את הנהג). כולם רוצים אוטובוס חדש, ובצדק! אין שום סיבה לנסוע במרצדס O305 כשיש סיטארו, כמו שאין שום סיבה לנסוע ב-O303 כשיש OC500...
 
הייתי רוצה לראות את הפרצוף

ובכ"ז נוסע ממוצע ידע לזהות אוטו ישן
מול חדש ויעדיף לנסוע על חדש... גם היום חברה המספקת אוטובוסים ישנים תיחשב לחברה גרועה, אל מול זאת שמפעילה צי חדש יותר. הנושא המיכני ממש לא מעניין את הנוסע (וב-90% מהמקרים גם לא את הנהג). כולם רוצים אוטובוס חדש, ובצדק! אין שום סיבה לנסוע במרצדס O305 כשיש סיטארו, כמו שאין שום סיבה לנסוע ב-O303 כשיש OC500...
הייתי רוצה לראות את הפרצוף
של הנוסעים אם היית מביא להם תברמודה חחחחחחחח,אולי היה נוסע מהר אבל אחרי 5 דקות לא היה נשאר אוטובוס...
 
בוא ואתקן אותך:

ובכ"ז נוסע ממוצע ידע לזהות אוטו ישן
מול חדש ויעדיף לנסוע על חדש... גם היום חברה המספקת אוטובוסים ישנים תיחשב לחברה גרועה, אל מול זאת שמפעילה צי חדש יותר. הנושא המיכני ממש לא מעניין את הנוסע (וב-90% מהמקרים גם לא את הנהג). כולם רוצים אוטובוס חדש, ובצדק! אין שום סיבה לנסוע במרצדס O305 כשיש סיטארו, כמו שאין שום סיבה לנסוע ב-O303 כשיש OC500...
בוא ואתקן אותך:
אתה כותב: "...כמו שאין שום סיבה לנסוע ב-O303 כשיש OC500...". ואני אומר: "...כמו שאין שום סיבה לנסוע ב-O303 כשיש O580..." אבל מוסיף: "...כמו שאין שום סיבה לנסוע במאן מכל סוג כשיש בשטח מרצדס מכל סוג..."
 

oshri5917

New member
אנדי את מי מהנוסעים

לדעתי אין כל פסול בהגבלת 15 שנה
אני בטוח שהנוסעים מעדיפים לנסוע באוטובוסים חדישים ולא כאלה שהם בני 18. לא טוב לנוסעים ולא לנהג. במערב אירופה נהוג להחליף אוטובוסים תוך כ-10 שנים ואף פחות, אני לא חושב שמישהו רוצה שהאוטובוסים שלנו יראו כמו במזרח אירופה עם גיל ממוצע מאוד גבוה לאוטובוס...
אנדי את מי מהנוסעים
בתחבורה הציבורית מעניין אילך נראה האוטובוס ?
 

oshri5917

New member
ת רוב הנוסעים לטא יעניין כלל

רק אותך זה לא מעניין,מסכנים
הנוסעים שיסעו באוטובוסים בני 25,מה הם עשו רע?
ת רוב הנוסעים לטא יעניין כלל
איך נראה האוטובוס מה שיעניין אותם זה רק א. מחיר נסיעה נמוך יותר ב. תדירות גבוהה יותר ג.וחלק מהנוסעים אם האוטובוס ממוזג מה שלא יעניין כלל את הנוסעים א. באיזה מצב האוטובוס ב.מה גילו ג.אם יש או אין ריפוד ניר תדע לך שגם אני מעדיף נידרפלורים ןEL מאשר SL וSG ובעבר רציתי שישביתו SL ןSG כי חשבתי שיש עדיין ה בשירות אוטובוסים מסדרות המוקדמות 36XX 35XX
 
מאוד יעניין את הנוסעים

ת רוב הנוסעים לטא יעניין כלל
איך נראה האוטובוס מה שיעניין אותם זה רק א. מחיר נסיעה נמוך יותר ב. תדירות גבוהה יותר ג.וחלק מהנוסעים אם האוטובוס ממוזג מה שלא יעניין כלל את הנוסעים א. באיזה מצב האוטובוס ב.מה גילו ג.אם יש או אין ריפוד ניר תדע לך שגם אני מעדיף נידרפלורים ןEL מאשר SL וSG ובעבר רציתי שישביתו SL ןSG כי חשבתי שיש עדיין ה בשירות אוטובוסים מסדרות המוקדמות 36XX 35XX
מאוד יעניין את הנוסעים
אם יש ריםוד,אם האוטו ממוזג ומרווח ואם הוא לא רועד ומרעיש.בנוסף לדברים שאמרת,חוץ מזה נראה לך הגיוני שישביתו SLמרובע ויכניסו ע ג ל ו ת מודל 83 84 לקו?למה אני בכלל כותב את זה.....
 

oshri5917

New member
אני לפני

מאוד יעניין את הנוסעים
אם יש ריםוד,אם האוטו ממוזג ומרווח ואם הוא לא רועד ומרעיש.בנוסף לדברים שאמרת,חוץ מזה נראה לך הגיוני שישביתו SLמרובע ויכניסו ע ג ל ו ת מודל 83 84 לקו?למה אני בכלל כותב את זה.....
אני לפני
שנכנסתי לפורום תחבורה ציבורית חשבתי ש35XX 36XX עדיין בשירות כי ראיתי את 3643 וראיתי ווספות שהן סאדנות של דן יוצאות מחניון צ''ד והייתי בטוח שהן בשירות לפני שנכנסתי פעם ראשונה לפורום רציתי שיושבתו כל הSL [לפני שידעתי למה זה יגרום והיום ר אני מבין שחשבתי לא נכון הסיבה היחידה שאני אוהב SL כי אני נגד משרד התח בורה ויותר אני לא מגיב כי איחן לי כח להעתעצבן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה