האתר מבצע אונס אכזרי בכתובים.
בוא נתחיל עם הפסוק חסד חפצתי ולא זבח. הוא לא מתייחס כלל לאכילת בשר- אלא במקרה הראשון לזה שישוע אוכל עם המוכסים והחוטאים (כלומר נוטה חסד למי שהדבר אינו מגיע לו) ובמקרה השני לזה שתלמידי ישוע מחללים את השבת. המסקנה אינה עוסקת כלל באכילת בשר, אלא בקיום מעשי ודקדקני של מצוות לעומת חסד (כלפי בני אדם, לא חיות). שני הקטעים הבאים בתור משעשעים עוד יותר. הראשון מתחיל בציון העובדה (הנכונה, דרך אגב) שאין בברית החדשה אף אזכור חד משמעי לפיו ישוע אכל בשר, ומציין שבמקום מסוים בו מצוין שתלמידיו הלכו לקנות בשר לפי תרגום המלך ג'יימס ניתן להבין שהם הלכו לקנות אוכל- כפי שכתוב, דרך אגב, בתרגום דעליטש לעברית. יש לנו כאן התקפה על איש קש. אבל בהמשך, אחרי שהמחבר הראה שלא כתוב בפירוש שישוע אכל בשר, הוא מנסה למצוא פירוש לפיו למרות שכתוב בפירוש שישוע אכל דגים במציאות לא היה כך. אקדים ואומר שאיני מאמין בנכונות ההסטורית של הבשורות, ואני עצמי כבר כתבתי בפורום זה על הסמליות שבאכילת דגים בבשורות לעומת העלמותם המוחלטת ממעשי השליחים והלאה. אבל זו אינה יותר מתרצנות, ומי שטוען שהסיבה בגללה דגים מוזכרים כל כך הרבה בבשורות היא ראשי התיבות איכטיוס ביוונית צריך להתגבר על קושי חמור- יוונית אינה שפת המקור של הבשורות. עם הספקולציות לפיהן ישוע היה איסיי אין טעם כלל להתווכח. הן לא יותר מניחוש חסר כל ביסוס. אז מה נשאר? עוד נסיון לגייס כתבי קודש של דת לטובת אידיאולוגיה. טוב לשכנוע המשוכנעים ולהצחקת הספקנים.