718

718


במשך 6 עונות עוץ לי בחר באפלה ובכוח שוב ושוב, ואנחנו אמורים להשתכנע שבעשרות השנים שעברו מחוץ למסך הוא חזר למוטב והפך מנבל לגיבור? לא נראה לי. ואיפה גדעון?
הרבה נבלים בסדרה חגגו כרעים זמן מה ואז התחרטו וקיבלו סוף טוב, אבל איתו נסחפו יותר מדי עד כדי כך שעכשיו רק מעריצים מושבעים של עוץ לי ובל מתרגשים.

טילי ומרגו חמודות, אליס ורובין חמודות, הנרי וג'סינדה מבולבלים, רוג'רס מתחיל לחשוד.
 

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה והשומרת

פרק טוב. למען האמת, התעוררה בי השאלה אם יש גן עדן וגיהינום בעולם הזה, כיצד בריה כה מושחתת כעוץ לי גוץ לי יכולה אפילו לקוות לסיכוי להגיע לגן עדן אחרי כל מה שהוא עשה? לדעתי, הענקת כוחו לשומרת צריך להיות חצי מהדרך שהוא אמור ללכת בה ולא סוף הדרך כפי שהוא מאמין. וכמובן, אפילו את זה הוא לא מסוגל לעשות, כמובן. אני חייב לציין שאני הרגשתי לרגע את האינטימיות שהייתה בין הדמויות -
האם יש מצב שאליס קצת מאוהבת בעוץ לי גוץ לי? האמונה שלה בטוב לבו גורפת. לעומת זאת, עד עכשיו, לא ראיתי רגע דומה של אינטימיות בין אליס ורובין (במקרה של מרגו וטילי, ניתן להבין. רק הכירו וכו'.) הן יותר מצטיירות כ-"החברות הכי טובות".
אז רג'ינה קיבלה את המתכון מסמדי. אני מבין שהיא גררה את זלינה מחייה כקלי רק בשביל התמיכה הנפשית מצדה. מאד מתאים לרג'ינה כשחושבים על זה, למעשה. חבל שהיא לא יכולה להישען על מרגו באותה המידה כמו על זלינה.
טוב, הנרי וג'סינדה קלטו שלוסי צדקה כל הזמן עד כמה שזה נשמע הזוי מבחינתם. גם העלילה הזו נסגרה.
 
לפי המחווה לסרט "קוקו"


עוץ לי כנראה מצפה להגיע למקום שאליו כל המתים הולכים ונשארים בו כל עוד זוכרים אותם, ככה שהוא צריך רק למות ולקוות שהמשפחה תזכור אותו ואת בל.
 
למעלה