60 מילים - התוצאות!!!

v e n i

New member
לכולם תקראו....

תקשיבו דיי כמה ריחולים תעזבו אותה בשקט ואולי תפרגנו שהיא זכתה בזה תארו לכם שאתם במקומה.... זה ממש ממש ממש לא נעים ואולי עובר אליה משהו אפ'חד לא יודע מה קרה .. אולי היא סתם רוצה לעשות דברים סתם ככה בישבילה אז מה אתפם מתערבים.......!!!!! תעזבו אותה בשקט ואתם לא חייבים לענות ולהתערב לכל דבר !!! ביי לכם ..
 
למען השם?

אולי אני אשמע קצת הרבה קיצונית..אבל למען השם? לאיזה עידן הגענו? שנינט..בת-אדם ולא מילה..הפכה להיות המילה ההישראלית..זה רק מראה שהערצה שלנו "פשוטי העם" לאנשים שיודעים לפצות את הפה ולשיר יפה מוגזמת. אנחנו נותנים לגיטימציה רבה מידי להאדיר אנשים. שאחר כך מסרבים לעשות טובות למי שאיך נקרא לזה...הפריח אותם( ספציפית לנינט..אני מכירה מקרה שקשור אליה אישית)? עד מתי? זה ימשך. אני רק מקווה כשאהיה אמא..שילדיי לא יפלו לתוך תרבות ההערצה הזו והאדרה הזו. כי אז..באמת יגיע סוף העולם ומותה של השפה העברית.
 

אפלסטו

New member
מה הקטע?

נינט?! WITH ALL THE RESPECT, נינט?! מילא הייתם אומרים איזה משהו ציוני, בן גוריון, הרצל וכו'. אבל נינט?! כולה מפורסמת 5-6 שנים, SO? צר לי, אבל היא לא כזה HIGHLIGHT... נינט היא פשוט דוגמה קלאסית לOVER פרסום.... סתם מדברים עליה. היא זכתה בכוכב נולד הראשון, שרה (פייר) די יפה, אבל לא מעבר לזה....
 

Antonio Montana

New member
מילא הייתם בוחרים,

אביגדור קהלני, למשל. האדם שבזכותו רמת הגולן עוד שייכת לנו. גיורא אפשטיין, אלוף ההפלות העולמי בעידן לוחמת הקרב האווירית-סילונית, צביקה גרינגולד מכוח צביקה, לוחמי החווה הסינית, מגני המעוזים, סוללי הדרך לירושלים תוך כדי לוחמה בליגיונרים. הם ישראלים בעיניי. נינט לא מייצגת שום דבר ישראלי, חוץ מטרנד שנוצר מתרבות הכוכב הנולד שאני בז לה.
 

potifur

New member
המילה הכי ישראלית היא "שלום".

ואיך זה שאני לא ידעתי על הסקר הזה וכל הפאקצות שמעריצות לנינט את התחת ידעו? אה ..אולי כי אין להן חיים
 

Extra Garlic

New member
What the fuke is this ''ninet'' shit, hu?!

כוס אומו! חופרים עם הכלבה הזאת! אינעל ראבאק מה זה פה!!! מי שם ת'סקר הזה, מי?! אני יזיין לו תצורה, מי בא?! בונא אני יפתח להם תתחת!!! קצת תרבות בני אדם! לאן התדרדרנו, בני נוער בורים אחראים לזה, לאיזה שפל תרבותי הגענו?
 

Yellow Fever

New member
הכל שטויות

לא יודעת איך נערכו כל ההצבעות אבל אין מצב ש"נינט" נבחרה להיות ה-מילה. אנשים כבר יודעים שהיא איבדה מהקסם שהיה לה, כבר לא זוכרים מה המקצוע שלה באמת ורוב האנשים שאני מכירה, מגלגלים עיניים למשמע שמה. תקראו טוקבקים, תקשיבו לאנשים. בעצם אל תלכו כל כך רחוק, תקראו את התגובות להודעה הראשית הכל שטויות והכל מכור.
 

רועי9999

New member
איפה הייתה הצבעה?

תראו לי את דף ההצבעה ואני אגיד לכם איך היא זכתה ייתכן ואפשר להצביע כמה שרוצים. ואז תבינו איך היא זכתה.
 

פרח 2 2

New member
למי אכפת?!?!

אתם בדיוק הסיבה שנינט נבחרה, כי כל כך אכפת לכם ופתחתם שרשור כל כך ארוך על זה. מדובר בזוטות, למי בכלל אכפת מה"מצעד" מילים המטופש? תודו- אם זו הייתה מילה אחרת לא היה נפתח בכלל שרשור, במקום להתלונן בידקו את עצמכם ותיראו שאתם יוצרים את התלונות של עצמכם. פשוט הייתם תריכים להתעלם, זה הכול. במקום לבזבז עמוד תגובות שלם+זמן יקר.
 
אני חושבת,

שלכמה אנשים פשוט היה חוש הומור, והם החליטו להצביע "נינט" כי הם אמרו שזה יהיה מצחיק לראות את כל אלה שיצקצקו בלשון ויקטרו על החוסר בערכים של הנוער של היום, ואיך שפעם הכל היה יותר טוב. והם צדקו. זה באמת מצחיק.
 

A M S T A F1

New member
לפחות היא לא זמרת רינגטונים

עם כל הריקנות שהולכת היום באופנה נינט טואלט לשם שינוי היא לא זמרת רינגטונים למרות שאני מוחה על כך שהיא משרתת את המפרסמים אבל לא נורא צריך להיתפרנס במדינה חמה כזו בקיצור היא זמרת עם עומק ומילים יפות בשירים היא מזכירה את הראל סקאעת ומיסתבר שרק כאלה מצליחים בסוף ונישארים בטופ להרבה זמן אז ילה שחררו מה נפלתם עליה כצנחן ברזילאי ביום העצמאות
 

A M S T A F1

New member
גם ככה קמצנים לא קונים דיסקים מלאים

רק ריקים בכדי למלא אותם בעצמכם בחינם
 

innocence

New member
זה קצת עצוב, למען האמת...

אני רק שמחה שהסקר הזה, בשל העובדה שהועבר באינטרנט בלבד, לא מייצג באמת את דעת הקהל.
 

shlomi993

New member
איכס

גועל נפש ! דמות הישראלי הבור, השטחי, הרדוד והמטומטם משתקפת בסקר הזה. איזו מילה זו "נינט"?
 

uriler

New member
עם כל הכבוד לסקר, שהיה פרוייקט מאוד יפה -

"נינט" זו לא מילה ישראלית... בכלל, היה ראוי להבדיל שמות (פרטיים / משפחה / מפורסמים) ממילים בסקר. מותגים אני מבין - אבל שם פרטי של אדם? בכנות, אני שמח שלא הצבעתי - הייתי מרגיש שזה בזבוז זמן
 

taltal73

New member
../images/Emo4.gif לא מפתיע בכלל

עצוב מאוד. בתקופה של ימי שואה וזכרון זה מה שמעניין את הדור הרדוד שלנו. "פני הדור כפני הכלב" נינט, כפרה פריחה, פשוט עצוב!
 
למעלה