8 פצמ"רים בלילה ואזעקה שספק אם הייתה בצדק?!?

את רוצה להסביר לי

איך אפשרי שגם יפול טיל ליד באר שבע וגם שהוא לא יפול? מה זה קשור להתבגרות, או לאמונות? ההתנשאות שלך, לגמרי לא במקומה.
 

מאיו

New member
זו לא התנשאות

את החלטת להאמין למה שפיקוד העורף אמר. אני החלטתי להקשיב קודם, לבדוק ואז להחליט. אחרי הבירור שעשיתי- אין לי ספק שנפל. אני גם יודעת איפה ומנועה מלהגיד. גם שאני הייתי בת 23 הדעות שלי היו אחרות וראיתי הרבה דברים בשחור ולבן. היום כבר לא.
 
אני אתן לך קרדיט מינורי

ואעדיף לחשוב שאת מתבלבלת בין היציאות לכיוון באר שבע שדווחו ברשת ב' ביום האחרון של המבצע מבלי שהייתה אזעקה בבאר שבע שאכן נפלו כמה קילומטרים מהעיר (וגם אני יודעת בדיוק איפה, וגם אני לא אגיד), לבין אזעקות השווא שהייתה ביום שני. כי אחרת, אאלץ להאמין שאת משקרת, היות ואני יודעת בודאות כי לא הייתה שום נפילה, ואין לי רצון בכך.
 
אם את מדברת על האזעקה בבאר שבע

הספקות הם בעיקר של חובבי קונספירציה או סתם אנשים מבוהלים שהתעוררו ב2 בלילה וכל טריקת דלת נשמעת להם כמו נפילה. אזעקת שווא קלאסית. תראי, בשביל שהם יוכלו להסכים לתהדיה ללא הגבלת זמן, פחות או יותר, לשם פתיחת המעברים, מבלי להודות שהם הפסידו ושלמעשה אנחנו יכולים להשאיר להם את המעברים סגורים והם עדיין יפחדו לירות, הם חייבים לירות קצת פצמ"רים על גדר המערכת (ואל תגידי לי שאין תגובה, כי את הבומים שמדי פעם יש ברצועה אני שומעת עד באר שבע...). יש לי תחושה שעוד כמה ימים תהיה התרוממות רוח גדולה מאוד בקרב הציבור, ודי לחכימא ברמיזה
 
למעלה