מפגש פורום - נא לקרוא!

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אני התרשמתי לטובה מטעמך האמנותי


על מה תרצו לצחוק ?
אני התרשמתי לטובה מטעמך האמנותי

יש לך התעניינות וידע בתחום המוסיקה.
מנית בעבר שמות מעבדים שונים. אני באופן אישי אוהב חלק מיצירות העיבודים של אותם מעבדים, שפירטת.
 

25306yosef

New member
איזה מעבדים מוסיקליים אתה אוהב ?

אני התרשמתי לטובה מטעמך האמנותי

יש לך התעניינות וידע בתחום המוסיקה.
מנית בעבר שמות מעבדים שונים. אני באופן אישי אוהב חלק מיצירות העיבודים של אותם מעבדים, שפירטת.
איזה מעבדים מוסיקליים אתה אוהב ?
להלן רשימה חלקית של מעבדים מוסיקליים שעבדו במהלך השנים האחרונות החל משנת 1980 עם הכוריאוגרף שלמה ממן:

1. ננסי ברנדס
2. עמיקם קימלמן
3. אריה רייכרט
4. אורי כהן ז"ל
5. שמוליק נוייפלד
6. אורי חודורוב
7. קווין אסי דיקרוז
8. חיים אסנר
9. עוזי אסנר
10. אילן אביב צפוני
11. איתן אלבז

ננסי ברנדס החל את עבודתו בעיבוד ובהפקה מוסיקלית באולפני גלקול שהוקמו בשנת 1980בבני ברק על ידי מר שמוליק אבוהב שפרש מגלי צה"ל, שם שימש כטכנאי קול. אין ספק שננסי ברנדס הושפע באולפן הקלטות זה מהסגנונות המוסיקליים של משה לאופר ומשה מונה רוזנבלום, שני מעבדים מוסיקליים של המגזר החסידי דתי העובדים עד היום עם אולפני גל קול. קיים דימיון רב בין העיבודים המוסיקליים של משה לאופר ומשה מונה רוזנבלום, לבין העיבודים המוסיקליים של ננסי ברנדס מתחילת שנות השמונים שעובדו עבור הכוריאוגרף שלמה ממן. לפני שהחל ננסי ברנדס לעסוק בעיבוד ובהפקה מוסיקלית הוא שימש כעוזרו ויד ימינו של יצחק גרציאני בתקופה של סוף שנות השבעים שהיה המנצח והמנהל המוסיקלי של להקת כרמון, להקת המחול של הכוריאוגרף יונתן כרמון. אחד הרקדנים באותה התקופה של סוף שנות השבעים בלהקת כרמון היה שלמה ממן, לימים כוריאוגרף עצמאי, שם הכיר ממן את ברנדס.

עמיקם קימלמן שילב בעיבודים המוסיקליים שלו שעובדו עבור הכוריאוגרף שלמה ממן, הרבה אלמנטים של ג'אז. רבים מעיבודיו המוסיקליים מתחילת שנות השמונים מבוססים על כלי נשיפה כאשר המובילים הם סקסופונים וחלילים. עיבודים רבים של קימלמן מאותן השנים התבססו על שילוב של כלי נשיפה עם כלי מיתר ואקורדיון כאשר הריתם סקשן מבוצע על ידי סינטיסייזרים וסמפלרים.

אריה רייכרט שימש בשנות השמונים כאקורדיוניסט של הכוריאוגרף שלמה ממן בלהקת המחול כרמל מנשה, מאוחר יותר עיבד עבור שלמה ממן כמה עיבודים ללהקות המחול שלו וכן חלק ניכר מתקליט ריקודי הילדים.

אורי כהן ז"ל עבד שנים עם הכוריאוגרף שלמה ממן כאקורדיוניסט וחיבר את מרבית היצירות המוסיקליות עבור הכוריאוגרפיות לבמה של שלמה ממן, חלקם של יצירות אלה הפכו מאוחר יותר לריקודי עם. השילוב היפה ביותר שהיה אי פעם במחול העממי הישראלי לבמה הוא השילוב בין המוסיקה המקורית של אורי כהן לבין העיבודים המוסיקליים היחודיים והמיוחדים של ננסי ברנדס שעובדו בלעדית עבור שלמה ממן.

שמוליק נוייפלד החל לעבד לכוריאוגרפיות לבמה בשנות השמונים עבור הכוריאוגרף שמוליק גוב ארי, שניהם מהעיר עכו ושם הכירו. מאוחר יותר החל הכוריאוגרף דדו קראוס לעבוד עם שמוליק נוייפלד ועשה איתו כמה עיבודים מוסיקליים. שלמה ממן עשה עם שמוליק נוייפלד מעט עיבודים מוסיקליים כאשר המפורסם שבהם שלצליליו רוקדים עד היום הוא פעמי המזרח.

עד כאן להפעם !!!
 

אורי404

New member
סקירה באמת מעניינת


איזה מעבדים מוסיקליים אתה אוהב ?
להלן רשימה חלקית של מעבדים מוסיקליים שעבדו במהלך השנים האחרונות החל משנת 1980 עם הכוריאוגרף שלמה ממן:

1. ננסי ברנדס
2. עמיקם קימלמן
3. אריה רייכרט
4. אורי כהן ז"ל
5. שמוליק נוייפלד
6. אורי חודורוב
7. קווין אסי דיקרוז
8. חיים אסנר
9. עוזי אסנר
10. אילן אביב צפוני
11. איתן אלבז

ננסי ברנדס החל את עבודתו בעיבוד ובהפקה מוסיקלית באולפני גלקול שהוקמו בשנת 1980בבני ברק על ידי מר שמוליק אבוהב שפרש מגלי צה"ל, שם שימש כטכנאי קול. אין ספק שננסי ברנדס הושפע באולפן הקלטות זה מהסגנונות המוסיקליים של משה לאופר ומשה מונה רוזנבלום, שני מעבדים מוסיקליים של המגזר החסידי דתי העובדים עד היום עם אולפני גל קול. קיים דימיון רב בין העיבודים המוסיקליים של משה לאופר ומשה מונה רוזנבלום, לבין העיבודים המוסיקליים של ננסי ברנדס מתחילת שנות השמונים שעובדו עבור הכוריאוגרף שלמה ממן. לפני שהחל ננסי ברנדס לעסוק בעיבוד ובהפקה מוסיקלית הוא שימש כעוזרו ויד ימינו של יצחק גרציאני בתקופה של סוף שנות השבעים שהיה המנצח והמנהל המוסיקלי של להקת כרמון, להקת המחול של הכוריאוגרף יונתן כרמון. אחד הרקדנים באותה התקופה של סוף שנות השבעים בלהקת כרמון היה שלמה ממן, לימים כוריאוגרף עצמאי, שם הכיר ממן את ברנדס.

עמיקם קימלמן שילב בעיבודים המוסיקליים שלו שעובדו עבור הכוריאוגרף שלמה ממן, הרבה אלמנטים של ג'אז. רבים מעיבודיו המוסיקליים מתחילת שנות השמונים מבוססים על כלי נשיפה כאשר המובילים הם סקסופונים וחלילים. עיבודים רבים של קימלמן מאותן השנים התבססו על שילוב של כלי נשיפה עם כלי מיתר ואקורדיון כאשר הריתם סקשן מבוצע על ידי סינטיסייזרים וסמפלרים.

אריה רייכרט שימש בשנות השמונים כאקורדיוניסט של הכוריאוגרף שלמה ממן בלהקת המחול כרמל מנשה, מאוחר יותר עיבד עבור שלמה ממן כמה עיבודים ללהקות המחול שלו וכן חלק ניכר מתקליט ריקודי הילדים.

אורי כהן ז"ל עבד שנים עם הכוריאוגרף שלמה ממן כאקורדיוניסט וחיבר את מרבית היצירות המוסיקליות עבור הכוריאוגרפיות לבמה של שלמה ממן, חלקם של יצירות אלה הפכו מאוחר יותר לריקודי עם. השילוב היפה ביותר שהיה אי פעם במחול העממי הישראלי לבמה הוא השילוב בין המוסיקה המקורית של אורי כהן לבין העיבודים המוסיקליים היחודיים והמיוחדים של ננסי ברנדס שעובדו בלעדית עבור שלמה ממן.

שמוליק נוייפלד החל לעבד לכוריאוגרפיות לבמה בשנות השמונים עבור הכוריאוגרף שמוליק גוב ארי, שניהם מהעיר עכו ושם הכירו. מאוחר יותר החל הכוריאוגרף דדו קראוס לעבוד עם שמוליק נוייפלד ועשה איתו כמה עיבודים מוסיקליים. שלמה ממן עשה עם שמוליק נוייפלד מעט עיבודים מוסיקליים כאשר המפורסם שבהם שלצליליו רוקדים עד היום הוא פעמי המזרח.

עד כאן להפעם !!!
סקירה באמת מעניינת
 

25306yosef

New member
אין יותר נסיעות דרך עפולה


אין יותר נסיעות דרך עפולה

קו 301 מעפולה למרכזית המפרץ בוטל


במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע חיפה חוף הכרמל - לב המפרץ הנסיעות הן דרך אחד מהיעדים הבאים:

1. ירושלים - 405 / 480 + 960
2. טבריה - 835 + 430
3. ראש פינה / חצור הגלילית / קרית שמונה - 842 / 845 + 500 / 501

לקווים 835 ו-842 יש הפסקה בעפולה.

במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע חיפה תל אביב בלבד, אבל פועלת כסדרה בקטע חוף הכרמל - לב המפרץ, ניתן לנסוע מתל אביב לחוף הכרמל עם קו 921 (אפשר לשלב בנסיעה זו גם את קו 947) ומחוף הכרמל לקחת את הרכבת עד ללב המפרץ / נהריה. במקרה ותנועת הרכבות מושבתת שוב בקטע לב המפרץ - נהריה, ניתן לקחת מלב המפרץ את אחד הקווים שנוסעים לגליל המערבי.

במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע חיפה תל אביב קו 910 הוא עמוס ודחוס בכמות חריגה ביותר של נוסעים הכוללת נוסעים רבים בעמידה, לכן עדיפה במקרה שכזה נסיעה בקו 921.

הבעיות התח"ציות שיש כיום בעיר חיפה שמצריכות נסיעות דרך ירושלים / טבריה / קרית שמונה לא היו פעם כשהיתה בחיפה תחנה מרכזית עופר אליה הגיעו כל הקווים הבינעירוניים מהדרום וממנה יצאו כל הקווים הבינעירוניים לצפון. כיום כל הקווים הבינעירוניים מתל אביב מגיעים עד לחוף הכרמל בלבד, כל הקווים הבינעירוניים מהצפון מגיעים עד למרכזית המפרץ בלבד. במקרה ומושבתת תנועת הרכבות הנוסעים מהדרום לצפון או מהצפון לדרום נזרקים כמו כלבים בחוף הכרמל או במרכזית המפרץ כאשר האופציה היחידה העומדת בפניהם היא נסיעה באוטובוס עירוני עמוס ודחוס בכמות חריגה ביותר של נוסעים. אין שום אפשרות לקחת קו ישיר מתל אביב למרכזית המפרץ או מחוף הכרמל לגליל המערבי. בקואופרטיב אגד / משרד התחבורה (מחק את המיותר) בוחרים תמיד שלא לספק שירות חלופי לנוסעי הרכבת במקרה ומושבתת תנועת הרכבות.
 

846

Active member
לקו 835 אין הפסקה בעפולה, הוא

אין יותר נסיעות דרך עפולה

קו 301 מעפולה למרכזית המפרץ בוטל


במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע חיפה חוף הכרמל - לב המפרץ הנסיעות הן דרך אחד מהיעדים הבאים:

1. ירושלים - 405 / 480 + 960
2. טבריה - 835 + 430
3. ראש פינה / חצור הגלילית / קרית שמונה - 842 / 845 + 500 / 501

לקווים 835 ו-842 יש הפסקה בעפולה.

במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע חיפה תל אביב בלבד, אבל פועלת כסדרה בקטע חוף הכרמל - לב המפרץ, ניתן לנסוע מתל אביב לחוף הכרמל עם קו 921 (אפשר לשלב בנסיעה זו גם את קו 947) ומחוף הכרמל לקחת את הרכבת עד ללב המפרץ / נהריה. במקרה ותנועת הרכבות מושבתת שוב בקטע לב המפרץ - נהריה, ניתן לקחת מלב המפרץ את אחד הקווים שנוסעים לגליל המערבי.

במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע חיפה תל אביב קו 910 הוא עמוס ודחוס בכמות חריגה ביותר של נוסעים הכוללת נוסעים רבים בעמידה, לכן עדיפה במקרה שכזה נסיעה בקו 921.

הבעיות התח"ציות שיש כיום בעיר חיפה שמצריכות נסיעות דרך ירושלים / טבריה / קרית שמונה לא היו פעם כשהיתה בחיפה תחנה מרכזית עופר אליה הגיעו כל הקווים הבינעירוניים מהדרום וממנה יצאו כל הקווים הבינעירוניים לצפון. כיום כל הקווים הבינעירוניים מתל אביב מגיעים עד לחוף הכרמל בלבד, כל הקווים הבינעירוניים מהצפון מגיעים עד למרכזית המפרץ בלבד. במקרה ומושבתת תנועת הרכבות הנוסעים מהדרום לצפון או מהצפון לדרום נזרקים כמו כלבים בחוף הכרמל או במרכזית המפרץ כאשר האופציה היחידה העומדת בפניהם היא נסיעה באוטובוס עירוני עמוס ודחוס בכמות חריגה ביותר של נוסעים. אין שום אפשרות לקחת קו ישיר מתל אביב למרכזית המפרץ או מחוף הכרמל לגליל המערבי. בקואופרטיב אגד / משרד התחבורה (מחק את המיותר) בוחרים תמיד שלא לספק שירות חלופי לנוסעי הרכבת במקרה ומושבתת תנועת הרכבות.
לקו 835 אין הפסקה בעפולה, הוא
עוצר רק להוריד / לאסוף נוסעים
 

25306yosef

New member
אופס... אין לי מכשיר מירס

ואל תשכח מכשיר מירס. ייתכן שתצטרך לתקן
קרונוע...
אופס... אין לי מכשיר מירס
יש לי רק טסטר וכרטיסים מגנטיים. אפשר לתקן קרונוע באמצעות כרטיסים מגנטיים ?



*********************************


שמתי עכשיו לב שהמפגש בשעה 16:00, כלומר, צריך לצאת מהבית לא יאוחר מהשעה 13:00 ולקחת כובע ואולי גם בקבוק מים קרים.
 

olli3

New member
מנהל
אייי, עד שמכרתי את שקי הקמח במכירת חמץ...

אני בטוח שאת המפגש הבא
אתה תארגן בצורה הרבה יותר טובה.
לגבי השתתפות כספית - יש לי בעיה, כי אין לי תוכנת אשראית 96 באוזן ואנשים יתקשו לשלם לי באשראי.
אני יכול לקבל תשלום במזומן, בשקי קמח, באיגרות חוב ממשלתיות או בטובות הנאה מיניות בלבד, כאשר האופציה האחרונה תלויה באישרורה של אשתי.

לגבי עצירת הרכבות בחיפה מזרח, אני, שוב, בטוח שכאשר תתמנה למנהל מוזיאון הרכבת - תהיה בידך הסמכות להחליט מה בטיחותי ומה לא, לפי ראות עיניך בלבד.
אייי, עד שמכרתי את שקי הקמח במכירת חמץ...
 


אני בטוח שאת המפגש הבא
אתה תארגן בצורה הרבה יותר טובה.
לגבי השתתפות כספית - יש לי בעיה, כי אין לי תוכנת אשראית 96 באוזן ואנשים יתקשו לשלם לי באשראי.
אני יכול לקבל תשלום במזומן, בשקי קמח, באיגרות חוב ממשלתיות או בטובות הנאה מיניות בלבד, כאשר האופציה האחרונה תלויה באישרורה של אשתי.

לגבי עצירת הרכבות בחיפה מזרח, אני, שוב, בטוח שכאשר תתמנה למנהל מוזיאון הרכבת - תהיה בידך הסמכות להחליט מה בטיחותי ומה לא, לפי ראות עיניך בלבד.
 

amit1270

New member


מפגש פורום - נא לקרוא!

לכל מי ששאל, הנה הפרטים:

מפגש הפורום יתקיים, בעז"ה, ביום שני, 9 לאפריל במוזיאון הרכבת בחיפה.
המפגש יחל בשעה 16:00. שעת הסיום אינה מוגדרת, נראה כיצד יתפתחו הדברים, אבל אני מעריך שהוא לא יסתיים לפני השעה 18:30.

כמה נקודות חשובות:
1. כיבוד. היות ומדובר בחג הפסח, מטבע הדברים לא לבנות יותר מדי על אוכל. אנו נדאג לכיבוד קל - שתיה, פירות, חטי]ים וכו'. מי שירצה להביא משהו - בהחלט מוזמן לעשות זאת, העיקר שיהיה כשר לפסח, לטובת אלה שמקפידים.
במידה ולא יהיה לנו תקציב מסודר לרכישת הכיבוד (טרם נסגר סופית) - נשמח אם באי המפגש ישתתפו מעט בהחזר ההוצאות, אם תהיינה...


2. מטעמי בטיחות, לא נוכל לתאם עצירת רכבות בתחנת חיפה-מזרח לטובת המפגש, כמו שהיה במפגש הקודם.

3. לבאים ברכב - יש חניה בשפע בשטח המוזיאון.

4. לבאים בתחבורה ציבורית - יש לרדת בתחנת חיפה-מרכז השמונה. משם ניתן להגיע באוטובוסים או בהליכה בת כרבע שעה ברגל.

5. אשמח אם תגיבו ב-
לשרשור זה, כדי שנדע להעריך את מספר המגיעים.

אם יש שאלות נוספות - תשאלו.

נתראה ביום שני!!!

יש סיכוי טוב שאביא את האישה והילדים או לפחות חלק מהם.
 

אורי404

New member
מקווה להגיע

מפגש פורום - נא לקרוא!

לכל מי ששאל, הנה הפרטים:

מפגש הפורום יתקיים, בעז"ה, ביום שני, 9 לאפריל במוזיאון הרכבת בחיפה.
המפגש יחל בשעה 16:00. שעת הסיום אינה מוגדרת, נראה כיצד יתפתחו הדברים, אבל אני מעריך שהוא לא יסתיים לפני השעה 18:30.

כמה נקודות חשובות:
1. כיבוד. היות ומדובר בחג הפסח, מטבע הדברים לא לבנות יותר מדי על אוכל. אנו נדאג לכיבוד קל - שתיה, פירות, חטי]ים וכו'. מי שירצה להביא משהו - בהחלט מוזמן לעשות זאת, העיקר שיהיה כשר לפסח, לטובת אלה שמקפידים.
במידה ולא יהיה לנו תקציב מסודר לרכישת הכיבוד (טרם נסגר סופית) - נשמח אם באי המפגש ישתתפו מעט בהחזר ההוצאות, אם תהיינה...


2. מטעמי בטיחות, לא נוכל לתאם עצירת רכבות בתחנת חיפה-מזרח לטובת המפגש, כמו שהיה במפגש הקודם.

3. לבאים ברכב - יש חניה בשפע בשטח המוזיאון.

4. לבאים בתחבורה ציבורית - יש לרדת בתחנת חיפה-מרכז השמונה. משם ניתן להגיע באוטובוסים או בהליכה בת כרבע שעה ברגל.

5. אשמח אם תגיבו ב-
לשרשור זה, כדי שנדע להעריך את מספר המגיעים.

אם יש שאלות נוספות - תשאלו.

נתראה ביום שני!!!
מקווה להגיע
מקווה מאוד להגיע.
להערכתי לא אספיק להגיע ב-:16:00, אלא יותר לכיוון 16:30-17:00.
כמובן, אם וכאשר, בשמחה אביא
[אוכל כלשהו] או השתתפות
 

matany

New member
אדע רק בהמשך

מפגש פורום - נא לקרוא!

לכל מי ששאל, הנה הפרטים:

מפגש הפורום יתקיים, בעז"ה, ביום שני, 9 לאפריל במוזיאון הרכבת בחיפה.
המפגש יחל בשעה 16:00. שעת הסיום אינה מוגדרת, נראה כיצד יתפתחו הדברים, אבל אני מעריך שהוא לא יסתיים לפני השעה 18:30.

כמה נקודות חשובות:
1. כיבוד. היות ומדובר בחג הפסח, מטבע הדברים לא לבנות יותר מדי על אוכל. אנו נדאג לכיבוד קל - שתיה, פירות, חטי]ים וכו'. מי שירצה להביא משהו - בהחלט מוזמן לעשות זאת, העיקר שיהיה כשר לפסח, לטובת אלה שמקפידים.
במידה ולא יהיה לנו תקציב מסודר לרכישת הכיבוד (טרם נסגר סופית) - נשמח אם באי המפגש ישתתפו מעט בהחזר ההוצאות, אם תהיינה...


2. מטעמי בטיחות, לא נוכל לתאם עצירת רכבות בתחנת חיפה-מזרח לטובת המפגש, כמו שהיה במפגש הקודם.

3. לבאים ברכב - יש חניה בשפע בשטח המוזיאון.

4. לבאים בתחבורה ציבורית - יש לרדת בתחנת חיפה-מרכז השמונה. משם ניתן להגיע באוטובוסים או בהליכה בת כרבע שעה ברגל.

5. אשמח אם תגיבו ב-
לשרשור זה, כדי שנדע להעריך את מספר המגיעים.

אם יש שאלות נוספות - תשאלו.

נתראה ביום שני!!!
אדע רק בהמשך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה