FUCK רציני בפרק שמשודר עכשיו

deewana

New member
זה השינוי שהיה שהוביל לעתיד שבפרק 20../images/Emo58.gif

הירו מהעתיד ביקש מפיטר להציל את קלייר. פיטר הציל אותה אבל הירו מהעתיד לא היה שם אז הוא לא יודע אם היא חיה וכשהירו מהווה אומר לו שהוא הציל אותה אז הוא אומר שקלייר חיה,ובהמשך הפרק אנחנו רואים אותה. ואם אתה אומר שבעתיד שמראים לנו פיטר אף פעם לא פגש את קלייר אז לא יכול להיות שהוא התפוצץ כי פיטר פגש את טד דרך קלייר ואבא שלה.
 

Ihavenonick

New member
../images/Emo58.gif תיקון למה שאמרת ותוספת

אתה טוען שפיטר פגש את טד דרך קלייר ואבא שלה ואין דרך אחרת. אבל אתה שוכח דבר אחד, העולם יכול להתקדם בהרבה דרכים שונות. אחת מהם היא שפיטר כן פגש את טד ולאו דווקא דרך קלייר ואבא שלה. תזכור שאת כל העסק כיוון לינדרמן וסבתא של פיטר ונתן. הם יכלו לכוון לזה די בקלות גם בלי קלייר. אני מבין שצריך קצת להסביר את מה שמוהינדר אמר כשהוא היה בדירה של אייזק: הירו חיפש את נקודת המפנה של הפיצוץ. הוא חיפש במשך 5 שנים, מה צריך לעשות ומתי כדי למנוע את הפיצוץ. כלומר, הוא חיפש את האירוע שיכול, תוך כדי התגלגלות אירועים, למנוע מהפיצוץ להחריב את ניו יורק, ובתוך כך להציל את חברו אנדו. אחת מהניסיונות שלו הייתה להודיע לפיטר להציל את המעודדת. כלומר, משהו שהוא לא עשה במקור! הנסיון הזה הצליח ולכן העתיד אח"כ שונה. (זה הספוילר למי שלא הבין
) הוא ניסה כל מיני דברים שונים, שאנו לא יודעים. וצריך לזכור שכל העסק של מסע בזמן סובב את הרעיון של יקומים מקבילים, שזהו נושא ארוך ומסובך שצורך הרבה צפייה שסרטי מסע בזמן והרבה דמיון צריך כדי להבין אותו. וגם אז זו בעיה. בשביל יותר מידע אני ממליץ לראות את הסרט "בליפ!". סרט טוב על רעיונות קצת מוזרים שעם הזמן נעשים הגיוניים יותר ויותר).
 

deewana

New member
אבל תבין

אני מביא לך פה את מה שקורה בסדרה. אתה אומר דברים שאנחנו לא יודעים אם הם נכונים או לא...כמו שפיטר היה יכול לפגוש את טד בלי שהוא מכיר את קלייר ואת אבא שלה. תראה את הסרט אפקט הפרפר זה גם מסע בזמן ודרכים לשנות את העתיד דרך העבר.
 

Ihavenonick

New member
בשביל זה נועדה הצלקת

להראות לנו שפיטר לא פגש את קלייר בכלל. אם הוא כן היה פוגש אותה אז הוא היה מחלים לחלוטין.
 

deewana

New member
תראה עוד פעם את פרק 20

איך אתה מסביר את השיחה בתחילת הפרק בין הירו מהעתיד להירו מהווה?
 

Ihavenonick

New member
פשוט מאוד:

הירו העתידי ניסה משהו שהוא ידע שלא היה בעבר שלו: פיטר לא הציל את קלייר במקור. לכן הוא נסע אחורה בזמן והגיע לנקודה שבה הוא שינה את כיוון המהלכים: הוא הודיע לפיט להציל את קלייר. הוא לא ידע שזה עבד מאחר וההווה שלו (של הירו העתידי) עדיין נשאר מחורבן. לכן הוא שאל את הירו התמים אם פיטר הציל את קלייר. הוא רצה לוודא שזה עבד. | | V העבר שלהם היו שונים | | V פיטר לא הלך להציל את קלייר | | V הצלקת של פיטר (שנועדה להראות לנו שפיטר לא היה בכלל ליד קלייר. אם הוא היה אז הוא היה בלי צלקת. תחשוב על זה: קלייר שרדה דברים ממש מטורפים. אפילו פיטר. ולא היה נשאר עליהם שום סימן)
 

deewana

New member
לא התייחסת לדבר אחד

אחרי שהירו מהעתיד שאל את הירו מהווה אם פיטר הציל קלייר הירו מהווה אמר לו כן ואז הירו מהעתיד אומר לעצמו "קלייר חיה".
 

Ihavenonick

New member
ברור שהוא יגיד את זה לאחר שההווה אמר לו שכן

כאילו דאאאאאא!
 

FFman

New member
תשובה לבלבול

לפי דעתי הם לא יצליחו לעצור את הפיצוץ בגלל שבעתיד איפה שהם היו בפרק 20, היה את הפיצוץ וקלייר חיה, זה עומר שהירו מהעתיד כבר חזר לעבר והזהיר את פיטר ופיטר הציל את קלייר, אבל זה לא עזר להם לעצור את הפיצוץ.
 

יהלושש1

New member
בטח שזה עזר! ../images/Emo58.gif

קודם כל, אם הירו מהעתיד לא היה אומר לפיטר להציל את קלייר אז היא הייתה מתה. אז בעתיד היא לא מורה להופיע. כי זה העתיד בלי השינויים. עכשיו נכון שהפיצוץ עדיין קרה, אבל כל החיזיון של פיטר לא היה.. ונייתן עף איתו כדי שזה לא יפגע בכול העיר.. "You Save the Cheerleader, and Now We Can Save the World"
 

Ihavenonick

New member
לא, בעבר של פרק 20 הירו לא אמר לפיטר

"תציל את ..... "וכו'. ולכן לפיטר אין את הכוח של קלייר. אבל עדיין קלייר הצליחה לברוח מסיילר. ולכן לסיילר לא היה את הכוח שלה בעתיד הזה.
 
למעלה